Zásadní chyba chtít umýt bajka…
Najeto cca 400km, lesní cesta pro auto bylo asi nejvíc co bych nazval terenem pro tohle kolo.
Docela škoda, i přes porodní bolesti pri dohadování s werkem mám tohle kolo docela rád…
Pribude svářečská jizva :)
(vloženo 5.6.18)
Většina lidí tvrdí, že si bere Werk na vyzkoušení geometrie, tak to by měla životnost 300 – 400km stačit, ne? :-)
Kubiczech: nesouhlasím. můj je z první poloviny roku 2014 a mám na něm najeto odhadem něco přes 4tkm. nemám sebemenší problém a i tina měla tehdy velmi rychlé a věcné reakce na mail. prostě byl čas…
Tina : ale bafoon nic o tom, ze ram chce reklamovat nepsal, protoze z vlastni zkusenosti vim, ze komunikace s tebou je pak na Chocholouska a myslim, ze na tohle kseftareni a komunikaci nekomunikaci by ses mela vykaslat..
Každú takúto záležitosť riešime tak, že po dohode a zaslaní rámu na našu adresu rám opravíme a opäť nastriekame. 99% všetkých opráv sa týka iba zvarov prepojok a mostíkov spájaných mosadzou. Hlavné zvary zvárané TIGom držia. Týmto však nechcem ospravedlňovať estetickú a vizuálnu stránku zvarov. Bohužiaľ ju však neovplyvním. Pôvodná myšlienka rámov bola ponúknuť oceľové rámy na stavbu „zimákov“ alebo „low cost“ bajkov s vlastnou geometriou za „ľudovú cenu“. Nikdy sme sa nehrali na high-end výrobcov. Je pravdou, že niekedy je komunikácia so mnou zdĺhavá inokedy zase rýchla. Všetko závisí od môjho momentálneho pracovného vyťaženia. Iste všetci chápu, že stavba týchto rámov ma neživí a je skôr koníčkom.
Mrzí ma však keď sa záležitosť reklamácie rieši na fóre bez predchádzajúcej informácie Werk ako dodávateľa rámu. Nedokážem to však nijako ovplyvniť a ani nehodlám spätne komentovať tunajšie príspevky.
To je jak říkám delší story :) ve zkratce: objednano – dodán špatně svareny (nevesly se 3,0") – za 3,5 prepusteno smizovi po dohodě s werkem – objednán nový se zmenami vedení, geo a právě vzpěrou – nedodan dle požadavků, hadrkovani o ceně – ticho po pěšině – bez faktury tedy záruky tedy jsem neřešil a nechal to byt.
Porad to tak beru – shit ram, dle vlastní geo, kolem 3,0–3,3tis (nevím přesně ) – za pokus to stalo. Časem svarim u single be poradny rám
Jinak rám samozřejmě ten odolnější dirt, 31,6sedlovka, pevnaosa, isg tuším cca 6,5tis? Dle webu…
Tohle teda ne! To mi nedělejte. Já teď vybírám rám na 29HT a Werka jsem měl jako kandidáta úplně nahoře. Co teď? Tituse mi poslat nechtějí. Se na to asi vykašlu.
Za tři litry nechápu ani kde sehnali materiál + jeho přípravu, to se pak nedivim, že to je sesmrkaný, jak kdyby někdo omylem upad na svářečku.
1A, proč ne, na nějakýhoho prváka ve slovenským svářečským učňáku IMHO pěkná prácička :-)
Jak jsem psal záruku neřeším, rám byl nějak kolem 3tis. aaaaaale podle výrobce samozřejmě 1A – tak prasklina chtěla na BF.
Neřekl bych že to ulitne, když to praskne tak se to snad nejdriv podobne projeví
Jizva bude v pohodě. Ty to krásné zavaříš a Jahoďák to nalakuje tak, že bude lepší než novej.
nevim co ten ram stal, ale ani u Force za 2490,– nepredpokladam, ze by to melo prdnout po 40km. Hodil bych jim to na hlavu.
Hele a až ti to ulítne pod hlavou a ty vletíš pod autobus, tak nad tím taky mávneš rukou, jakože za ty prachy… ?
Náhodou Werk je k nečemu dobrej (taky jsem měl) – jako referenční vzorek toho, jak mizerný svary ještě můžou něco udržet :D Aspoň nějakou dobu.
