na jezdeni do prace dobry
svetelny kokpit :-)
pred par lety bych to bral i jako jedinej bike
(vloženo 13.3.10)
Velikost | cca 19.5 |
Hmotnost | nezajem |
Rám | stribrny a levny |
Vidlice | Epicon TAD 140, Tuning-Test |
Tlumič | po delsi dobe zase zadnej |
Hlavové složení | Sting |
Kliky | Truvativ Stylo |
Středové složení | Sting |
Přesmykač | Shimano SLX |
Měnič | Sram X.7 |
Řazení | Sram X.O |
Převodník | Truvativ |
Kazeta | Shimano deore 11-34 |
Řetěz | C9 |
Náboj přední | DT swiss Onyx |
Náboj zadní | DT swiss Onyx |
Brzda přední | Magura Luise 200 |
Brzda zadní | Magura Luise 160 |
Brzdové páky | Magura Luise |
Ráfek přední | WTB speed disc |
Ráfek zadní | WTB speed disc all mountain |
Dráty | DT swiss 2.0 |
Pedály | Shimano M520 |
Řídítka | FSA XC 282 |
Představec | Bontrager Select 120 -8st |
Sedlovka | Ritchey |
Sedlo | Specialized BG2 |
Pláště | stary a sjety |
Jako pracovník parádní. Rám má pěknou povrchovku :) Ale snížit tu vidli o 2 cm by nebylo od věci.
sundat barvu ze svyho „ee olprana“ tak nenajdes rozdil…teda az na ten zadni navarek na kotouc :-)
zadny upravy jsem nedelal – je tam normalni IS uchyceni – videt je to tady http://www.cyklosvec.cz/?…
ja myslel primo uchyceni trmenu na ram…pripadne jestli jsi delal nejake uperavy (foto by bylo vystiznejsi)
vahu nevim ale cca 2kg, brzda – zadni objimku jsem rozrizl a na stangli jsem to chytil paskama jakoby pod navarky – je to sice primo na ramu ale nikde se nic nemrcasi – hlavne je to fakt na dojizdeni do prace takze to moc neresim
ten ram mam taky ale v puvodnich barvach…nevis kolik vazi?jak mas vyresenou zadni brzdu (muzes dat nejake foto)?
cagalam – na stole byl absint bo jsem nemel cim jinym odmastit ram pod ochrany samolepky:-)
taky bych chtěl jezdit do školy na takovym bajku :D:D:D
no vozim ji tak na 130 s velkym sagem takze to neni uplne potreba, ale je to vlastne preskladany enduro na pevnaka takze to pusobi smesme :-)