30.6.2016
Scalpel jede. Zatraceně. Vylepšeno: řídítka, sedlovka.
(vloženo 18.5.18)
Značka | Cannondale |
Model | Scalpel Si Carbon 4 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | S |
Hmotnost | 12kg s pedály |
Rám | Scalpel-Si, 100mm, BallisTec Carbon, Zero Pivot seatstay, Carbon Link, PF30, 1.5 Si head tube, Ai Offset |
Vidlice | Lefty 2.0, 100mm, XLR Isolated Damper Technology with XC+ tune and XLoc remote, 50mm offset (27.5) |
Tlumič | RockShox Monarch RL, 100mm |
Hlavové složení | Cannondale HeadShok Si |
Kliky | Cannondale Si, BB30 |
Středové složení | Cannondale Alloy PressFit30 |
Přesmykač | Shimano XT, side swing |
Měnič | Shimano XT Shadow Plus, 11-speed |
Řazení | Shimano XT, 2x11 |
Převodník | Cannondale Si, BB30, 36/26 CNC Rings |
Kazeta | Shimano XT, 11-42, 11-speed |
Řetěz | KMC 11 |
Náboj přední | Lefty 60 front |
Náboj zadní | Formula DHT-142x12, (Ai Offset dish) |
Brzda přední | Shimano XT hydraulic disc, 160/160mm |
Brzda zadní | Shimano XT hydraulic disc, 160/160mm |
Brzdové páky | Shimano XT |
Ráfek přední | Stan's ZTR Rapid 25, 32 hole |
Ráfek zadní | Stan's ZTR Rapid 25, 32 hole |
Pedály | Shimano XT PD-M800 |
Řídítka | FSA SL-K Light Riser 700 mm |
Představec | Cannondale C1, 6061 Alloy, 1.5", 31.8, -5 deg. |
Sedlovka | FSA SL-K Carbon SB20 Red 400 mm |
Sedlo | Prologo Zero II STN |
Pláště | Schwalbe Rocket Ron vpředu Racing Ralph vzadu Performance, 27.5x2.25" |
Krásný kolečko :-)
samozřejmě je otázka, zda 15kg je pohodlí, ale z těžkých kopců jsem přeci jen jistější
jo, touha po pohodlí, tady je ta příčina:
24.5.18 21:24
Na loziska bude potreba stahovat ložisek za vnitřní kroužek. A následně klasicky vyražeč
Možná se pletu, ale asi bude potřeba dva různé přípravky. Na ložiska vahadla jeden (lis), a na ložiska v rámu zřejmě vyrážeč. Jestli někdo ví, tak mě opravte. Taky by mě to zajímalo …
kolo super, ale měl bych technickou, když už se tu objevil ten detail uložení ložisek. neví někdo, jakým přípravkem se vylisují ložiska s vložkou mezi ložisky jako v tomto případě? vložka totiž brání vsunutí matky a vylisování standartním způsobem.
krásný kolo,dávám za 5,i přes tu optickou nevyváženost,hlavně si pak nettěžuj že tě táhne ke straně. :-)
Vždy vyměnili ram a nabízeli i 2018ku. Důvod praskání nevim ale asi nějaká výrobní vada bo prasklo snad každé druhé které mi prošlo rukama.
Zajímavý, to bych spíš čekal jiný místo. Čím to, nebyl třeba přidřený čep nebo ložiška?
Pro info na co si dát pozor, na obrazku mám sice už jen carbon 3 ale kdybych hooodně hledal najdu i carbon 4 a HI-MOD, vše rok 2017, o 2018 nemám info
Vyvy86, pomalu zacinam nabyvat dojmu ue podle mistnich uzivatelu nexistuje znacka kol, ktera nema problemy s praskanim ramu. Navíc nikdo tu nerekne jak se s prasklymi koly zachazelo než praskly :-D
Scalpel bych taky někdy chtěl mít 5*.
Hlavní nevýhodou je asi to, že to opticky nevypadá pevný ale většinou pindaj lidi, který to viděli jen na fotce :-)
Pěkný to máš… a toho si važ, páč kanóny z nějakýho důvodu moc neprosazuju ;-). Ale jo, poctivej neodfláklej profil + pěkný kolo = 5/5
PS: Jen takovej tip na přemýšlení, možná bych skusil otočit gripy „rantlýkem“ ven, pak to sedí líp do dlaně, ta „zbytnělá“ část ;-)
Asi tuhost, váha a hladký chod i při zatížení. Jasně je to i o tom být „jiný“ :)
Nevýhody už zná každý odpůrce, je jich kvanta to každej ví…
https://www.youtube.com/watch?…
Jinak pěkné kolo, ten rám je prostě nádhera.
Poz3n: kdyby to melo vic nevyhod nez vyhod tak se to nedrzi na trhu takhle dlouho ;-) kolo parádní – bez debat
Vždycky jsem dumal nad tím, proč se vyrábí tyhle polovičaté vidlice. K čemu je to dobré oproti klasické a nemá to žádné nevýhody? Díky