6.6.18 09:01
Tina dělá mrtvého brouka jako vždycky, to je snad jasný.
jak tu zaznělo to, že je něco levný neznamená, že to po 400 km rupne :-( od levných věcí nikdy nečekam zázraky ale aspoň by to mohlo držet po hromadě. Popřípadě ve fabrice si maj nastavit cenovou politiku tak aby rámy byly aspoň pořádně svařený :-)
značka si na sebe vždycky dělá reklamu. každej by měl myslet na to, že chce časem aby zákazníci přibejvali.. jenže mě se zdá, že werk už dodělává z posledních sil a o zákazníky nestojí… ten svár je něco jako v truhlařině někomu udělat skříň s malýma dvěřma… to přeci stačí ne....... aby to z toho nevypadlo.
lukas: Jo, ta díra mě tam taky překvapila. Ale jako úplnýho laika by mě možná přesvědčili, že to je jako záměr kvůli vertikálnímu odtahu vody z rámu:-)
Svařováno lopatou … rám lopatou nesvaříš…a svaříš-li, moc nepojezdíš… a pojezdíš-li, leda pár kilometrů.
Nedržely nikdy žádný. Můj měl přesně 327 km, tak můžeme udělat žebříček. (:
Teda at se na me nikdo nezlobi, ale za toto chtit penize, at uz jakekoliv, bych se opravdu stydel.
Mě zatím také drží (teda doufám).. A vzhledem k tomu, co všechno se mnou zažil bych mu ani neměl za zlý, kdybych nějakou tu prasklinu našel.
werk :-)))))))))))))))))))))))))))) vetsi sracku sem pod sebou nemel.
ty starý držely, to ještě bylo dost času tomu rámu věnovat čas, byť to nikdy nebylo nic extra supr. ale tohle fakt zamrzí…
5.6.18 20:15
Kup s karbonový rám a ve sváru ti určitě nikdy nepraskne :-) Poslední dobou tady těch prasklých AL rámů nějak přibývá…
5.6.18 20:11
Přes 20 let mám rám od Bareše, u těch rámů je asi problém, aby se tam vešel převodník bez zbytečně dlouhé středové osy. Vím, že jsem tehdy tam měl původně kliky Walter, oproti rámu Favorit jsem tady musel mít daleko delší středovou osu. Sváry ale provedeny pečlivě, po víc než 20 letech stále drží. I svařeny pěkně, svár není vybroušený, housenka je nechaná, ale udělaná pěkně. Teď jsem uvažoval o Werku, ať už o verzi z nezeslabovaných trubek, nebo zeslabovaných Reynolds. Když vidím tohle, tak tento rám asi vyřadím ze svých úvah. To, že je rám relativně levný, tak neznamená, že tam smí být prasklé sváry, nebo to být mizerně svařené. Ta horní trubička, co pomáhá držet sedlovou trubku, která je díky slopingu volná, tak tam asi takové přiheftnutí stačí, nejsem schopen posoudit, jestli to bylo přivařené, nebo jen přiheftnuté na pár místech. Horší je, že i svár dole, tj. horní rámové a podsedlové trubky vypadá taky odbytý. Rám asi drží, ale prostě mě by tohle dosti vadilo. Sériový rám, dosti levnější, by toto neměl. Levnější rám může mít horší materiál trubek, menší přesnost sestavení rámu, méně estetické sváry, bez ztenčování atd., ale nesmí být svár, který je prasklý, nebo cokoli, kde hrozí, že rám praskne.
PW: to jemoc hezká teoeie, ale trošku nelogicka :) levný pracovní monterky ti taky půl roku rok vydrži, ale narozdíl od těch kvalitních tě jen krejou abys nechodil po dílně nahatej :-)
S tvrzením, že co si člověk zaplatí, to má, zásadně nesouhlasím. Přeci i ta nejlevnější věc musí plnit účel, ke kterému je určená. Můžu použít levnou pracovní sílu, levnou povrchovou úpravu, základní neodlehčené trubky atd. Ale musí to fungovat…
Co znamena odbytej svar? – Ze neni po celym obvodu trubky? Nebo chybi material?
5.6.18 19:33
No zlaté české ručičky :D
Ja záruku v rámci skvělé komunikace nemám/neřeším :) prostě si to smrknu doma COckem a horší to asi nebude :-))
Jinak tohle jezdilo 6,5km do práce a 6,5km z práce. Těch 400km najeto jsem asi dost přehnal když o tom přemýšlím – motorka, auto, hlidacenka 3t, úraz 3tydny…
To ti fakt neuznali reklamaci, zjevně odfláknutý svár, lumpové, já už bych jim nikdy nevěřil.
Doom: Daleko méně než já, a to už je co říct :D. Navíc váží pár kilo a na horší cesty než polňačky se to kolo nepodívá.
5.6.18 19:21
5.6.18 19:19
A kolik toho žena najezdí?
MrtweyUbrus: Ženě zatím drží. Resp. ho při umývání moc nekontroluju :D
Je vůbec někdo komu to neprasklo?
A kruci! To zamrzí… ale každej správnej alfa samec má tutově jizvu, takže proč ne ;-)