Píše se třetí dekáda po válce. V čele státu stojí Antonín Novotný. V Jugoslávii se koná MS v hokeji a Československo má druhé místo. Před dvěma lety se vrátil dráhař a excelentní cyklista Jiří Daler z Tokia se zlatou olympijskou medailí. V Praze na Pankráci je popravena dvojnásobná vražedkyně Irena Čubírková. Poprvé se koná soutěž dívka roku. Stane se největší letecké neštěstí v Československu. Na Měsíci přistává Luna 9 a přenáší obrázky měsíčního povrchu. Seriál Star Trek má v USA televizní premiéru. Beatles podnikají poslední oficiální koncert v Candlestick Park, San Francisco. V Rokycanské dílně Franty Babického skládají toto kolo, Favorit F1 Speciál, ročník 196? Za rok již bude sedlovku obepínat spojená podkůvka, na efjedničkách bude k vidění řada Campagnolo Nuovo Record, za roky dva končí pestrobarevné polepy a na rámy se lepí nové moderní kovové etikety.
Poděkování pánům Klýmovi, Moudrému, Jindovi, Aeroklubu, i ostatním fandům
http://www.veloczechoslovakia.cz
foto @hajek_jonas
PS: správně, pumpička je pozdější :)
(vloženo 8.4.18)
Značka | Favorit |
Model | F1 Special PWB |
Modelový rok | 1966 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | kolo 11,0kg, rám 2111g, vidlice 763g |
Rám | Favorit ocel |
Vidlice | Favorit ocel |
Hlavové složení | Campagnolo Record |
Kliky | Campagnolo Record |
Středové složení | Campagnolo Record |
Přesmykač | Campagnolo Gran Sport |
Měnič | Campagnolo Gran Sport |
Řazení | Campagnolo Gran Sport |
Převodník | Campagnolo |
Kazeta | Regina |
Řetěz | ČZ |
Náboj přední | Campagnolo Record HF |
Náboj zadní | Campagnolo Record HF |
Brzda přední | Favorit Speciál |
Brzda zadní | Favorit Speciál |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Mavic Monthlery Route |
Ráfek zadní | Mavic Monthlery Route |
Dráty | Berg |
Pedály | Lyotard Marcel Berthet |
Řídítka | Favorit |
Představec | Favorit |
Sedlovka | Campagnolo |
Sedlo | Brooks Professional |
Pláště | Vittoria |
Aktuality, díky za odkaz. To je něco pro mne. Bude počteníčko :) Mám tu také svou F12 60cm rok 1966, je to prvotina, kterou jsem nechal v původním nerenovovaném stavu. Chce to ještě dotáhnout a poté nafotím detailněji. Dělal jsem celý život moto a tohle je jakýsi návrat ke kořenům. Už mám představu o dalším Fávu se sadou Walter, kterou mám dlouho v krabici. Pak mám kompletní sadu Shimano 105 arrow, kterou jsem postupně kupoval, jako mladík za těžce ušetřený peníz v 80. letech u nás v městě ve kšeftu „Lovecké potřeby, šicí stroje, jízdní kola“. Byly to nervy a hlavně se ptát neustále jestli nepřišlo od Shimana něco nového, protože nic nechodilo komplet. Najednou byly na krámě tři převodníky, za dva měsíce pak čtyři dvoupáčky, za půl roku dvě přehazky…atd. Protože jsem tam prodávající prudil svými dotazy skoro každý den, tak si mě pan vedoucí zapamatoval a k mému nadšení a ke své úlevě, že v tom nebudu pokračovat, mi řekl, že jakmile něco z této sady přijde, tak mi to dá pod pult a stačí se zeptat jednou za týden :-) Dodnes mu tam nahoru děkuji. Mám ji celou. Dole F12 a můj single z Esky Sport…
#George 69, díky za komentář, jestli vás to baví, pak víc zde: www.veloczechoslovakia.cz
Tohle mi vyrazilo dech… Nádhera. Tenkrát v té holomajzné době potkat na silnici (samo s nějakým repre v sedle) tohle kolo, to je asi jako dnes vidět stát u České pumpy Bugatti Chiron :-)
Tohle mi vyrazilo dech… Nádhera. Tenkrát v té holomajzné době potkat na silnici (samo s nějakým repre v sedle) tohle kolo, to je asi jako dnes vidět stát u České pumpy Bugatti Chiron :-)
Takový pecka kolo, takové super fotky a není tady ani dvacet komentářů? :-)
10.4.18 08:41
Vzhledem k tomu, že nálepky na horní trubku se lepily mezi lety 66–69 a pedály Infesto jsem na jiných ročnících než 66 zatím neviděl (ale možná se mýlím), mělo by to být jasné i bez předposlední fotky:-)
Jinak jako vždy nádhera. . Za 5.
Mám ale i trošku jiný postřeh. Už jsem tu nějaký čas nebyl , ale nemůžu tyto nové kola najít v hodnocení. Nějak nám to zamrzlo. Když vidím ty krasavce co tu přibývají, a jednoznačně si zaslouží být na piedestalu, tak je to škoda.
Asi úplně není potřeba hádat, dyť je to tam napsaný.. pod tím posledním obrázkem
Orlik je ročník 68 :)
To je samej Orlík, ale uhodne tady konečně někdo ten ročník? Já to vím:-)
Velikonoční model, se pozná podle toho, že má na sobě obtisky.. nebo se pletu ? .-)
Ou jééésss!!!
S Orlíkem lítat…
tromboonen jsi mi to ukrad :-), TL 96 pryč, ta tam fakt nesedí :-)! Orlíka sestavit a šoupnout na trávník :-)
Krasna prezentace i kolo. Ty rafky jsou ´66? (nestouram, ptam se)
opravdu krása
9.4.18 09:57
9.4.18 09:40
Chci něco napsat, jen nevím co. Jsem v šoku. Krásný fotky, super profil, super kolo. Citlivě udělaná renovace. Začíná se mi líbit, jak kombinujes nový lak, s komponenty co nejsou úplně top vyleštěný. Ty zlatý linky kolem mufen jsou opravdu povedený. Něco takového se dělá hůř, než se může zdát.
Nemá někdo zde nějaké informace ke zde použitým pedálům? Případně k jejich východoněmeckým kopiím jménem Infesto?
Jinak velká gratulace k dokončení tohoto kousku a těším se, že ho uvidím na živo.
8.4.18 23:30
8.4.18 23:15
paráda
ostatně jako většina prezentací od tebe
Kterej aeroklub? To žlutý UL jste mohli vytlačit o kousek dál, to tam časově nesedí, Vosa byla první 1978, tak to už by asi šlo…