kolizní test rámu při změně zdvihu ze 180 na 195 mm
…výsledek testu: úspěšný :)
Teď už bude jen následovat test v terénu …to víte, je zima, večery dlouhé, člověk už neví co by O:)
(vloženo 19.2.18)
Lol sry měl jsem to otevreny ze včera v mobilu nedopsany.. a najednou se tu namnozili další příspěvky když jsem to ted odeslal :))
Rudyshy mpje predstavivost to chápe tak, že Když dáš spacer na tlumaku pryč tak mu asi prodlouzis chod o delku spaceru.. tzn zasune se vic a tim pádem se zvětší zdvih.. timpadem zadni stavba může jit hloubš.. ne? ;)
Stejně to měli spešlácky dema, sedmička měla podobnej spacer, jinak byly tlumiče na demu 7 i 8 stejné. Takže když jsi chtěl přidat zdvih,stacilo povolit pruzinu a vyhodit ten spacer.
Rudyshy: vytah jsem spacer, viz foto, co byl nasazeny na pistnici, v tom tvem pdf není zobrazen, ale byl mezi tim spodnim okem a drzakem pruziny(který je taky vyjimatelny).
aha tak to bude asi ta cipovina ze spodu toho obrazku… tak to potom sedi.. tak beru spatky sve kecy/plky
tohle je jedine poradne co jsem nasel, https://blue.canecreek.com/…stration.pdf bb-ji odstranil jsi jak je cervena 1nicka? dik
prakticky jak muze zustat oko oko stejny? za predpokladu 150mm telo a 50mm telo a ty prodlouzis pistnici odstranenim vlozky o 5mm.. vyleze ti pistnica na 55mm ale telo se nezmeni =cili suma 205. teda jedine v pripade ze by pistnica byla porad vysunuta na 55mm a vlozka by ji branila v plnym uzivanim. to netusim.. ale z popisu kde je ta vlozka mi pride ze tomu tak neni.. muzu se mylit.. hledat se mi to nechce, treba nekdo sikovny postne obrazek
Rudyshy: Jestli to chápu správně, tak akorát dal pryč nějakej doraz, čili oko-oko zůstalo stejný.
nechci vam do toho kecat ale to neni teda pravda, zmenou dlzky pistnice si nepredlzil len chod ale i oko-oko. cili ted mas BB vyzsi a testovany doraz z fotky je uplne na rovnakym miste jak to bylo pred zmenou. jedine co si teda myslim sa dosiahlo je ze se prodlouzil chod ale za cenu stability a sklopeni kola.
uplne jina by byla kdyby mel jinej tlumak s stejnym oko-oko ale s delsi pistnicou, tam by se delo to co b-ji zamyslel.
stan.zak: nic kompenzovat nemusí- rozhodil by si geo. takhle zůstává pořád stejná a i chování kola stejné, jen při velký prdě nepůjde na doraz, ale bude mít ještě rezervu zdvihu
Než to zmrzlo, musel jsem kolo mýt po každé vyjížďce , někdy i při vyjížďce :D
Já si dokonce myslím, že kolo by se mělo mýt jen ve zcela vyjímečných případech. Smzř že části, které se hýbou/podléhají mazání musí být čisté vždy.
Však o tom zde již dobrou čtvrthodinu hovoříme, goofy :)
To já ho mám zase pořád zasrané… I když už skoro dva měsíce nevyjelo… :-D
To je vidět na tý plachtěpod tím :)
Super. Líbí se mi že to udržuješ pořád čistý – mám ty samý standardy :)
kOmE: vyfoceno nemam, ale vpoho (moc dozadu necouha, je vykrojene a jeste je docela vysoko)
Pedro: ne, ten spacer je zvenku, mezi okem a tim vyndavacim drzakem pruziny
Pedro: ne, ten spacer je zvenku, mezi okem a tim vyndavacim drzakem pruziny
Baba-Ji: Pro vyndání toho spaceru se musí předpokládám do tlumicí části? To umíš rozebrat?
jinak na charakteristice a prubehu zdvihu se nic nemeni, jen je navic proste 1,5 cm zdvihu.
Cane Creek si totiz ulehcil praci pri vyrobe dvou ruznych rozmeru tlumice a vyrabi jen jeden (rozmer 230/65). Kdyz pak potrebuje 230/60, prida na pistnici 0,5 spacer omezujici jeji zdvih a je hotovo.
…tak jsem ho dneska, za dlouheho vecera, zkusil vyndat… ;)
siskin: nejdriv musim vyresit problem KDY s tim budu jezdit, pak teprve prijde na radu KDE! ;) :D