Ta drátěnka bude spíš něco jak molitan, kterým se vyplňujou prohlubně v rámu, aby to nemohlo vyplnit bahno :-)
Ta drátěnka by mohla být ochrana, aby mezi rám a tlumič nemohl spadnout kámen a nedošlo k poškození při propružení. Můj laický odhad.
Stejně tomu zpracování karbonu tady prakticky nikdo nerozumí a a těch pár odborníků si stejně zas ten rám jen tak nerozřeže, aby mohl posoudit nějak zpracování a provnat s ostatními top výrobci…
Jinak mě by zajímalo, na co je tam ta drátěnka (nebo co to je) u předního uložení tlumiče?
tomfree: no neříkám, že Spešl rámy neumí. To určitě ne. A karbon má na jedné z nejvyšších úrovní, ale tak nějak si nemyslím, že ostatní velcí hráči na tom budou o míle vzadu.
goofy : To je správný český přístup,všechno je jednoduché,co já bych dokázal kdyby.....
JacoP: co je na tom tak zvláštního, že by to měla být óda? Prostě pár vláken zalitých pryskyřicí a následně nastříkaných do pěkných barviček…
Mě se třeba současné Dění S Works líbí moc, to je óda na zpracování karbonu…design a průmyslové zpracování TOP…to chceš… ač teda nejsem příznivcem Specialized…Třeba nejvetsi konkurent Trek to má už 8 let stejné…Já bych si vybral Canyon Sender…
31.5.18 08:59
wilda81: tak to ten nový Santa bude asi nic moc, když ho hned shodil… :-/
wilda81: Ty jo, to ho teda prototyp vytrestal :-( Škoda, Fort William je jeho trať.
Tak uložení tlumiče co nejníže ke středu má svůj důvod.
Nové Demo je mi celkem buřt, ale vedle byla zmínka o chystané V10 a zranění Grega :(
stejně je úplně nejvíc hledat svůj styl přepákování a strkat tlumič bůh ví kam… :D tady se zdá bejt to přepákování dost zajímavý :) …ale jo, musím říct, že je to lepší než současný a starší demo.. kónečně předělali tu hnusně lomenou spodní rámovku…