Od vánoc jsem dost makal a podstatně jsem zredukoval svojí váhu. Máňu jsem si tedy koupil za odměnu… Dost jsem váhal s jednopřevodníkem, ale po ujetí cca 600km jsem si téměř jist, že přesmykačema se do budoucna nebudu zabývat. Z výroby je tam 30z převodník takže největší pilu vzadu nepoužívám. Už mám nachystaný 32z převodník, ale ten až po sobotním Králi :-) Oproti Focusu Super Bud je tohle víc nekompromisní XC, na závody typu KPŽ ideální. Focus je točivější, tohle se hrne víc dopředu. Oproti sérii vyměněna řidítka, sedlovka, představec a gripy + předchozí 520 pedály vyměněny za Force (celkem tedy –320g) Původní dušové Ikony vyměněny za mlíkové Contíky, což vyšlo váhově cca nastejno. Předevčírem jsem vzal klacek a měněna patka, přehazka to překvapivě ustála. Jsem zvědavej co vydrží kazeta, protože tam jsem tim klackem ohnul pár zubů, což se mi na Shimano kazetách snad nikdy nestalo. Nejvyšší čas, že díky novýmu XTR snad půjdou ceny za GX trochu víc do reálu.
Aktuálně asi největší dilema co půjde z domu, jestli Focus nebo RB. Spíš mě láká dát na Focuse kratší představec, vlajdy + nějaké 2,35 gumy a používat ho jako takovej lighttrailbike…
(vloženo 31.5.18)
Značka | MERIDA |
Model | NINETY-SIX 6000 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 12,2 včetně pedálů |
Rám | NINETY-SIX CFA KARBON |
Vidlice | FOX 32 FLOAT PERFORMANCE 100mm 15mm osa |
Tlumič | FOX PERFORMANCE FLOAT ELITE |
Hlavové složení | FSA NO.55E |
Kliky | SRAM STYLO 6K EAGLE 32 popř. 30z |
Měnič | SRAM GX EAGLE |
Řazení | SRAM GX EAGLE TRIGGER |
Kazeta | SRAM XG 1275 EAGLE, 12S, 10-50z |
Řetěz | SRAM GX EAGLE |
Náboj přední | FORMULA BEARING CL 15x110mm BOOST |
Náboj zadní | FORMULA BEARING CL 12X148mm BOOST |
Brzda přední | SHIMANO SLX |
Brzda zadní | SHIMANO SLX |
Ráfek přední | JALCO EXPERT CC |
Ráfek zadní | JALCO EXPERT CC |
Pedály | Force |
Řídítka | Aerozine XBR 5 720mm |
Představec | FSA 100mm |
Sedlovka | Aerozine XP1.0 30,9mm |
Sedlo | PROLOGO SCRATCH |
Pláště | CONTINENTAL Cross-King 29*2,2 performance TLR |
Super a změna good, za 5*
Pěkný kolo. Jak funguje zadní stavba? Houpe se to při běžné jízdě po rovině? Musí se to zamykat?
Super! Tohle se mi líbí a to konkrétně moc.. pěkný to máš. Komplet. Takže dávám komplet všechny body ;-)
.....po delší době mě oslovila nějaká Mirinda.....za mě krásný kolo …
…hoď,prosím, pak nějakou zkušenost jak se na tom lítá…jak to pruží…a tak vůbec :)
Hovado: po 7 účastech na kratších trasách letos plnotučnou :-) Ten 30z převodník na osmdesátým km jako když najdu ;-)
ladias: aha díky moc to jsem netušil. Budu to muset vyměnit 30z je pro mě málo
Na sobotního Krále mam 32z ale s 11 ryvchlostní kazetou. Jakou trasu jedeš? :-) Jinak solidní kus pořádnýho bajku.
Pěkný bike, Merida šla s cenami dolů a jdou od ní prima kousky . Ať slouží :-)
Pavel: já to tak mám u L a bratranec u XL taky. Napadlo mě jestli neni 32z u menších velikostí s 27,5 kolama…
Počkat takže v katalogu je napsáno 32z ale ve skutečnosti je jen 30z?
Pěkný… líbí. To asi i pěkně poletí.
ladias – díky. Vidím-li dobře, 54,5 mm novej (neroztaženej), to je přece jen o kus lepší než Xking, co si pamatuju (to bylo většinou 51–52 mm nová guma).
32z je v katalogu. Přišel jsem na to až po cca 14ti dnech při vyjížďce s kámošem když jsme jeli stejnou kadenci s tím že sem věděl že on má Sunrace 46–11 a bylo mi to divný ;-)
Aha s tebou sem si už psal, mimochodem není tam z výroby 32z?
Pěkné kolo! Taky ho mám na prodejně, ale je na reklamaci vidlice protože slzela a to u nového kola, tak čekám jak to dopadne
Na trávě CrossKing na ráfku vnější šířky necelých 26mm. V garáži X-King na ráfku vnější šíře cca 24,5mm. Cross je fouknutej cca na 2 a X cca na 2,5…