Moje prvni stavba. Foceno pred prvni jizdou, protoze takhle cisty to uz nikdy nebude :) Puvodni zamer byl zrecyklovat starou 26", nicmene nakonec sem z ni pouzil akorat kliky, pedaly a predstavec. A i ten predstavec asi vymenim za kratsi :)
Proc CUBE: Znackovy karbon 29" za 10 000 i s dopravou, silny to argument. Chvili sem vahal nad zapletama, chtel jsem neco lehkeho. Moje hmotnost ale obcas stoupa i k 90Kg, technika jizdy prakticky neexistuje a nevim jak by se s tim popraly zaplety kolem 1600g, tak sem radsi vzal za 5400 korun ty DT. Zbytek ruzne z vyprodeju, bazar a Aliexpress, celkem asi 36 000 korun.
Prvni dojmy: Mam za sebou akorat cestu z prace a do prace, celkem kolem 40Km, prevazne asfalt. Oproti Spectralu na 2.4 TrailKing to jede uplne samo, uvidime v terenu a az se „udela mozol na prdeli“ tak delsi trasy. Zatim na hodnoceni brzo.
Subject to change: Predstavec, 110 mm je moc, na ceste je 100 a 90. Riditka sou na muj vkus az moc „flat“, shanim nejaky co maji vetsi „backsweep“. 1×11 32/11–42 bude asi nejvetsi orisek. Na Spectralu mi to naprosto vyhovovalo, tady sem zatim vyuzil jen spodni pulku kazety. Uvidim az pojedu kopce a delsi streku, idealne kopec na konci delsi streky :)
Pro modni policii: Napisy na plastich nejsou srovnany s rafkama. Neni to diletantsvi, ale znamka punku :P Navic rafky maji polepy z kazdy strany jinak, takze to stejne srovnat nejde. Apropo plaste, sou krivy jako prase, nastesti mi ta horsi vysla dozadu, kde to nevidim. Brzdovy hadice sou zbytecne dlouhy, resit budu az bude potreba vetsi servis. Stahovaci pasky nejsou cerny, protoze prirodnich mam v praci tuny :) Peclivem oku jiste neujde spoj zadni brzdove hadice s radicim bowdenem. Izolacka je reseni levne, rychle a funkcni :)
(vloženo 10.4.18)
Značka | CUBE |
Model | CUBE Reaction GTC Pro 29 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | 10.3 tak jak je |
Rám | CUBE Reaction GTC Pro 29 Carbon |
Vidlice | FOX Evolution CTD Fit 29 |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | SRAM X9 |
Středové složení | Truvativ MTB BB92 PF41-89.5/92-GXP |
Měnič | Shimano Deore XT M 8000 |
Řazení | Shimano Deore XTR SL-M 9000 |
Převodník | Snail Directmount GXP 32z |
Kazeta | Sunrace MX8 Black 11-42 |
Řetěz | SRAM PC 1130 |
Náboj přední | DT Swiss X1900 Spline 29 CL |
Náboj zadní | DT Swiss X1900 Spline 29 CL |
Brzda přední | Shimano BR-M615 / Shimano XT SM-RT81 CL 180 |
Brzda zadní | Shimano BR-M615 / Shimano XT SM-RT81 CL 160 |
Pedály | Crank Brothers EggBeater |
Řídítka | China Carbon flat 700mm |
Představec | Ritchey WCS 110/6 |
Sedlovka | Thomson Elite Seatback 410 |
Sedlo | China fake Specialized |
Pláště | Continental X-King Performance kevlar 29x2,2 |
12.11.18 18:10
Mel sem 32×10–42 na Spectralu a nejmensi sem skoro nejezdil, tak sem zvolil to co mam :) Jak uz sem psal, az trochu najedu tak budu resit prevody. Jezdim bud sam, nebo s kamosem na Spectralovi 1×10, takze nikoho brzdit nebudu.
Pěkné, taky jsem si počítal stavbu na Cube rámu ale skončilo to jen v excelu :-). jen si nedovedu představit jezdit na rychlém HT 32×11–42. mám 34×11–46 a do lehka mi to vyhovuje ale těžký převod je hodně na hraně a někdy spíše chybí a to to kolo nepoužívám už skoro vůbec po cestách.
Pěkný stroj, za tu cenu chápu, že se nedalo odolat. Docela mě svrběla ruky, když jsem se díval na ty ceny před pár měsíci.
Jinak souhlas vpa007, levnější verze Continentalu jsou dost bída, hlavně pak X-king – mám odzkoušených několik drátových i kevlarových verzí a vše to strašně hází. U Race-kingů a Mountain-kingů jsem ale nikdy problém nezaznamenal, možná to bylo ale jenom štěstí.
pekná stavba, tiez som chcel postavit ht na tomto ráme ale uz zmizol z bike-de…
JMT: Jo, tu debatu si pamatuju :P Pro rejpaly, sedlovka je v ramu skoro 15 centaku :)
vpa007: Myslim na Tebe, ozvu se :)
Máš to hezký, akorát to slízneš za moc vytaženou sedlovku (a ještě zahnutou, aj aj aj :-D)
Zuppa :-).
Jinak s těma pláštěma… XKing je super univerzál (podle mýho), ale taky mi kopaly… si myslím, že nějak nemaj pod kontrolou výrobu těch „levnějších“ verzí, co se dělaj v Indii nebo kde. Takže otázka je, jestli nevzít Protection verzi Made in Germany…
Jo, a kdyby ses zbavoval představce, tak houkni, možná bych jej užil na silnici, teď koukám po nějaký pěkný 110tce za rozunou cenu ;-)
Fotky sem nahraval vsechny zaraz, cekal sem, ze se seradi podle nazvu. Asi se seradily podle podle toho, jak rychle se ktera nahrala. Kazdopadne opraveno :)
Supr stavba a pěkná čuba! Nálepky na ráfkách jsou občas psycho, některý samostatný DT ráfky mají polep z každé strany pootočený o 90°, takže když mi kámoš zaplítal kola jedno po druhým, tak to prostě zapletl každý jinak. Prostě nechápu, proč totak mají… ale jo, na to to nejezdí, takže proč to řešit :D.
Každopádně kolo je fakt paráda, super raketa, váha nemá chybu, dávám rád plnej počet. Snad bych jen na první místo přesunul jednu ze dvou bočních fotek, páč na tý aktuální víc vyniknou plalety a otevřel jsem to ne kvůli tomu, že mám nutkavou potřebu prohlídnout všechny přidaný kola ;-)
To Seatik: Neni co obdivovat. V zasade jediny, z ceho sem mel strach, bylo nalisovani PF stredu. „domaci“ lisovaci pripravek se moc neosvedcil. Pomohl obyceny dilensky sverak a 2 prkynka, misky lehce nasadit na ram a sverak si je sam srovnal do osy a rovnomerne linearnim pohybem zalisoval :) Jo a jeste horni lozisko hlavka, kde CUBE snad jako jedini pouzivaji prumer 41mm. 1600 za origo hlavko se mi davat nechtelo, tak sem upravil semiintegrovane. Ted uz vim, ze je i jednodussi cesta, tak priste :)