poničený ráfek

Přidat foto

mladej se dnes vrátil s prázdným zadním kolem, že prý znova cvaknul duši. (už po druhý). Tak jsem ji sundal a koukám na bouchnutý ráfek. Dvojitá díra na duši jak do zadele. No musela to být teda pořádná rána. Půjde to nějak srovnat? Nebo to nechat? Nebo je to na výměnu? Jedná se o MAVIC CROSSRIDE FTS-X

(vloženo 30.5.18)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Lister
Lister

31.5.18 17:55

Pedro – to je slušný :-D

Reagovat
Markony
Markony

31.5.18 17:48

Rovnal jsem to tak že jsem dal dva kousky flajzu a rovnal ve svěráku.

Reagovat
Pedro404
Pedro404

31.5.18 14:55

S dušema to nemá smysl řešit, mně přestal ráfek držet plášť, až když vypadal takhle:) https://media.giphy.com/…2/source.mp4

Reagovat
deadmead
deadmead

31.5.18 14:53

Zdar, vůbec to neřeš.

Mám takových boulí 5 na zadním ráfku po 3 sezónách. 3 z nich jsou daleko horší…

Ale ráfek kupodivu pořád těsní i s bezdušovými ráfky. Duše o takové bublině vůbec vědět nebude.

Takže to neřeším a jezdím dál.

Ano není se čím chlubit protože je to vždy jezdcova chyba, ale šrámů bude ještě hodně ;-)

Reagovat
allrose
allrose

31.5.18 12:46

řekl bych že v pohodě

před týdnem jsem „rovnal DT po ráně,kde se vyboulila vnější strana a byla hlá i přepážka a kdybych zvolil správný postup,tak by hrana nebyla "prosedlá“ o 1mm :((

ráfek skoro těsní i bez mléka dál a hází v rozsahu házení pláště a je to zadek,tak to tolik neřeším,schytá další rány

Reagovat
Radus
Radus

31.5.18 12:46

Jednoduše srovnat v čelistech svěráku .

Reagovat
Hadato
Hadato

31.5.18 00:03

Já to rovnal na mých starých ráfcích (Mach1 KARMA). Výsledek byl prasklá stěna ráfku, nicméně jsem s tím ještě další 2 roky jezdil a drželo to (naštěstí jsem neměl potřebu foukat vyšší tlaky). Každopádně, ten Mach je hrozné bláto a ráfek se křiví jenom pohledem na něj. Na starých Corssridech jsem to měl podobně, tam jsem to ale nechal tak, protože to nebránilo funkci.

Shrnutí: Pokud to nějak neuchází nebo kvůli tomu nehází plášť, nechal bych to tak, jak to je…

Reagovat
TJK
TJK

30.5.18 22:52

viz info nize… jeste bych to vzal horkovzduskou.. to tomu trosku pomuze aby to pri rovnani nebylo uplne studeny

Reagovat
Picino
Picino

30.5.18 22:40

ok, tak to nebudu moc řešit, lehce zkusím porovnat a když to nepůjde tak nechám tak. Díky za info.

Reagovat
Debustrol
Debustrol

30.5.18 22:31

Něco podobného jsem rovnal na DT E530 a bez problémů jsem na tom jezdil dál, drželo to i v bikeparku.

Reagovat
Lister
Lister

30.5.18 21:56

Měl jsem na předchozích kolech 3 takové bouchance, u jednoho i naprasklá stěna a i tak to dál 100% fungomvalo na bezduších.

Srovnat se to dá, pokud je ten matroš měkký tak to půjde i docela jednoduše. Ale teoreticky to může i prasknout – kdyby to bylo moc na sílu, tak bych se na to raději vykašlal.

Reagovat
brundibar
brundibar

30.5.18 21:48

Pokud chceš mít větší kllid v duši tak to nařej a pak narovnej, ale myslím, že tohle pujde narovnat bez problemu jen tak. Bouchanec je to slusnej, ale nemyslim, že by s rovnáním měl být problém.

Reagovat
vpa007
vpa007

30.5.18 21:46

Že nekecám… tohle opravený a vozil jsem to ještě rok i se svejma 95+ kilama ;-)

Reagovat
novas752
novas752

30.5.18 21:44

S duší by to ničemu nemuselo vadit, pro příště větší tlak. O rovnání se můžeš pokusit, kleštěma mezi dvěma kouskama plechu nebo dřeva, ale riskuješ že to v tom místě prdne.

Reagovat
vpa007
vpa007

30.5.18 21:43

Jasan… .vem kleště a přes hadru to opatrně narovnej… už jsem to (bohužel) párkrát musel na kole páchat ;-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 8
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32