Levá strana a napojení na o
Pravá strana a napojení na os
Kokpit
Ty patky jsou .....
Pevná osa hand made PIETRO na imbus
Původně jsem chtěl koupit starší rám na 29 kola na tahaní sedačky. Pak jsem se zaměřil na CrMo a nakonec jsem skončil u Pietra se stavbou rámu na zakázku.
Puvodně bylo kolo stavěno na RU a pevnou vidlici. Po roce ježdění jsem se s Petou domluvil na předělaní zadní stavby na pevnou osu a předělání levého napojení u osy na klasický ovál a né flahajz jak je i nyní na pravé straně. Důvod předělání byla malá tuhost zadní stavby v krutu.
Vidlici jsem pořídil odpruženou po pár sjezdech v horách, kde se CrMo vidlice při brždění napružila a pak nebezpečně ustřelovala.
Pořídil jsem Epicona a předělal ho na olej. Za ty prachy spokojen maximálně.
Kolo jsem postupně překopal na pohon 2×9, laděno do XT, kazeta sram, řetěz Campa. Vše funguje a max spokojen.
Na kole jezdím pátým rokem a ročně na něm najedu 4–5tis. Původně jsem ho chtěl na tahání sedačky a nyní na něm jezdím asi 70%. Zbylých 30% full 150/150.
S rámem jsem max. spokojen. Rám má najeto kolem 20.000,–km. Je to taková moje srdcovka a je mi líto že PIETRO skončil jak skončil.
(vloženo 8.5.18)
Značka | Pietro |
Model | HT 29er |
Modelový rok | 2014 |
Hmotnost | 12,3 |
Rám | Pietro CrMo |
Vidlice | Suntour EPICON |
Hlavové složení | Mortop |
Kliky | Shimano XT, FC-M785 |
Středové složení | Shimano SMBB52 Hollowtech II |
Přesmykač | Shimano XT FD-M786 |
Měnič | Shimano XT RD-M772 |
Řazení | Shimano XT 9sp |
Převodník | 26/38 |
Kazeta | Sram PG-970 11-34 |
Řetěz | Campa C9 |
Náboj přední | Novatec D771SB 15x100osa |
Náboj zadní | Novatec D772SB-X12 142x12osa |
Brzda přední | Avid BB7 |
Brzda zadní | Avid BB7 |
Brzdové páky | Avid |
Ráfek přední | Remex Hurry |
Ráfek zadní | Remex Hurry |
Dráty | DT 2mm |
Pedály | Time |
Řídítka | Ritchey WCS Carbon |
Představec | CB Cobalt |
Sedlovka | Ritchey WCS Carbon |
Sedlo | Specialized Avatar |
Pláště | Schwalbe Rocket Ron 29x2,1- přední, Schwalbe Thunder Burt 29x2,1- zadní |
Cenu si už nepamatuji přesně. Za rám s pevnou vidlici jsem davel kolem 8tis. a následně za předělání na pevnou osu a zkrácení asi 2tis. Včetně průhledného komaxitu.
@Dag: Ta jeho armada by tolik nevadila, kdyby ke konci tak nekaslal na zavazky, ktere si nabral …
Les: Dal se k armádě a na ramarinu hodil bobek. Škoda ho. Já jsem max spokojen.