Upgrade 11/8/2019
Po docela rozsáhlé přestavbě a výměně zásadních komponentů přes zimu jsem se rozhodl vytvořit nový profil.
Z původního kola sundán pohon Shimano XT 2×10, který nahradil jedenácti rychlostní Sram X01 doplněný o Garbaruk ramínko a kazetu s rozsahem 11–50z. Poprvé jsem taktéž sáhnul po gripshiftu, tak uvidíme. Brzdy XT nakonec vyměněny za novinku Sram Level TLM. První pocity velmi pozitivní, dávkování bude dle mého mnohem čitelnější než u Japonců. Po podzimním karambolu (kdy jsem zlomil 3T rodla) přišel na řadu také nový kokpit PRO. Zásadní byla taktéž výměna původní vidlice za novinku Fox F32 SC (téměř čtvrt kila dolů, ach my postižení gramaři), ze které jsem sundal oranžové polepy.
Původní červený nápis FULL (na rámu) a detaily na Sram řazení a hazce přelepeny fólií (díky Miro Kubáte!), aby bylo vše sladěno a maximálně vyladěno dle mých požadavků. Teď už snad vše delší dobu zůstane tak, jak je.
Kolo jede neskutečně! Svižná a rychlá geometrie, špičková galusková kola (1.380g), které jsou krásně pohodlná a celková váha 8.8 kg vč. pedálů, košíku a držáku? Co víc si přát!
Edit: 11/8/2019:
PRYČ: Galuskové karbonové výplety Shimano XTR (1.380 g), Tufo galdy, čínská kazeta 11–50z (370 g), řada 1×11 Sram X01 s gripshiftem a brzdy Sram Level TLM (460 g), Formula kotouče.
NAHOZENO: karbonové výplety DUKE Lucky Jack/ACROS Nineteen XC/SAPIM CX-Ray aero (1.290 g), obutí Vittoria Mezcal/Barzo 29×2.25", kazeta GX, řada Shimano XTR 1×12, brzdy Shimano XTR (400 g), kotouče Galfer Road (79 g/ks), lockout DT Swiss.
(vloženo 19.2.18)
Značka | Full Dynamix (IT) |
Model | Quantum World Siries |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 18" |
Hmotnost | 8,82 kg, set-up k 11.8.2019: 9,04 kg |
Rám | Full Dynamix Quantum WS, custom polep, Extralite pevná osa |
Vidlice | FOX Factory 32 SC 100 mm, Kashima coat, Extralite pevná osa, lockout DT Swiss 3 position |
Hlavové složení | Cane Creek, Mortop víčko, Extralite šroub |
Kliky | karbonové Sram X01, 175 mm |
Středové složení | Sram GXP pressfit |
Přesmykač | - |
Měnič | Shimano XTR M9100 |
Řazení | Shimano XTR M9100, lanko Jagwire Elite Superslick |
Převodník | Sram XX1 34z nebo Snake NW 36z |
Kazeta | Sram GX Eagle 12 sp, 10-50z |
Řetěz | KMC X12-EL gold/black |
Náboj přední | ACROS Nineteen XC straightpull, Extralite pevná osa |
Náboj zadní | ACROS Nineteen XC straighpull, Extralite pevná osa |
Brzda přední | Shimano XTR M9100, kotouč Galfer Road 160 mm, Ti šrouby |
Brzda zadní | Shimano XTR M9100, kotouč Galfer Road 160 mm, Ti šrouby |
Brzdové páky | Shimano XTR M9100 |
Ráfek přední | DUKE Lucky Jack 3K, 28 děr |
Ráfek zadní | DUKE Lucky Jack 3K, 28 děr |
Dráty | aero Sapim CX Ray, niple Sapim Alu |
Pedály | Ritchey Paradigm WCS |
Řídítka | karbonová PRO Tharsis XC 720 mm, gripy ESI Chunky |
Představec | PRO Koryak, Ti šrouby |
Sedlovka | karbonová Trigon SP-138 31,6 mm, objímka Sting, Ti šrouby |
Sedlo | Selle Italia SLR Titanium |
Pláště | Vittoria Barzo/Mezcal 29x2,25", tmel NoTubes, ventilky DUKE |
Libí moc a krásný popis, který má hlavu a patu :)
Pěkný kolo a inspirace se ZTTO SLR 11sp. – nenech se vyvést z míry komentáři nad převodníkem… mám ho taky v zelené a je super. Nechápu, kde má jedinou vadu.
