Z původního kola moc nezbylo – rám, náboje, kliky, hlávko, zadní pevná osa. Ze sériovky jsem tenkrát hned shodil brzdy a dal XTR, původní sedlo také dlouho nevydrželo. Po dvou letech jsem kolo přestavěl na 1×11 a nyní už vozím druhou GX sadu. S vidlicema jsem měl trochu problém, původní jsem dal pryč a nová se po roce vydřela, naštěstí v záruce vyměněna, takže nyní v řadě 3. snad vydrží. Musim říct, že charger damper a konstrukce nové Sidky se mi zatim hodně líbí. Poslední upgrade byl přechod z obouchanejch DT1501 na karbon ráfky. Pláštěma negramařim, potřebuju dojíždět závody s klidnym svědomím. Pár pokusů se šlupkama bylo, ale i třeba EXO od Maxxis nevydrželo tolik co protection. Sice se říká, že defekt je chyba jezdce, ale když se letí ve skupině balík po nějaké polňačce, člověk neudělá nic a je rád, že plášť nejakej ten šutr a díru přežil. Kolo je používáno hlavně na závody a moc ho nešetřím, momentálně nevidím důvod přechod na eagla, nová 11sp sada se dá sehnat doslova za pár korun, lehčí převody nepotřebuju a mám to hmotnostně lepší než XX Eagle. Upřímě u nového kola bych měl dilema jestli nenahodit to stejný a 12sp neprodat. A proč sem vlastně cpal prachy do starého rámu a nekoupil rovnou komplet kolo? Protože se mi to jednoduše nevyplatilo a mám tuhle lehce oldschool geo rád. Nové kolo bude až full.
(vloženo 21.5.18)
Značka | Canyon |
Model | Grand Canyon CF SLX |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | 17 |
Hmotnost | 9,3 (komplet jak je na fotce bez nářadí) |
Rám | karbon |
Vidlice | Rock Shox SID WC Charger Damper 2018 |
Hlavové složení | Cane Creek 40 |
Kliky | Sram S2210 |
Středové složení | Sram PF |
Měnič | Sram GX 11sp |
Řazení | Sram X0 11sp |
Převodník | Superstar Direct mount 34T |
Kazeta | Sram XG1180 10-42 |
Řetěz | Sram PC1110 |
Náboj přední | DT Swiss Spline 1 |
Náboj zadní | DT Swiss Spline 1 |
Brzda přední | Shimano XTR BR-M987 |
Brzda zadní | Shimano XTR BR-M987 |
Ráfek přední | Nextie 25mm |
Ráfek zadní | Nextie 25mm |
Dráty | DT Swiss Competition Race 1,6 mm SP |
Pedály | Shimano PD-M8000 |
Řídítka | Ritchey WCS Carbon 710 mm |
Představec | Ritchey WCS 25/85 80 mm |
Sedlovka | KCNC |
Sedlo | Specializec Phenom Comp |
Pláště | Continental X-King Protection 2.2 |
@Flip: No lepší to je, hlavně sem ušetřil 150g na zápletech, protože jsem mohl dát 1,6 dráty, a když něco vezmu ráfkem, nemusim centrovat (né že bych ty DT neustále centroval, ale pak už byly strašně obouchaný), což vidim jako největší výhodu. Tuhost při jízdě fakt nepoznám…respektive mi to kolo jistější přijde, ale nedokážu říct jestli je to šířkou ráfku, vidlicí, představcem (ty jsem dával teď taky nové). Navíc vážim 55, takže podemnou drží skoro všechno. Ale že by to kolo bylo najednou raketa co jede sama…to bych tam musel mít předchozí záplety tak 2,5kg a nějaký strašný pláště, tu tuhost a pár gramů člověk sice pozná, ale né tolik jako někteří místní řešiči.
Libí, aby taky ne když mám stejný rám akorát v XL.
Jaké máš dojmy z přechodu z DT swiss 1501 na karbonové ráfky? Dík
Díky za chválu.
SLX rám byl jen tento a černo bílý, jak píše Reacher. SL pak ještě šedej, modrej, zelenej a low end karbon červenej.
Krasnej predchudce Exceeda. *5
Delal se tehdy i v jine barve?