Takže včera jsem do klik Miche vlepil NW převodník od Číňana a řetěz konečně přestal padat. Hurá sláva, italská 1×11 žije :D
(vloženo 3.6.18)
6.6.18 21:23
Já asi nejsem moc náročný a jsem rád že to jede. Na jednom kole mám shimano s běžnou hazkou, na druhém s inverzní (dávný pozůstatek z bikových dualů). Občas se mi stane že přehodím opačně, než si uvědomím na čem to vlastně jedu. Ono ve výsledku jsem celkem rád, že to vůbec přehodí, vzhledem k péči tomu věnované… Neřešit a jezdit. Ale Sram 1×11 hydrauliky se mi držely dobře, ten nevzhledný hrb vepředu ve mě vzbuzoval pocit, že bych ty páky v terénu nemusel opustit směrem dopředu. Nad logikou řazení moc neuvažuju, viz začátek příspěvku.
5.6.18 05:32
Zvykneš si i na smrt… já byl z hydraulického SRAMu Force dost rozpačitý… blbě se to drželo, DoubleTap mi přijde jako prohřešek proti lidskosti… zlaté páky RS-685 nebo moje stará Ultegra 6700.
Tohle je jako diskutovat o tom, komu se líbí jaký ženský… viz příslušný vlákno, že většina populace preferuje kozy jak vozy co se postupem času přesunou ke kolenů, je jedna věc, že puristi milujou Campu i za ceny vyvrácenejch zápěstí z řazení těch poštěváků, OK, jejich věc, SRAM je sympatickej, ale ty jejich systémy vyžadujou pekelný soustředění aby člověk neudělal něco jinýho než chce… rybáře každej pomlouvá, ale důvod proč fungují a proč se je ostatní snaží napodobit (akorát jim to moc nejde protože na ty správný ergonomický pohyby maj rybáři patenty) je celkem jasný, poštěvák na těle brzdy (jako má Shimano u tý absolutně nejnižší řady) nebo pádla co se musí mačkat víc nebo míň aby udělaly co se po nich chce to nezmění, samo si jde zvyknout na všechno…
Za sebe musim rict ,ze jsem z tvaru SRAM pak byl na pujcenem kole tak nestastny, ze snad radsi drzet libivolny bastl nez SRAM paky :)
Nejlepe mi do ruky sednou shimana, campa je taky docela fajn, ale ma male ty „rozky“ nahoru. Jistejsi uchop mam na shimanech.
Sorry, ale mechanický Sram se drží jak kus cihly. Campy jsou ergonomií o světelné roky jinde. Kolo je parádní!
Všichni furt řeší jenom peníze… Není lepší ty peníze neřešit a prostě koupit sadu na to primárně určenou? :-)
Jj. :) Hoši je to vše o penězích. Koukněte se kolik stojí Šrám v hydraulice a provnejte to s kampou na mechanice. Navíc chodí to cajk, takže co?! :)
musím souhlasit s Ubrusem… Sram 1×11 by byl bez problémů. Sice ty páky nejsou vzhledově nic moc, ale drží se dobře a to je rozhodující. Ale to je jen detail týkající se osazení, rámovka je luxusní. Proč nedáš více detailních fotek včetně detailů (např. to vymazlené uchycení sedlovky)?
Nikdo tu v tom nebrání ty bastle. ;) Ještě k těm středum – ty jejich jsou údajně kompatibilní se Shimanem a FSA. Já tam měl původně ultegrovej a s tím to moc nefungovalo. Teď tam mám Miche a tváří se to líp.
Místo těhlech bastlů bych nahodil Rival nebo klidně Apex s hydraulikama, upgradoval by jsi pohon i brzdy zároveň a bez lepení.
Kliky jsou HSP Race. Rozteč stejná. Nevím jak Shimano, ale Miche nemá závity v klikách, ale ve velký placce, takže prostor pro převodník bylo nutný trochu zvětšit, a ty origo šrouby jsem tam stejně jako převodník vlepil vysokopevnostním lepidlem. Takže tudy cesta úplně nevede. Jinak převodníky dělá např. Bor nebo Wolftooth, já ale koupil tento : https://m.ebay.com/…302375911871
Kliky jsou Miche Syntium?Rozteč je stejná jako u nových silničních Shimano klik?Vejdou se do Shimano osy?Odkaz na převodník by byl?? :-) Ta kombinace vypadá moc dobře… moc dík
Nadhera :) Ja mam s 1×11, ze bud chybi rozsah, nebo me stvou skoky na kazete.
Dan za to, ze nemam silnici :)
V době, kdy nepadací převodníky ještě nikdo nevymyslel jsem vozil cyklokrosový rockring (v cyklokrosu se vozily jednoplacky už od nepaměti) a později jsem místo něj osadil přesmyk zafixovaný dorazovými šroubky v jedné poloze. Oboje fugovalo dokonale a řetěz nikdy nespadl. jen to nevypadalo tak „čistě“ jako nepadací převodník. V případě nepadacího převodníku však ještě do terénu třeba přehazku s brzdou (s přehazkou Sora bez brzdy mi to občas spadne i s nepadacím převodníkem, což se třeba při použití CX rockringu, padacího převodníku a padací přehazky campa Veloce nestalo vůbec nikdy).