Race Face NEXT SL. Tuhé a lehké. Su spokojený. V akci se dají pořídit za slušné peníze :)
Mr Mertic: cerny karbon kliky – sramy XX1, X01, X0, S2210 se objevujou na bazaru nekdy nejety nebo velmi malo jety za par kacek, k tomu superstar prevodnik – neprustrelna kombinace.
Díky všem! Ramínko funguje dobře, řadí to skvěle, taky za ty prachy…Co se týče klik a převodníku – zatím to nechám tak, jak to je. Kupovat celý černý převodník za 65 euro (když tento za pár kaček můžu přestříkat) a krytky za stejné peníze, to mi přijde jako úplný úlet. Navíc časem jsou v plánu nějaké černé karbony, má někdo nějaký zajímavý tip/nápad?
MiroHo: tys postnul foto s klikama ve verzi 88BCD, on ma klasiku na 104BCD, tak nevim jestli wolf dela i primo padnouci prevodnik na tuhle verzi
Kolo parádní,ale taky bych vyhodil ten čínský převodník a místo toho dal Wolf tooth,ale ten který na tyhle kliky patří.Jo a sundal bych ty eloxované šrouby do převodníku.
Parádní práce. Mě by ze zvědavosti zajímalo, jak se pracuje s tím víčkem, resp. šroubem hlávka…
Pecka. Jako fakt se mi to líbí. A to moc. Proto budu mít pár urejpanech komentářů, ale to je kvůli tomu, abys to mohl vyladit k dokonalosti ;-). Jako nejvíc vyzdvihuju XTR kola a kliky – k něm by to chtělo ale nějakej lepší převodník, než jen čínu za pár šupů (ale jinak nic proti nim, taky je mám doma na všech děckokolech ;-)… co takhle Wolfa? ;-) Pak bych zredukoval fotky, méně je více, vyházel bych hlavně ty zaostřený na omítku. Jinak pecka, ta váha je jak z jinýho vesmíru :-)
Nádhera, kam se sere Lector :-) teda fakt si to vyladil na všech frontách, takový budu chtít, až budu velkej…
cirkus odjel, tohle je o parnik jinde :-) snad jen nejaky hezci celocerny prevodnik
To raminko od Garbaruk pobere s hazkou Sram to 50z kolecko v pohode? Kolo moc pekny!
Díky všem za vesměs pozitivní reakce a ohlasy. Co se týče nálepky Fox – ano, má být obráceně, nicméně jsem ji chtěl mít ve stejném směru jako nápis na představci. Kazeta je čínská, 11sp., rozsah 11–50z (již z toho by mělo být zcela jasné, že se jedná o Shimano ořech), váží 350g a ve stojanu to i s gripshiftem cvaká náramně – mnohe lépe než Sunrace! Venku jsem to kvůli počasí ještě neměl, později doplním recenzi.
Super bike za 5*!!!
Info k té kazetě bych taky uvítal, koukal jsem, že váží kolem 350g a je na klasický shimano ořech, cena do 3 tis. Kč, ale jak to funguje?
19.2.18 18:56
Máš nějaké bližší info k té kazetě?
Průběh řazení, hmotnost, material, na jaký je ořech?
Diky
19.2.18 18:32
Nádherný kolo! Pecka! Čistá pětka… Snad jen ta nálepka FOX na pravé noze vidle mohla být obráceně… :-)
vypadá to skvěle, odstranění červený z rámu kvituju. Jen by mě zajímalo jak se ti pracuje s gripshiftem? (jen zvídavý dotaz né rejpání)