Velikost | 18" |
Hmotnost | deklarovaná -12,8 kg, skutečná 14,3 kg ! |
Rám | HPA 7005 Advanced Hydroform DTC Triple Butted, FSP 4-Link-System |
Vidlice | Rock Shox Revelation Race Air U-Turn+vnější nohy Pike- Maxle Lite 20mm |
Tlumič | Fox Float RP23 BV |
Hlavové složení | FSA Orbit Z 1.5R semi-Integrated |
Kliky | Shimano Deore XT FC-M770 Hollowtech II 44x32x22, 175mm |
Přesmykač | Shimano Deore XT FD-M770, Top Swing, 34.9mm |
Měnič | Shimano Deore XT RD-M772 Shadow |
Řazení | Shimano Deore XT SL-M770 Rapidfire-Plus, 9-speed |
Kazeta | Shimano CS-HG50 11-32, 9-speed |
Řetěz | Shimano CN-HG53 108 links |
Náboj přední | Sunringlé Ryde XMB DTC Wheelset FH:9mm/RH:X12mm |
Náboj zadní | Sunringlé Ryde XMB DTC Wheelset FH:9mm/RH:X12mm |
Brzda přední | Formula RX hydr. Discbrake (180/180mm) |
Brzda zadní | Formula RX hydr. Discbrake (180/180mm) |
Brzdové páky | Formula RX hydr. Discbrake (180/180mm) |
Ráfek přední | Sunringlé Ryde XMB DTC Wheelset FH:9mm/RH:X12mm |
Ráfek zadní | Sunringlé Ryde XMB DTC Wheelset FH:9mm/RH:X12mm |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Syntace Vector 2014 318 Lowrider Oversized |
Představec | Syntace F149 Oversized |
Sedlovka | Syntace P6 Aluminium 34.9mm |
Sedlo | Fi'zi:k Gobi XM |
Pláště | Schwalbe Fat Albert Rear Kevlar Triple Compound 2.4 |
Erik: Tak to vypadá, že u Cubu mají nedostatek The One brzd a na tom to vázne. AMS 125tka je všude už dlouho dostupná, pouze v The One variantě není, Fritzz už má pár kousků The One dostupných, ten asi dostal přednost pro ty první The One co měli.
ta vaha je fakt divna – muj fritzek ma 15 s teleskopem sedlovkou a tezsi vidli, bez pedalu a s normalni sedlovkou vazil tech 14.3
Cube si se skutečnou váhou asi moc hlavu neláme. Já měl katalogovou 11 kg, skutečnou 12,2 kg, ale jinak to máš moc pěkný
tak mi nebaví ho pořád otravovat. Dle Cubu to už před cca 3 týdny mělo být dodané za týden, takže už tu mělo být. Tím, že se budu pořád ptát a volat tam to stejně neurychlím.
A pak se mi nelíbí nějaké další detaily jako Press-Fit BB osa. A prověřit mi stav samozřejmě prověří, když si tam zavolám/dojdu, ale už jsem tam letos byl hodněkrát a volal taky (řešil jsem ještě další rám s vidlicí, což už je vyřešné nějaký čas),
Karbonu se ohledně tohoto vůbec nebojím, znám z praxe více karbonových fullů ježděných více let se spoustou pádů a drží. Vadí mi ale ty brzdy, chci určitě The One a měnit je, to už by byl rozdíl tak 13–14tis. a to je hodně jen za 0,5kg váhy dolu.
to Mlok, Psals, že jsi v Ebole dobrej Zákazník, tak ti nejsou schopný prověřit proč to má takový spoždění? Toho karbonu bych já se bál.Dáš za to takový prachy a pak stačí jeden držkopád a když přímo nerupne, tak minimálně nemáš jistotu, že je OK.
Kurec 14 a víc je dost, ale tak pokud to kolo podle toho i vydrží proč ne.
Tak jen doufám, že v tom Cube ještě nemá bordel, že by se taky mohlo na některé předobjednávky nedostat. Ještě pořád taky můžu uvažovat o karbonové variantě s 8tis. příplatkem (být tam stejné osazení, tak už jsem ji vzal, ale chybí tam The One brzdy)
To vypadá, že mají vyrobený určitý počet rámů a další várka už nebude.A všechny už jsou rozebrané na objednávky, ale že ještě nejsou kola všechna postavená a rozeslaná. Teď jsem koukal na německém fóru a tam někdo teď dostal v týdnu The One variantu.
Přijde mi divný, že The One pořád nemáš.Ve Velocentru řikal Jedlička, že už jsou všechny (teď nevim jestli Cuby nebo Sterea ) pryč a další už nebudou.Že už neni co objednat.
Dokonce uvažuju o reklamaci.Ale nevim jakou můžu mít šanci.JInak blatníček je dávno objednanej, měl být už na kole, ale nějak nejde.Mám tam fusekli.
Mě teda ta váha děsí.Ta pevná osa a nohy z Piku můžou dělat pár deka.1,5 kg je prostě hrozně moc.Hmotnost udávaj pod specifikací, která obsahuje pedály a že to je bez pedálů, nikde ani zmínka.Já jsem z toho teda dost otrávenej.
Tady mají případně ten blatníček za relativně levno http://www.bike-discount.de/…-fritzz.html
Každopádně dopručuju tam co nejdříve dát ten origoš blatníček, protože jinak hrozí, že odlétávající kamínky ze zvorku pláště mohou poškodit pístnici.
Já počítám, že budu bojovat o tu hranici 13kg, něco budu dávat o pár gramů těžší než tam je, něco zase lehčí. Spíš se ale dostanu přes 13kg.
A tahle varianta měla mít bez pedálů 12,5kg, takže 13kg pro 18tku jim sedí velmi slušně (350g pedály + něco málo rozdíl oproti 16tce)
A teď koukám, že Stereo bylo v novém aktuálním testu a tentokrát v hliníku a je tam i převážené http://www.cube-bikes.de/…d_38201_.htm
Ono se mi taky vůbec nezdá, že rozdíl mezi The one variantou a RX je jen 250g, já bych to viděl na mnohem více. A vím, že od té doby, co je tam pevná osa vzadu, že je ten rám o něco těžší.
S tou váhou bylo jasné, že musí letos mírně kecat. První věc je, že váha je pro nejmenší velikost a bez pedálů. Tohle když započteš + připočteš tu tvojí změnu u vidlice, tak mi přijde, že kecají tak o cca 0,5kg, což i to je dost
jIrI: s bordelem není naprosto žádný problém, stačí tam hodit ten origoš blatníček, jediné negativum je, že se musíš mírně ohnout k páčce propedalu
4.4.10 10:26
Je to parádní stroj. Té váze bych nevěřil už podle specifikace v katalogu. Vadila by mi ta váha u XC stroje. Tady bych to tolik neřešil a necpal bych tam gramařský komponenty.
Stereo je pecka,váha se dá srazit níže,známý to má na 13,3kg s no tubes a teleskopickou sedlovkou ve vel.20"
souhlas s JakeF, to umístění tlumiče hned na ráně odletujícímu bordelu se mi moc nelíbí
Zrovna dneska jsem nahoře byl a přemejšlel, že udělám fotky bajku :-) Tvůj bajk paráda, jen teda ta pozice tlumiče mi přijde krajně nepraktická…