Velikost | 17 |
Hmotnost | bude časem |
Rám | RB CRR |
Vidlice | Epicon LOD 100mm tuningtest |
Tlumič | :-) |
Hlavové složení | aerozine |
Kliky | SLX 175mm |
Přesmykač | sram X.9 |
Měnič | sram X.9 |
Řazení | sram X.9 páčky |
Převodník | SLX |
Kazeta | SLX 11-34 |
Řetěz | C9 |
Náboj přední | FRM5 |
Náboj zadní | FRM5 |
Brzda přední | Avid Elixir 185mm |
Brzda zadní | Avid Elixir 185mm |
Brzdové páky | Avid Elixir |
Ráfek přední | FRM5 |
Ráfek zadní | FRM5 |
Dráty | ploché :-) |
Pedály | M520 |
Řídítka | Truvativ Stylo |
Představec | Truvativ Stylo |
Sedlovka | FSA SLK carbon |
Sedlo | Fizik Gobi |
Pláště | Nobby Nic 2,25 |
komponentově v tom nenajdu chybu, ale nějak mě to nebere, ten 185 kotouč vzadu je podle mě zcela zbytečný, no a pak ta záležitost s těmi řidítky. takhle postavené to vypadá jako pojizdné křeslo. za RB:
hádě: mno ono takhle na dálku je mezi Stylo sedlovkou a FSA sedlovkou ukrutnej rozdíl co? :-D chtěl jsem karbon a za ty prachy těžko seženu něco jiného. btw nějak mi ta rada od tebe nesedí když se podívám na tvůj bajk.
prostě aby to spolu ladilo takhle je to jako pěst na oko, ale jinak fakt oku lahodící kolo a slouží
zitnpe – vrať se na základku, alespoň já jsem se tam naučil se číst a nejenom to! (:D sorry RB CRR
mno hele bro … jako nic moc bajk no, čekal jsem že se vytáhneš víc ;-)