Zajetej ořech :-)

Přidat foto

špína už je moc zažra

Náboj Force Team na 5mm rychloupínák :-) Po půl roce praskla osa v místě příruby co je u ořechu, po výměně náboj bez servisu. Ložiska původní, ořech taky a najeto kolem 19t km :-)

(vloženo 20.6.18)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
vsudenakole

21.6.18 23:50

Ten protočený ocelový shimano ořech bych někdy rád viděl.

Reagovat
h.mad
h.mad

21.6.18 20:44

danielh: V popisu píšu že má cca 19 000km – výdrž v poooohoděě :-)

žádných pár set km…

Reagovat
Jakobo
Jakobo

21.6.18 17:18

Daniel/Vsudenakole – hosi pisete fakt zmaty. Sam jezdim vyhradne Shimano naby, kde to mimochodem hrozi taky. U vyssich sad s vybrousenymi drazkami jsem uz zazil protocene pastorky a kupodivu zrovna ty nejmensi. Tady to ani neni tak tragicke, proste trochu kousel. Reseni se tu probiralo nekolikrat. Kazeta s unasecem a pokud se kousou i nejmensi pastorky tak podlozit injekcni jehly. Co se tyce hmotnosti tak uspora i 50 g muze byt pro nekoho vyznamna, proste to tak je. Se podivejte kolik vazi DT 240 a Shimano XT nebo i XTR. To jsou nejak 100 g rozdily.

Reagovat
danielh
danielh

21.6.18 16:57

Klasicky zniceny orisek ALU srot. Kdyz orech tak jedine ocel, nechapu vyhodu toho alu orechu, kvuli par gramum vahy obetovat zniceni orechu za par set km??? Demence.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

21.6.18 13:43

Pošli to Kucimu, ten to prodá jako nové pouze nevhodně skladované :)

Reagovat
Vilém
Vilém

21.6.18 13:32

carpatia: Ktere jsou tam pouze aby se tocil orech, ty tomu nic na pevnosti nepridaji. Proste musi byt osa dostatecne dimenzovana, aby se pod orechem, u praveho loziska nezlomila.

No a taky je dost levnejsich loziskovych naboju, ktere maji orech na kulickach, jako shimano a prave lozisko az v orechu, na miste konusu u shimana. U takovych nab toto nehrozi vubec.

Reagovat
Carpathia

21.6.18 13:28

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Vilém
Vilém

21.6.18 11:49

Smysl to dava, ale praxe je jina nez si predstavuje.

Reagovat
kOmE
kOmE

21.6.18 11:40

vsudenakole: to co jsi napsal nedává smysl.

Reagovat
vsudenakole

21.6.18 11:01

rbcrx9 Z důvodu namáhání osy,průmyslové ložisko je zhruba ve stejném místě jako u závitového náboje,proto je osa extrémně namáhána tahem řetězu na ohyb a někdy praskne.

U kónusových nábojů shimano pro kazetu je prasknutí osy téměř vyloučeno,neboť ty mají konus na kraji náboje.

Reagovat
Jenda
Jenda

21.6.18 08:03

Mám takhle DT Swiss onyx která má nalitano na pevnaku včetně zimy přes 40tis a jediný co, po 2 letech jsem měnil ložiska od tý doby nic, i ořech jsem mazal tak asi 3. Má od soli sezranou povrchovku ale běží jak nová 

Reagovat
rbcrx9
rbcrx9

20.6.18 22:52

Dural chápu, ale ložiska?

Reagovat
vsudenakole

20.6.18 20:48

Dural nemá na ořechu co dělat, průmysly na náboji taky ne.

Reagovat
Johny.Merida
Johny.Merida

20.6.18 20:38

Přesně tenhle náboj mam vzadu na Spešlu… černej,tak uvidíme.

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 8
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32