Na kole trávím denně cca. 2 hodiny dojížděním do práce a zařizováním různých věcí. Jenom cyklodopravou najedu cca. 4000 km za rok. Ve městě mi kolo plnohodnotně nahradí auto, šetří čas, benzín a nervy při hledání parkovacího místa. Původně jsem chtěl gravel ale nakonec to dopadlo takto. Kolo je tedy spíše pracovní, na blbnutí v lese mám Full.
(vloženo 6.4.18)
Značka | Race Bike |
Model | CRR 290 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | XL - 21" |
Rám | RB 290 |
Vidlice | AXON RLR 100 15QLC32 29 TS (fotky nejsou aktuální) |
Hlavové složení | VP, 1 1/8-1 1/2 |
Kliky | Shimano SLX FC-M7000-1 - 175 mm |
Středové složení | Shimano SMBB52 Hollowtech II |
Měnič | Shimano XT RD-M8000 GS, 11s |
Řazení | Shimano XT SL-M8000 i-spec II, objimka, 11s |
Převodník | Deckas NW 34z |
Kazeta | Sram XG-1175 11sp. 10-42z |
Řetěz | Sram PC 1130, 110 článků |
Náboj přední | DT Swiss 370 straightpull 15x100mm |
Náboj zadní | DT Swiss 370 straightpull 12x142mm |
Brzda přední | Shimano Deore BR-M6100 + Shimano XT SM-RT76 160mm |
Brzda zadní | Shimano Deore BR-M6100 + Shimano XT SM-RT76 160mm |
Brzdové páky | Shimano Deore BR-M6100 |
Ráfek přední | Weinmann 32mm, 28 děr |
Ráfek zadní | Weinmann 32mm, 28 děr |
Dráty | zeslabované DT Swiss Revolution 2-1.5-2mm, 2x28ks |
Pedály | Shimano XT PD-M8000 SPD |
Řídítka | MAX1 Evo Carbon XC 720mm + ESI Chunky |
Představec | Tosek 70mm Al |
Sedlovka | Thomson Elite - rovná 30,9x367 |
Sedlo | WTB Volt Team Ti 150mm |
Pláště | Continental RaceKing Protection 29x2,2 + duše Revoloop |
Změna zpátky na odpruženou. Jen místo původní Reby nyní Axon. Hmotnost už není hlavní prioritou :-)
LM – dík za upozornění, opraveno. To byla ještě hmotnost s ultratenkym karbonem (sedlo, sedlovka, řidítka), fórovejma pedálama a ultratenkýma šlupkama místo pneumatik. Téhle lehkejch atrap jsem se musel zbavit, nedalo se na tom jezdit :-D
Na té fotce je ale 9.945, né 9.45, jak máš v popisu :-)
Pěkněj štěrkolet, Specialized už se k něčemu podobnému taky dopracoval
2.2.21 11:21
Opravdu musím napsat, fakt pěkný RB :-) máš to za 5*
20.2.19 18:33
Tehle koncepci rozumim, pripomina mi to stare ale ty dobre casy.
Diky
20.2.19 18:12
Ve předu už Ralph není. Nasadil jsem contíka X-King šíře 2,4". Ale letošní sezónu jsem ani na RaR nedefektil :-)
Pěkná Karkula, dobře jsi to odlehčil, udělal jsi sní závoďaka. Ralphy jsem jezdil a tolik defektu jsem nikdy neměl. :-D Hlavně, když člověk spěchá do práce a pak někde mění duši v lese. :-D
Furt krásný kolo a dost dobrá finální váha! Ale jen si nemysli, mám rozpracovaný podobný projekt, jen s menšími koly (CRR 275, M) a s Rebou, ale váha by mohla být, podle tabulky, cca 10,31 ;-)
Karkulka zhubla o 2 kila. Až teď zjišťuji krásně Reba žehlila nerovnosti :-D
Supr upgrade… baví mě, že tě to kolo furt baví a že tě furt baví jej ladit.. jen tak dál ;-)
Lehký upgrade pohonu. Kazeta překopána z 11–46 na 11–42. Pocit při řazení o třídu lepší. Ta větší varianta se Japoncům opravdu nepovedla. Pod pravou misku středové osy jsem dodatečně vložil 1mm podložku čímž byla vytvořena rezerva u zadní šavle pro 38z převodník.
36z je hraniční, zbývá tam pouhých 2mm! Původně jsem chtěl nasadit placku 38z ale ta se tam nevlezla. Musel jsem jí prodat nasadit tento převodník.
36z převodník se bez problémů vleze? Zbývá tam ještě nějaký prostor u vzpěry? Nebo jsi musel misky posunout ven?
Super… klasická skalka a u ní parádní kolo. Ta stavba se povedla, červená jí sluší ;-)
Moc hezké kolo ale ta kazeta je fakt asi nejhnusnejsi co se vyrábí – to se Japoncům nepovedlo.
Čtvrt kila půjde dolů jen výměnou klik. Vyměním je až sjedu převodník což bude hodně brzy. Na nových už bude jiná rozteč šroubů.
6.4.18 23:25