Střed na HIGH a HA 63,7 Teď už má hlavu rovných 63:)
Vidlice je absolutně plyšová.
Ještě s MZ Moto C2R 2014 bez boosteru. Ten bude jako náhradní.
Asi 7let staré Sainty
Moje první opravdové DH.
Svezl jsem se na pár podobných strojích (Ninja, Gambler 2011, operator,..), ale tohle mi fakt sedlo.
Ještě na tom přestat brzdit a bude to paráda:)
(vloženo 15.5.18)
Značka | EX Scott |
Model | Gambler |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | L |
Hmotnost | 17,3 |
Rám | Scott Gambler 2016 |
Vidlice | Marzocchi 380 R2C2 Titanium 2017 |
Tlumič | Marzocchi Moto C2R booster 2017 + CC Valt 350lb x 3,5" + ložisko |
Hlavové složení | Mortop |
Kliky | Race Face Atlas 165mm |
Středové složení | Race Face + Oneup bash guard |
Měnič | Shimano Saint 10sp |
Řazení | Shimano Saint 10Sp |
Převodník | Max1 36z |
Kazeta | Sram XG-1090 158g 11-27z |
Řetěz | Sram |
Náboj přední | DT Swiss 440FR 20x110mm |
Náboj zadní | DT Swiss wis 240s 150x12 |
Brzda přední | Shimano Saint + IceTech 203mm |
Brzda zadní | Shimano Saint + IceTech 203mm |
Brzdové páky | Shimano Saint |
Ráfek přední | DT Swiss FR560 |
Ráfek zadní | DT Swiss FR570 |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | Nukeproof Horizont PRO black edition |
Řídítka | Easton Havoc DH Carbon 35x800mm |
Představec | Fireeye Fang 35x45mm |
Sedlovka | RaceFace Atlas 31,6mm i-beam |
Sedlo | SDG gripper storm I-beam |
Pláště | Maxxis Minion DHR2 3C WT TR DH /Kenda DH prototype TR |
nevím proč ale zrovna Scott gambler i voltage fakt můžu.. a až se na Dirtu vyjezdím a budu zvládat techniku, tak si asi nějakou starší „voltáž“ na pružinách pořídím… jenže zatím to nevidím dřív jak na jaře.. :)
co vím od kámoše, tak vzduch nikdy nejni tak dobrej jak pružina u DH/FR
Me se jí povedlo koupit za 13tis novou z Německa. Měl jsem na výběr MZ, nebo Rs boxxer WC. Ale šel jsem do pružiny.
Díky moc za postřehy! Zatím jsem jí viděl na živo jen na krámě ale pořád o ní přemýšlím. Tak možná půjde Dorado do světa… :)
pěkné , za pět bodov
Dan39: Rozhodně je to nejcitlivější vidlice co jsem měl kdy v ruce. První třetina to je jak když dáš prst do mechu. Druhá třetina jde do zdvihu taky velmi ochotně, ale při nastaveném 8–10 kliknutí z 18 Lsc nemám pocit boreni pod brzdou, nebo propadani. A posledních 5cm zdvihu brutálně narůstá progresivita díky elastomeru v pružině . Tím, že je stavitelná HSE a LSE je přední kolo pořád na zemi bez kopání do rukou a každé kliknutí má efekt.
Kdybych to měl víc na skákání, tak bych možná dal tvrdší pružinu, aby vidle nebyla až tak citlivá. Ale i tak jde kolo do vzduchu až překvapivě snadno. Váha je 2860g a v každé nože je 80ml oleje. Patrona by měla být polouzavrena s tím, že se má sama odvzdušnit při jízdě. Zatím má blíže spíš k MX vidlici, než k mtb.
Pisu z mobilu, tak sorry za diakritiku.
Rozhodně by mě zajímalo jak funguje ta MZ 380…
Když bys měl čas a chuť a napsal mi pár dojmů, budu moc rád :) Díky!
A jak píšou pode mnou, konečně zas čistokrevnej sjezdovej stroj!
To je fakt řádnej pohřebák!
Líbí, moc.
Po dlouhý době zase plnotučný dh.
Strašný lesotraktor! :-) To přepakování mě moc nebere, ale údajně to šlape celkem dobře. Bonusový bod za Marzocchi odpružení. :-)))
Super! ..konečně nějaká pořádná mašina, už mi tu z těch elasťáků začínalo být divně :D (y)
Zkusím si na pátek vzít volno a pak by to asi šlo a nepojedete rovnou i do Gaisu?
Atilla: Neměla bych strach, dost tohle odvětví cyklistiky upadá. Co jsme tam byli poslední roky, tak na otvíračce bylo tak normálně lidí (tedy dole u lanovky pár skupinek) a o běžném víkendu téměř nikdo. My určitě pojedeme :-)
Míro teoreticky by to šlo, ale na ty otevíračky moc nejsem. Plný park lidí, spousta sanitek a tak:)
Další foto snad dodám večer, včera jsem to nějak nestíhal.
15.5.18 15:01
Večer ještě něco vyfotím. Mám teď volnou chvilku, tak jsem si řekl, že to sem fláknu.