Rok výroby 2006 a stále ho nechci pověsit na hřebík, ale co s tím? Rám stále drží, ale problémy s vahadly – spodní mělo díry do šišky, vahadlo vyfrézované nové, mělo by fungovat. Ale po rozborce nalezena prasklinka v díře horního. Osa ani nešla ven, ale co s tím?
Nakreslit a vyfrézovat by to už bylo asi moc složité, objednat nové z USA docela nereálné finančně…Provařit komplet tu díru a nechat vrtnout novou? Kdysi byly naprasklé „čelisti“ kvůli úzkým vložkám tlumiče, zavařeno, drží dodnes, ale jak to mohlo prasknout uvnitř…Je to sice komplet ze dvou dílů, ale fakt to vypadá jak prasklina, ani osu tam nejde prostrčit.
(vloženo 6.4.18)
Poptej tu VB, popiš jim příběh rámu a třeba to pošlou. Jinak sehnat někoho kdo tam žije by nemusel být problem. A nebo ty Němce.
Neskutečné ceny, safra teď sem mu pořídil teleskopa a on takhle :D Je pravda, že nové by řešilo i vymačkané uložení pro tlumič, které asi nijak zboku do roviny sfrézovat nepůjde, takže dvě mouchy jednou ranou…
Trojka eště dobrá, v Německu sem našel za čtyřku a ve švajcu za pětku:)
Prej neprodávaj mimo Británii, ale to by snad šlo ošéfovat nějakou přeposílací službou.
A co takhle za trojku z Británie? http://www.jungleproducts.co.uk/…per-link/59/
Je to záhada hlavolamu, známý mi říkal, že provařit tu díru není problém, tím lepší, že je průchozí. Z výroby tam nějaký šev určitě bude, jen tam jde vidět uhýbá kousek do boku a je tam hranka. Na podzim sem dělal rozborku, osa šla lehce, teď horko těžko. Teoreticky – když tam osa byla „zalisovaná“, tak se točila v ložisku, což je OK, ale nevím jestli by se to nerozšířilo a nemohlo udělat rup úplně kdybych dál jezdil. Zalisuju osu a nebudu řešit…
Spodní vahadla – model mi nakreslil kamarád v rámci tréninku kreslení, vyrobil mi to druhý známý za naturálie :) Asi je zaúkoluju znovu…Komerčně těžko říct jak bych uspěl. Jinak do SC jsem kdysi psal, oni by i poslali nové, jen nemám doklad který chtějí – dopátral jsem se po předchozích majitelích až k tomu prvnímu do Kanady, ten byl překvapený, že kolo ještě jezdí kdesi v Evropě, ale říkal že doklad nechal založený v baráku jak se před lety stěhoval. Santa Cruz posílá z eshopu snad jen do nějakých vybraných zemí i v USA, takže těžko říct jak to dostat až sem a stálo by to ranec.
Cenim snahu o zachování rámu! S tim lakem je fakt super.
Šlo by to vůbec v takhle hluboký díře zavařit? Skoro se mi chce říct, že to je z výroby, protože se k tomu nedá svářečkou dostat a zvenku je to kolem dokola, ale pak by bylo divný, že tam nejde strčit ta osa. Co napsat do Santa Cruz a zeptat se jich na to?
BTW, ty spodní vahadla jsi nechával dělat jako komerční zakázku? By mě zajímalo, na kolik to tak vyjde a kde maj kapacitu na malý série.