Godot

Přidat foto

Klasika......nemohl jsem jinak :-D

Nárys

Bokorys

Půdorys.....ale né ideální :-) na švih štafle neberu

Detail č1

Detail č1,5

Detail č2

Detail č3

Bokorys trochu jinak

V terénu.... Pózing

Pozér:-D

Moje první silniční kolo vůbec, v hlavě jsem ho nosil celou loňskou sezónu a odolával a oddaloval. S velkým očekáváním jsem rozdělal krabicu (chvilku mu říkal sprostě krabičák)..... Jízdní vlastnosti super prostě lehkost a rychlost, silniční cyklistika mi chutná. Problém je zatím jen se smykem nejde mi nějak doštelovat, ale výrazně se to zlepšilo po posledním zásahu, dále mi lehce uchází přední kolo přes ventilek nic zásadního beru redukci a na benzínové stanici bušim na 6,5 barů..... Mám ho týden zatim nanatrajdáno přes 300km a spokojenost..­...profil je ještě ve výstavbě

Přínosy: 52 převodník, tohle jsem potřeboval na Hardtailu mám jen 36 zubů to je málo, preferuji styl Vasil Kiyrjenka :-)

Odnosy: Silniční pedály, mají nášlapnou jen jednu stranu a samo že se točí dolu tou blbou nášlapnou, tak jako chleba s máslem padá na zem blbou stranou

(vloženo 22.3.18)

Pessinger Pessinger
Ohodnoť bajk: (4  / 45 hlasujících)
Značka Canyon
Model Endurace cf sl 7.0 Disc
Modelový rok 2018
Velikost M
Hmotnost 8,2
Rám Carbon... 960 gramců
Vidlice Carbon 325 géček
Tlumič Nema to
Hlavové složení Canyon ACROSS, extra lehký a tenký ložiska...prý...
Kliky Shimano 105, FC-5800
Středové složení BB72-41B Press fit
Přesmykač Shimano 105, FD 5800
Řazení Shimano 11speed
Převodník Shimano Al 52,36 zubů
Kazeta Shimano 105, CS 5800, 11-32 zubů
Řetěz Shimano HG 600
Náboj přední Dt Swiss 12x100mm
Náboj zadní Dt Swiss x12x142mm
Brzda přední Shimano 105 Disc st-br 505
Brzda zadní Shimano 105 Disc st-br 505
Ráfek přední DT Swiss e 1800 Spline DB Tubeles (obě kola mají se vším 1655 gramů)
Ráfek zadní DT Swiss e 1800 Spline DB Tubeles
Dráty DT Swiss
Pedály Shimano 105, Carbon.. 285 géček
Řídítka Canyon Ergo Al
Představec Hliník
Sedlovka Carbon 25mm
Sedlo Sellers Itália X3
Pláště Continental Grand Prix 28mm

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
cioran-m

29.5.23 14:10

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pessinger
Pessinger

29.5.23 13:38

Čau, já to ladil jak jistě víš do vojenského stylu, proto ta železná opona proto ta skromnost :)

Reagovat
cioran-m

28.5.23 21:47

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pessinger
Pessinger

8.4.18 22:04

Čau, kotoučovky dobrý, brzdim zatím jen nahoře dvouma prstama (spíš je přibržduju), při spodním úchopu beranů dosáhnu tak tak na páky a brzdy jsou dost jedovatý a neodhadnu dávkování… takže zatím se spíš učím

Reagovat
geri
geri

4.4.18 15:50

Pěkný kolo, pěknej Hardegg, slabší provedení fotek na slunci. Co ty kotoučovky, v poho?

Reagovat
Pessinger
Pessinger

24.3.18 01:41

Mr antik: bajkový jsem tam jako nouzovka měl a byla spokojenost :-) u silničních musí proběhnout rutina a bude taky spokojenost.. jízda od jízdy se lepší

Reagovat
mr.antik
mr.antik

23.3.18 20:54

jo, tyhle canony jsou moc pěkný, decentní,když odmyslím ty monstrozní páky, placku z kazetou a jen jeden košík, tak je to super. No a pokud ti silniční pedály nevoní, dej bajkový, ať se na tom nezabiješ.

Reagovat
orm
orm

23.3.18 15:38

@Pessinger: Zalezi kolik vazis. Ja foukam, i 39mm na 6 baru (v zadu) protoze jinak bych jezdil po rafku se svoji hmotnosti :-).

Reagovat
Pessinger
Pessinger

23.3.18 14:10

četl jsem vlákna z roku 2010 :-) a tehdy to bylo normální, někdo tam i psal že fouká 19 mm na 10 barů :-) tenkrát se to ještě smělo, asi bych na to přišel sám, předevčírem mi ustřelilo na kamení a já obdivoval cx jezdce a jejich jistotu a techniku, každopádně dík všem za postřehy a rady

Reagovat
cioran-m

23.3.18 13:45

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
cioran-m

23.3.18 13:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pessinger
Pessinger

23.3.18 13:04

Kalimero: asi trochu jo, když držím berany dole tak taktak dosáhnu na brzdy, dole jsou teda hodně agresivní a zatím nepoužívám, brzdim dvouma prstama s úchopem za vrchní páky, budu ještě laborovat mám ho jen týden, jinak když se držím za ty páky silou:-) pořád ve mě hlodá, že se mi ty berany protočí dolů a hodím tlamu, poslední vyjížďky se snažím spíš dávat váhu na pedály.

