Řidítka, představec a gripy Ritchey WCS, TOGS „růžky“, sedlovka FSA K-Force lite, sedlo PRO Stealth Carbon, spider Power2Max NGeco.
I přes to, že rozměrově vše narostlo, čtvrt kila dole. Na fotce 10,7 kg.
(vloženo 21.5.18)
musel jsem si najit video abych zjistil, o cem jsou a jak se ty „TOGS bar ends“ pouzivaji … zajimave, takhle si ruce casto odkladam, asi to testnu, diky
2Johny: popravdě už ani moc nevím, kde tomu ubrat, aby to i ekonomicky dávalo trošku smysl. Navíc dávám celkem často přednost funkci před hmotností (Magury jsem měnil za XTčka, Eagle nechci i když jsem v zimě musel měnit komplet pohon – převodníky, kazetu, řetěz, kladky; vozím nejširší sedlo, zadní plášť s EXO bočnicema atp.). Kola mi špatný nepřijdou, někdy v budoucnu bych ale rád zkusil karbony. Skoro 11 kg je dost, nadruhou stranu je to kolo pro 190 cm člověka, sedlovka vytažená na max, forbes 120mm, rodla 720 atp.
2p@x: celkem často si odkládám ruce někam na brzdy a když jsem TOGSy někde objevil, hned ze mi to zalíbilo, viděl jsem pro ně využití. Realita je ale taková, že vlastně nevím, jestli pro mě měly nějakej přínos, možná je pošlu do světa. Občas je použiju, ale že bych je potřeboval, to asi ne :) Orlovi odolávám celkem bez problémů :D Forbes a vlastně zbytek je výstup z bikefitu, s kterým jsem hodně spokojenej. Jsem asi staromódní, dlouhej forbes v negativu se mi na XC líbí.
2Jaroslávek: moc ne, tak 6000, z toho polovina silnic a tak celkově třetina bude trenažer (zimní měsíce), s malou prostě není čas.
Pěkné. Kolik najedeš za sezónu ?
22.5.18 07:42
V poho, já to nechci v žádným případě hanit,ale jsem se Stumpem o kilo lehčí…ale zase tam máš jiný kliky a smyk.
A není to pořád nějak těžký?