Tak tohle je asi poslední hřebíček do rakve pro Shimano MTB
(vloženo 22.2.18)
Uběhlo už půl roku od založení tohoto vlákna, Nic nového podstatného jsem zatím nezaznamenal. Kdy už Sram představí ofociálně etap eagle? Nějaké zprávy?
Uběhlo už půl roku od založení tohoto vlákna, Nic nového podstatného jsem zatím nezaznamenal. Kdy už Sram představí ofociálně etap eagle? Nějaké zprávy?
Okam_z_brna: až budeš osobně a reálně zabíjet ten poslední hřebíček do rakve shimana, hoď sem pár fotek. Ať vím, že je čas zbavit se mrtvoly. Díky
23.2.18 16:07
Virál jak má být :)
23.2.18 15:25
Takže něco podobnýho, jako když jsme před lety na výstavě v Haffenu vypustili v presscentru informaci, že Sram má prototyp elektromagnetický brzdy pracující na bázi vířivých proudů a že ji má Greg Herbold vzadu v „kanclu“. Schválně jsme si říkali nahlas, aby to slyšeli kluci z Pelotonu sedící k nám zády. Greg na nás pak dva dny hulákal něco jako idiots a tlemil se u toho, ptž. tuhle zprávu pak převzalo i víc novinářů :)))))))))))))))
popokatepetl: Že ne každej může mít nadprůměr je velice hluboká myšlenka! :D
DoomHammer: +1
Poslední hřebíček do rakve pro Shimano MTB.. Úplně to vidím na titulní stránce Blesku :DD
23.2.18 11:03
reagoval jsem na poslední hřebíček do rakve Shimana. To že si to své kupce najde je jasné, nicméně peníze leží v masové produkci. Stačí se podívat kolem sebe na čem se jezdí. Né každej si může dovolit nadprůměr nebo to nejlepší ve všech oblastech svého života. Kolo je zábava, ale je to jen kolo.
23.2.18 10:50
čekal bych větší hejt na svoradu-)
Je to šaltr z Specialized LEvo/Kenevo a podobně mají i další ebiky. Logo je Photoshop na 90% a vrchni logo je nějak nalepený. Toto řazení na našich kolech je ale pouze drátové a pochybuju velmi, že je produkt vývoje SRAMU. Taky pochybuju, že tato to vůbez jako bezdrát je…Takže hoax…co Štěpáne?
Popokatepetl: ne každej chce průměr :)
Nabídne pohon tak za 25 tis, když cena průměrného kola v ČR tipuju kolem 20 tis :-)
Popokatepetl: To bych zas úplně netvrdil. Záleží co ti firma nabídne. A v téhle době a jestli dotáhnou ten etap sram nabízí víc.
:o) asi jako by se ve volcwágnu strachovali, že v Itálii udělají nějaký supersport Oba jsou na trhu a rozhodně zákazník jednoho si nepůjde koupit produkt druhého.
23.2.18 05:09
Tyhle značkofilní války mě vždy spolehlivě pobaví :)
A když už tak proč ne rovnou 1×12 tourney.To by teprv byla podpasovka. Koupit šroubovací 12-ti kolečko za 300.
vždyť se prorokuje že nové xtr budee 1×12 ne?
Tak jsem to četl taky. Že shimano směřuje hlavně na tyhle cenově dostupnější řady a brzdy, ale je to trochu škoda, že se nějakým způsobem nepokusil útočit na sram.
Každopádně pokud to bude bude to super už jen kvůli montáži. Při prevodech 1×12 bude za 10 minut hotovo. Žádný Lanka a bovdeny. Každopádně tohle sram asi fakt cenově napálí, že to dlouho nebude dostupný pro většinu z nás. Jinak jak tu někdo psal výdrže baterie bych se fakt nebál. Za celou Tour je prý nabijeli 2×. A shimano nebude mít co žrát.
22.2.18 20:05
Hoši, omlouvám se za zbrklé sdílení, ale nejspíš se fakt jedná o bastl silničního REDu a ramínka Eaglu. Každopádně mi to designově přišlo hodně podobný, ne li rovnou stejný jak tady na fotkách, kde to testuje Nino. ODKAZ
Jen co fakt pustí do prodeje eTap Eagla, tak už to pro Shimano bude pořádná rána. Doteď se mohlo chlubit elektrikou, ale to už ani to nebude.
Můžeme ale polemizovat o vhodnosti elektriky na bika. Protože urvat šaltr za 15 tisíc, tak truchlím celej měsíc.
Prijde mi, ze tam neni videt cagelock, a ten by spolu s brzdou na mtb sade urcite nevynechali.
teď se nabízí otázka, zda tato fake reklama je dobrá a nebo si pojďme říct že mu to tentorát nevyšlo, ale za rok jak e-eagle výjde, tak si vzpomeneme jak svorada fejkoval :-) je unor, kšefty se rozjedou tak za měsíc, kluci se hold na servise nudí no :D
@Radek – vypadá to opravdu jako ovladač z elektro-kola, ale nastává otázka, proč zrovna na epicu tenhle ovladač je :)
Je fakt, že tohle se mi dost nezdá, logo je tam téměř jistě dophotoshopovaný, vrchní logo je divně nalepený.
