Dnes doskládáno nové kolo. Komponenty vybírány s ohledem na peněženku a probíhající rekonstrukci baráku. Až budou hotový všechny tři kola tak dám podrobný popis.
(vloženo 21.2.18)
Nebude, ten ram se pod tebou bude při rekreacnim pouzivanim urcite hrozne kroutit a nedostanes tak ze sebe maximum, urcite bude taky ohla patka a bude problém tam vsecko namontovat, bude asi o 100gramu tezsi nez nejakej poradnej a nakonec ti stejne praskne a tak vůbec. Uplne marny :) A este chces setrit na detech :)
stan.zak: Ne jen prací je člověk živ. Rekonstrukce probíhá a bude až do konce života. Pracuji proto, abych žil. Nežiju proto, abych pracoval.
…Ty další dvě kola jsou pro děti… a tohle je pro mně. Rekonstrukci baráku dodělá manželka :- )
scalar: vidlice jsem si nevšim a teď už je to jedno,ale škoda.
Ty další dvě kola jsou pro děti a neříkám, že by nešlo pustit víc peněz, ale na těch mých 2000 km ročně, to je podle mně zbytečný a pro děti na lítání po vesnici až dost dobrý. Celková investice bude odhadem 23000,– plus věci, které se mi váleli doma a z Meridy v profilu.
Atty to napsal za +100
Tohohle „ejsida“ jsem původně chtěl, ale protože na prodejnu ne a ne od dovozce dorazit, zvolil jsem o chlup vyšší model. A taky si všímám, že rakety pro gramaře mají najeto nula-prd a těžký „plečky“ lítají každý den :)
comac má můj obdiv, že při rekonstrukci baráku má zdroje a priority na stavbu hned 3kol, která budou jezdit.
F. Sinatra: I do it my way :)
Tak na rekreacni jezdeni je asi kazdej „normalni“ ram v dostatecne kvalite. Jezdil jsem ram na uplne zakladni model, ted mam trikrat zeslabovanej, co se daval na nejvyšší duralovej model a jezdi mi to stejne. Rozhodujici je dobře zvolena geometrie a posez. Pokud je omezeny rozpocet, tak radeji obycejny ram a lepsi kola a vidlici.
Atti.......1*
Kola budou určitě sloužit ke spokojenosti majitelů.
Barevně jsou moc fajn.
PavlikXSS: https://www.pinkbike.com/…company.html
Hodně dobrá reportáž o tom, proč nemáš pravdu. Rámy ze jedné fabriky rozhodně nemusí mít stejnou kvalitu.
Mimochodem Giant si rámy vyrábí sám.
To bys nám mohl udělat přednášku, čím je obecně Giant tak „špičkový“, oproti Cube.
Obě firmy dělají jak obyčejná kola, tak špičkové a drahé stroje (stejně jako spousta ostatních výrobců).
Trošku mi to zavání – mám dražší kolo, jsem „lepší“ biker…
Pro někoho není prioritou mít raketu z karbonu se značkovejma nálepkama, co mají ospravedlnit napálenou cenu a když je na kolo menší rozpočet, tyhle Cube jsou dobrá a funkční volba – respektive rozhodně chápu pro rodinu pořídit 3 slušná a použitelná kola, než jedno „super“.
Stejně je to z 90% o nohách a chuti jezdit, ani 8 kilovej SWorks ze mne Kulhavýho neudělá…
Teď jsi tomu dal korunku. Chtělo by to možnost uzavření fotek (něco jako uzavření vlákna, ale v fotogalerii)
PavlikXSS: tak tímhle tvrzením tady vzbudíš asi více pozdvižení než já :D .
Porovnávat Cube a Giant je stejné jako chleba balený v igelitu a ještě teplý vytažený čerstvý z pece…jo..bude to péct podobný pekař, ale který chleba ti bude chutnat více ? :D
Ajeje, já vidím do budoucnosti… kajda93 bude za idiota, protže už na první pohled, jsou to tři různě velké rámy, takže asi kola pro celou rodinu.
Proč 3 stejná kola? Nebylo by lepší jedno pořádné. Tyhle stavby „hele levný cube rám tak vezmu 3“ nechápu..
Nový Raidon má patronu ze staršího Epiconu, kolo by s ním vypadalo stokrát lépe, stojí něco málo přes 3 tisíce, např.
scalar: „Komponenty vybírány s ohledem na peněženku a probíhající rekonstrukci baráku“ – asi proto :-)