Reagovat
kalimero

23.3.18 12:54

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
tromboonen
tromboonen

23.3.18 12:52

Já mám dílenskou pumpu s podezřením na špatný tlakoměr… prostě to dej málo, ale ne abys jel po ráfku a pokud bys měl pocit že se to v zatáčce žvejká, trochu přidej, jak si najdeš cca ideální stav, tak to dáš pohmatem.

Reagovat
Pessinger
Pessinger

23.3.18 12:46

Tak já to dnes prubnu na měkko:-) mám ten digi.měrič tlaku laboroval jsem minulej rok na Hardtailu s bezdušema, tak se bude znovu hodit :-)

Reagovat
tromboonen
tromboonen

23.3.18 12:39

Odhadnout to dokážeš, prostě se to trochu vyvalí, vidět i shora…nebo ať se Ti na to někdo koukne, 1/10 výšky pláště mozná i dítě, nebo začni tou tabulkou (ale záleži samo i na materiálu pláště, šířce ráfku atd.), nebo nafoukej 3–4 bary a uvidíš, pokud pojedeš vyloženě na super asfaltu malinko víc, ale to u nás moc není, všude jinde vpodstatě co nejmíň aby se necvakaly duše/nesvlíkal plášť a pak kousek přidat, přece jen to není CX… se 77 kg a 28 mm bych to od oka tipnul na ty 4 bary a míň vzadu, vepředu ještě míň, rodla máš vysoko, takže předek asi moc zatíženej není… bušení silnice (a 23 mm užovky) je takovej starej zlozvyk, dávno překonanej :)

Reagovat
Pessinger
Pessinger

23.3.18 12:25

Libores: to jsem asi měl, minimálně ten košík a možná i pedály. Já nakupuju hodně instinktyvně tudíž jsem to v rychlosti odeslal, jinak jediná zelená láhev na trhu je z kupkola klasika s čepičkou nikde kupodivu neteče:-)

Tromboonen:ono 15% jsem už od tebe nebo treeta četl, ale nedokážu to odhadnout, mám 77 kg a pláště jsou 28mm na kolik teda spíš foukat 5 ve předu a 5/půl v zadu? Jel jsem na tom dokonce ze začátku s 2,5 barama a pocit byl horší, než jsem se tu dočetl že se silnice buší :-)

Madcat:jj, čidlo rychlosti, super manipulace dá se v mžiku přendat na jiné druhé kolo, s těma magnetickejma ve špičkách byl vždy boj

Reagovat
Spartacus

23.3.18 12:10

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
tromboonen
tromboonen

23.3.18 11:36

Smyk seřídit přesně podle Shimano návodu, všechny kroky – tyhle nové x800 jsou trochu citlivější na seřízení, zvlášť když je malinko jiný úhel lanka od středu (a je tam na to udělátko jak to měnit), pak to chodí perfektně. Problémy s ventilkem vyřešit a na 6+ barů nebušit… čím měkčí guma, tím menší valivý odpor, i když je to na silnici proti instinktům, foukat tak, aby při normálním zatížení (jak na tom sedíš) byly gumy promáčklé asi o 10–15%, je to tak pohodlnější a rychlejší, jsou tu o tom témata.

Reagovat
Libores
Libores

23.3.18 11:27

Moc pěkný kolo, tak pěkný, že to ani nezkazí ty škaredý páky. Měl sis vzít origo košíky a lahve od Canyonu…

Reagovat
gersa
gersa

23.3.18 10:38

Snimač rychlosti

Reagovat
madcat
madcat

23.3.18 10:07

Co to je za věc od Garmina na té přední nábě?

Reagovat
satch
satch

23.3.18 09:45

je to tam, aby ti nespadl řetěz do výpletu…

Reagovat
Pessinger
Pessinger

23.3.18 09:36

Kamilac: to je tam jen kvůli blátu že? minimálně jednou jsem nad tím přemýšlel že to sundám, v terénu s Godotem nejezdím a tu zežloutlou variantu bych stejně nesnesl:-)

Reagovat
Kamilac
Kamilac

23.3.18 07:49

ten „dekl“ za kazetou to hyzdí, a až zežloutne tak to bude ještě horší ;). Jinak kolo střela.

Reagovat
Zoidberg

22.3.18 22:20

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Pessinger
Pessinger

22.3.18 21:19

To Zoidberg: asi jó :-) zatím nezasouvám fest, málem jsem hodil tlamu, jde pak hodně těžko vytáhnout. Snad se v létě teplem roztáhne a půjde to líp, košík je z Dekáče a bojujeme spolu, možná tam dám klasiku hliník

Reagovat
Zoidberg

22.3.18 21:04

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 14
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8