Campa 1x11

Přidat foto

Když už se to nakouslo – kolik z vás už to na kole s beranama zredukovalo na jeden talíř? :) Já zatím čekám na NW placku Číny, abych to mohl dotáhnout do finále…

(vloženo 15.5.18)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Honzis
Honzis

19.5.18 13:21

tak matematicky když se vozilo 53/39 a 12–23 či 12–25 by to udělat šlo s 46–48/11–28/30, ale je to pro výkonnostní silničáře a ne do Alp. Na crossce s 42/11 mi do sjezdů po silnici něco chybí, ale já obvykle stejně z kopce při 40+ nešlapu. Asi bych radši 2×8 než 1×12 ale každý to má jinak a hlavně záleží na oblasti použití a výkonnosti (váze) jedince, pro pupkáče do kopců nebude žádné zpřevodování 1× XX dostatečné.

Reagovat
Spartacus

18.5.18 21:00

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
lksds

18.5.18 14:11

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
easyrider
easyrider

17.5.18 19:47

No a ta 12s kazeta už by se dala postavit tak, že bys ji měl až na jeden pastorek dole stejně odstupňovanou, jako máš teď. To už je dobrý, ne? :)

Reagovat
lksds

17.5.18 10:30

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Rubi
Rubi

16.5.18 22:45

na silnici je smyk uplne vpohode, navic silnicni sram rezeni je des :D

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

16.5.18 20:27

Na me je to malo na tenhle druh kola a tip cest co jezdim!

Reagovat
DoomHammer

16.5.18 20:18

Jednoplacku jsem zkoušel na Spešlu Diverge a neoslovilo mě to. Nevidím důvod zahazovat jeden převodník, pokud pominu módnost řešení. Na můj styl batolení se krajinou je dvojplacka lepší.

Reagovat
easyrider
easyrider

16.5.18 20:11

Hoši až Sram udělá silniční verzi Eagla s dvanácti plackama, zahodíme přesmykače definitivně. :D

Reagovat
JSt
JSt

16.5.18 11:14

jecnak to pise spravne. jezdi rychle a potrebuje se drzet v nejake kadenci. s jednim prevodnikem si muzes vybrat, jestli to bude fajn do kopce nebo z kopce. se dvema pilama nevybiras, ale radis. ;-)

Reagovat
Honzis
Honzis

16.5.18 09:36

na pseudo cx mám 44/12–32 a na crossu co používám na silnici 42/11–27 obojí 1×9, na silničce 53/13–23 1×8 :-) Ale to je Polabí/Posázaví. Na výkonnostní silnici by mi chybělo odstupňování nebo převody a do 11ky jsem zatím nešel. Řadit z 18 na 21 či z 21 na 24 mi nechutná a zůstávám u 53/39 či 52/36 a jemnější kazety, osobně se mi ani pastorek nad cca 28z na silnici nelíbí vzhledově, ale to i 46+ na biku :-)

Reagovat
HonzaRez
HonzaRez

16.5.18 08:50

Pivoj…

Reagovat
Libores
Libores

16.5.18 08:31

A co Campa 1×12?:) Na gravelu jezdím 42×11–42 a nemůžu si stěžovat.

Reagovat
jIrI___
jIrI___

16.5.18 07:10

Na jednoplacku na gravelu (a ostatně i na MTB) mám moc slabý motor :)

Reagovat
0721371491ru

16.5.18 02:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
tomxxx
tomxxx

15.5.18 22:47

Jezdim, 11–36 a 42 převodník. Je to ok, nevadí mi to, na CX závody a do terénu super, ale kdybych koupil další CX a byla tam dvojplacka, asi bych jí tam nechal. Na CX/gravel neni jednotác tak jednoznačně dobrej jak na biku. Chtělo by to aspoň 12sp kvůli odstupňování, ten jeden převod na prostředku mi docela chybí.

Reagovat
easyrider
easyrider

15.5.18 22:34

Sakra napsals to jak bych to napsal já. Takto to přesně vnímám. ;)

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

15.5.18 22:31

Rozsah kazety 11–36z je 327% a to na lítání po silnici bohatě stačí. V kombinaci s převodníkem 46z to cca odpovídá dvojplackové kombinaci 50/34×12–27 a to je vcelku solidní převodové spektrum. Sám jsem jednoplacku na silnici/gravelu vozil a pohoda.

Reagovat
wilda81
wilda81

15.5.18 22:18

Zkusil jsem a vrátil se ke dvěma.

Reagovat
easyrider
easyrider

15.5.18 22:15

Jj, zrovna ty :)

Reagovat
jecnak
jecnak

15.5.18 22:05

Nemam bohuzel takovou vykonnost, abych si to mohl dovolit.

Reagovat
T.lama1
T.lama1

15.5.18 21:50

Mno, osobně na silnici preferuji 2×11. Nebaví mě dumat nad velikostí převodníku před každým výletem. Na silničce mi ten převodník nijak nezavazí. Na CX kole je to něco jiného, tam preferuji 1×něco.

Reagovat

Další galerie z kategorie

trpaslik72 5
Concorde 20
Barcak 25
hovado_cz 6
alinceb 7
Janouch 36