Menší dvojče již vystavené F 12 vel. 58 ročník 66. Vyčištěno, seřízeno, doplněno dobovými díly. Po konstruktivní kritice z minula nelakováno. :-)
(vloženo 16.4.18)
Značka | Favorit |
Model | F 12 vel.54 |
Modelový rok | 1966 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 11,5 kg |
Rám | ocel |
Vidlice | Favorit |
Tlumič | - |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Favorit |
Středové složení | Favorit |
Přesmykač | Favorit |
Měnič | Favorit PWB |
Řazení | Favorit |
Převodník | Favorit |
Kazeta | Velo 66 |
Řetěz | Favorit super |
Náboj přední | Favorit |
Náboj zadní | Favorit |
Brzda přední | Favorit speciál |
Brzda zadní | Favorit speciál |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | Favorit galuskový 18-622 |
Ráfek zadní | Favorit galuskový 18-622 |
Dráty | pozink |
Pedály | Infesto |
Řídítka | Favorit 40 cm |
Představec | Favorit krátký |
Sedlovka | Favorit |
Sedlo | Favorit 53 |
Pláště | Galusky Barum Kriterium PWB |
Neměřil jsem , ale vzhledem k tomu , že zkráceny jsou akorát sedlová a hlavová trubka, tak by horní trubka měla být stejně dlouhá jako na větších kolech. O tom svědčí i stejná rozteč držáků pumpičky.
JoJo, F12 je zbytečně podceňovaný model Favoritu.
Jinak od 25.4 bude v NTM vystaveno na 60 historickych Favoritů. Vsechny v původním stavu. Myslím, že je to povinnost pro každého stejně postiženého člena jako jsme my zde.
Zajímavostí je, že firma Favorit byla jedna z mála, která dokázala vyrobit relativně kvalitní sportovní kolo 100% z domácích Československých komponentů. Hezký
19.4.18 15:00
19.4.18 12:21
No já tomu taky nevěřil. Myslel jsem si , že se F 12 dělali nejmenší 56tky , ale délka sedlové trubky,měřeno od středu po vrch, je 54 cm. I ta hlavová trubka je dlouhá 10 cm oproti 14 cm na velikosti 58. Taky na zadní brzdě je maximálně zkráceno lanko spojující páky brzdy, aby byla vůbec brzda funkční.
Ještě mě teda zaujaly zajímavě zahnuté berany, které jsou jakoby dole rozšířené. Snažil jsem se to nafotit ,ale asi to není úplně dobře vidět. Musím to ještě líp nafotit.