Dnes mě po 11974Km opustil po středně těžkém karambolu Favorit zvaný Žluťák…
(vloženo 27.4.18)
tohle se mi taky stalo, v nouzi jsem musel vidlici srovnat na cestě abych dojel 40km domů.. Favorit sloužíl ještě hodně dlouho, jen jsem vyměnil vidlici z nějaké staré plečky..
Zlomenej řetěz už jsem opravil.
Na vidli se ještě podívám, zatím jsem to ani nerozberal.
Rám je taky hnutej, ale třeba bude stačit jen ta vidle.
Spíš se s tím ale budu bát jezdit…
Žádný problém, jednou jsem takto natahoval rám F 1 v bráně hulcukem a pak vidlu ve sveraku.
Doporučuji vidlici srovnat, proboha vždyť je to vidle F1. Jestli ji zahodis, tak si na tě počkám:-)
Copak vidla, ta se srovná, ale ten „zlomenej“ řetěz :)
Tomu skoro nic není. Já bouchl v mládí favoritku trošku více. Servisák tehdy na rovnací stolici srovnal hrb na rámu, vyměnila se vidlice a favorit jezdí dodnes ;-).
Takhle vypadalo moje fávo cca 86–88 hned několikrát, naposledy jdyž jsem udělal čelem důlek doi zadní haubny škodivky 120 co jsem nečekal, že tam bude zaparkovaná (bolel mě krk a přišlo mi jednodušší čumět na bílou čáru pod sebe než dopředu :) Krk do svěráku a TLC to vyřešily… ale jestli je to fávo tak není lepší důvod udělat si radost a vyměnit to za něco co se nevlní jak krajta, nějakej starej ocelák klidně, ale hodnej toho jména.
Když se budeme bavit jenom o rámu, nebude stačit vyměnit pouze vidlice?
Já v pohodě, trochu to odneslo koleno, rameno, loket a batoh..
Příště si dám bacha :-)