Kámoš mi poslal fotky jeho pedálů z Alishitu. Má cca metrák, takže soudruzi z Číny očividně nepočítají s takovým zatížením.
Ježděno jednu sezónu po cyklostezkách s minimem kopců. Terén žádný.
(vloženo 27.4.18)
27.4.18 22:42
prostě tam kde to prasklo chyběl materiál a nebo to byl špatnej materiál.. nic jinýho bych v tom nehledal.. .D
blackboyi nevím, já tam žádne svary nevidím. Celý to je odlitek, obráběj se akorát díry pro piny a pro osu. Řekl bych že prostě špatně navržené, a jestli se to týká legur, technologie lití, konstrukce nebo čehokoliv dalšího je jedno. Krásně to prdlo od toho náhlýho zůžení, koncentrátor napětí.
Něco bylo špattně opracování, svařování nebo špatně přísady do hliníku viz článek dole :
Dural nebo duraluminium (z lat., „tvrdý hliník“) je obchodní označení pro různé slitiny obvykle 90–96 % hliníku a 4–6 % mědi s menšími přísadami hořčíku, manganu aj. Oproti čistému hliníku (hustota 2,7 g/cm3) je dural jen nepatrně hustší (typicky 2,8 g/cm3), ale až pětkrát pevnější v tahu i tvrdší. Pevnost i tvrdost se zvyšuje tepelným opracováním a zušlechťováním, podobně jako u ocelí. Dural se velmi snadno obrábí, spojuje se svařováním v ochranné atmosféře, pájením s pomocí speciálních tavidel, nýtováním nebo lepením. Dural je chemicky odolný a dá se velmi dobře povrchově upravovat a barvit (eloxování). Nedostatkem duralových slitin je malá schopnost tlumit otřesy a pohlcovat rázy, neboť mají malou anelasticitu.
...... „ona ta kára je sice do 450kg ale vozím na ní klidně tunu a půl… moje auto to utáhne......“
že si tohle fakt někdo koupí.. hnusný, malý a ještě aby se člověk bál na to nohu jen položit.. :D největší sračky plastový ohrádky by vydržely....... :D
27.4.18 12:04
Podobně mi po cca 500 km na gravelu praskly pedály značky Kactus :)
27.4.18 11:39
Pedály lehce přes tři stovky s váhou lehce přes 300 gramů a vy se divíte, že nevydržely? Naopak bych řekl, že to je očekávatelný.
Taky mám metráček, na měšťáku totožné pedály s jiným potiskem vozím už 3 roky bez problémů. Asi štěstí na dobrý kus :)