Pietro HT 29er 2014

Přidat foto

Levá strana a napojení na o

Pravá strana a napojení na os

Kokpit

Ty patky jsou .....

Pevná osa hand made PIETRO na imbus

Původně jsem chtěl koupit starší rám na 29 kola na tahaní sedačky. Pak jsem se zaměřil na CrMo a nakonec jsem skončil u Pietra se stavbou rámu na zakázku.

Puvodně bylo kolo stavěno na RU a pevnou vidlici. Po roce ježdění jsem se s Petou domluvil na předělaní zadní stavby na pevnou osu a předělání levého napojení u osy na klasický ovál a né flahajz jak je i nyní na pravé straně. Důvod předělání byla malá tuhost zadní stavby v krutu.

Vidlici jsem pořídil odpruženou po pár sjezdech v horách, kde se CrMo vidlice při brždění napružila a pak nebezpečně ustřelovala.

Pořídil jsem Epicona a předělal ho na olej. Za ty prachy spokojen maximálně.

Kolo jsem postupně překopal na pohon 2×9, laděno do XT, kazeta sram, řetěz Campa. Vše funguje a max spokojen.

Na kole jezdím pátým rokem a ročně na něm najedu 4–5tis. Původně jsem ho chtěl na tahání sedačky a nyní na něm jezdím asi 70%. Zbylých 30% full 150/150.

S rámem jsem max. spokojen. Rám má najeto kolem 20.000,–km. Je to taková moje srdcovka a je mi líto že PIETRO skončil jak skončil.

(vloženo 8.5.18)

Dag Dag
Ohodnoť bajk: (4.1  / 28 hlasujících)
Značka Pietro
Model HT 29er
Modelový rok 2014
Hmotnost 12,3
Rám Pietro CrMo
Vidlice Suntour EPICON
Hlavové složení Mortop
Kliky Shimano XT, FC-M785
Středové složení Shimano SMBB52 Hollowtech II
Přesmykač Shimano XT FD-M786
Měnič Shimano XT RD-M772
Řazení Shimano XT 9sp
Převodník 26/38
Kazeta Sram PG-970 11-34
Řetěz Campa C9
Náboj přední Novatec D771SB 15x100osa
Náboj zadní Novatec D772SB-X12 142x12osa
Brzda přední Avid BB7
Brzda zadní Avid BB7
Brzdové páky Avid
Ráfek přední Remex Hurry
Ráfek zadní Remex Hurry
Dráty DT 2mm
Pedály Time
Řídítka Ritchey WCS Carbon
Představec CB Cobalt
Sedlovka Ritchey WCS Carbon
Sedlo Specialized Avatar
Pláště Schwalbe Rocket Ron 29x2,1- přední, Schwalbe Thunder Burt 29x2,1- zadní

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Dag
Dag

9.5.18 21:16

Cenu si už nepamatuji přesně. Za rám s pevnou vidlici jsem davel kolem 8tis. a následně za předělání na pevnou osu a zkrácení asi 2tis. Včetně průhledného komaxitu.

Reagovat
zdeno1
zdeno1

9.5.18 19:53

A kolik si řekl za takto zpracovanej rám?

Reagovat
petrun
petrun

9.5.18 07:26

Rám pěknej. Škoda že skončil.

Reagovat
orm
orm

8.5.18 22:43

@Dag: Ta jeho armada by tolik nevadila, kdyby ke konci tak nekaslal na zavazky, ktere si nabral …

Reagovat
Wáclavka
Wáclavka

8.5.18 22:05

Fešné

Reagovat
Dag
Dag

8.5.18 22:03

Les: Dal se k armádě a na ramarinu hodil bobek. Škoda ho. Já jsem max spokojen.

Reagovat
les
les

8.5.18 21:59

Mas to pekny. Muzu se zeptat jak skoncil ?

Reagovat

Další galerie z kategorie

zdenalfofin 13
TJK 39
sevava 8
tomixcz 4
Lesky 4
gersa 16