Vzhledem k tomu, že na vitalu? (tuším) psali, že stejný poměr má jen 11spd XX1 (jako red), tak by to ani takhle dohromady dát nešlo :) – navíc na té první fotce to opravdu vypadá spíš jako photoshop, než reálný produkt (byť třeba prototyp) – a tlačítka mi spíš připomínají ovládání elektrokola, než samotné řazení…:) – ale kdo ví…
22.2.18 18:48
a hlavně i ta náhoda, že záměrně jde na fotce vidět kola svorada, jak u šaltru, tak u tlačítek… pokud to půjde internetem má fajnou reklamu, či zoufalou-reklamu? :D
A ještě dodám, že fota jsou převzatá, tolik golfů jsem neměl a začínal jsem na Wartburgu.
Singlespeed, zřejmě jdou postupným vývojem, lidi by to jinak nepřijali. Viz auta… Rv. cca 1980 – 1998 – 2007 – 2013
Na fotce 3 jsou vidět pěkně ty nalepený samolepky SRAM a logo EAGLE u tlačítek.
22.2.18 18:25
Jako dobrý, ale urvat šaltr za desítku o pařez a nebo namotat klackem to asi nechceš. Na silničním kole parádní věc, ale na biku to bývá celkem spotřebák…
22.2.18 18:13
Cudliky budou asi ok, ale na hovno jsou hned u gripu. Byt za brzdou tak asi cajk, ale lehce dolu, treba o centak dva by to mohlo byt.
dobrej fejk :-) tělo přehazky kompletně red etap a jen ramínko z XXka :-) 20 minut photoshopu, budou určitě mít na takovém setupu GX kazetu a řetěz :-)
Mě se právě ten minimalismus tlačítek líbí, k čemu páčky na elektrice..
Vzhledem k k tomu, že nevidím žádný kabely, přemýšlím kolik bude asi výdrž integrovaný baterie? Jednu vyjížďku? Dvě?
Tohle má opravdu potenciál na rozdíl od nepříliš úspěšného drátového Shimana. Žádné díry v rámu, žádné vodiče, žádný problém s umístěním baterie.
Tohle musí bejt prostě řazení jen t'uk t'uk t'uk,prostě lambáda,mám stejnej grip,tak jsem to hned šel zkusit,jenom škoda že tam není to řazení:DDD
Líbí se mi. Bowdeny by netrčely už ani před řídítky. Jen ovladač by putoval před brzdovou objímku, protože takhle bych musel řadit asi tak prvním článkem palce. I když člověk si časem zvykne skoro na vše.
K titulku, člověče, nejsi ty novinář píšící pro např. Blesk?
A je to reklama na sram nebo na Svoradu? :)
novas752,co by jsi kroutil prst? A myslím,že ty si ho u toho kroutit nebudeš,nic ve zlém:)
kandelík: Podobně to má spousta elektrokol a většinou se s tím moc dobře nepracuje. Pár let nazpět jsem jezdil silniční Di2 předělanou na horské kolo, tlačítka byla vedle sebe pod řídítky a bylo to daleko lepší. Co se ergonomie týče, Shimano páčky mi přijdou jako lepší řešení. Ale každej má tu tlapu jinou…uvidíme…
Krásnej pokrok a elegantní provedení,prostě pecka!
Podle jednech spanelskejch stranek to tak vypada.
Vilém: Z čeho usuzuješ, že je něco v gripu?
Ceho mam dost? Staci si predstavit jak tam kroutis palec. Ale asi by se to dalo natocit vic dolu.
Novas752: vsichni to vidi jenom na fotce a uz jim nevyhovuje. Ty mas dost…
Vileme to se mi nezda. Do riditek tezko neco daj a gripy jsou se znackou Speslu, tam podle me taky nic nebude.
Kazdopadne je fakt divny ze na velkejch webech ani tuk. :)
Super, elektro co dává smysl. Zvlášť to řazení (nebo ovládání?) se mi líbí.
novas: Neni to jen objimka, baterka a jeste neco je v gripu, nebo spis riditkach.
Celej net prazdnej a v cr je to poskladany na seriovce a pripraveny na predani asi. :-)) holt jsme jinde.
22.2.18 17:22
Jaja: nevim proč by mělo bejt vsechno hezky, stačí když to bude funkční. To horní bude asi anténka. :-)
Puko, jasně… ve Sramu ve vývoji pracujou blbci, který nemysleli na rychlý odřazování :-D
Ale zase to bude ultimátně lehký. :) Vlastně jen objímka a navíc žádný kabely + lehký Eagle kazety…
22.2.18 17:16
Spis se divim, ze uz tohle ma. Vetsinou je na to fakt prisny embargo. :-) to asi hned pujde do prodeje?
No hádám, že to bude *******, protože na bikeradaru jsou jen nějaký rozmazaný fotky a přitom brněnskej Svorada to jebne na facebook a ještě v plné palbě