Jak jí sakra vyndat?!?
Ještě že jsem si nechal i původní duralovou...
… Lesní cesta, neodsednutý kořen/kámen/díra, 67 kg, rychlost cca 25 kmph, stáří měsíc a půl…
(vloženo 6.7.18)
Když říznu rám šikovně flexou, tak se tam dostanu i s normálním kladivem. tzn. zadní vzpěry, také nad středovou mufnou a horní rámovku. Pak upnu ten zbytek do svěráku a to by bylo abych tu sedlovku nedostal ven. Ničeho se neboj a klidně to přines, dobře to dopadne! :DD
Levně koupený=dvakrát placený.
Taky mám zkušenost spíše tu, že je čínský karbon jak beton, asi z horšího uhlí a proto těžší a tvrdší… Nikdy mi takhle neprdnul.
Kdyz si vzpomenu, ze jsem urizly kus karbon sedlovky s Ciny nebyl schopny rozdrtit ve sveraku… Vozim 3 v ruznych prumerech k celkove spokojenosti.
Možná by šla vyndat nějakým vyrážečem na ložiska vhodné délky a šířky. Nebo do ní nasroubovat velký šroub a tahat. Nebo dobře odmastit, zdrsnit, vlepit kulatinku (klidně že dřeva) a tahat. Těch variací je.
nj ten karbon je asi hodne haklivej na dotazeni ale taky je problem ,ze ta objimka je dost uzka a pokryva dost malou plochu na ten karbon by se hodila spis naka delsi s dvouma sroubama aby to clovek mohl dotahnout mensi silou ve vetsi delce ,a samozrejme co nejvice zdrsnit povrch
Přesně takhle si představuju stav sedlovky po přetažené objímce v kombinaci s nesraženými hranami sedlové trubky.
6.7.18 23:18
Bakelit na kolo nepatří.
Bontranger na Ali :) ale věděl jsi, že to určitě bude šunt? že jo? Jinak já se přikláním k přetažení.
Vypadá spiš jako z pryskyřice, než z karbonu i ze sklolaminátu by asi vydržela víc :D
To vytlacene místo od objimky tam mohl mít bůhví jak dlouho a tuhle sedlovku mohl mít klidně utazenou dobre. Jak to bylo doopravdy asi nikdo nezjistí. Každopádně se divím, že někdo s temihle šmejdy riskuje zdraví.
Ten moment přetažení je patrný ze sedlové trubky rámu, sedlovku zkoumat netřeba.....
Spíš to vypadá, že objímka byla nakřivo a dost utažená…no a jak to vyndat už tady bylo napsáno od novas752…jen raděj uříznout, nekopat :)
Jen si nechci představit, co by to udělalo pod mým metráčkem, moje karbonová od Ghosta (nákup za cca 400 :D ) zatím drží, pač to nepřetahuju a mám tam hrubosrstou vazelínu, takže stačí menší moment.
Zajímavé, mám hodně podobnou no-name sedlovku a už drží 3 roky a to už dostala opravdu hodně, hlavně při nešetrném „vysednutí“ z kola. Asi štěstí na dobrý kus. Každopádně: Hodně zdaru s vytahováním!
Když pominu teoreticky přetažení, můžeš hodit odkaz nebo co to je zač ten Číňan ať to další zbytečně nekupujem.. :-). ??
Koukám, že někteří komentující maj utahovací moment v oku, tak proč by ho nemohl mít někdo v ruce? :-D Každopádně radši o něco dražší hliník než jakejkoliv noname čínskej karbon :-)
Není možná. To je přece značková sedlovka, jen z noční směny. Všechny sedlovky se přeci vyrábí v jedné fabrice…
:)))
Já svou čínskou šmejdku stahuju jen na 3Nm a drží, už jí mám přes 1000km na silničce a s mýma 73kg zatim ok.
Tu vrchní část bych ukopnul :) a zbytek nařízl skrz drážku v rámu a nějak už vytáhl.
Samo, že párkrát jsem si to dal s momenťakem, zjistil, jaký utahovací moment je ten správný a pak už to točil klasický inbusem. Prostě pochybná kvalita karbonu…
Pokud jsi už utáhl za život cca. 500 sedlovek, tak to jsi asi nějaký dobrý servisák, který stojí asi za hov.o…Ještě, že si všechno na kole dělám sám…
Jaarque: tak si někde půjč momenťák a vyzkoušej si, na jaký moment to dotahuješ rukou. Třeba to dotahuješ s citem a dobře, pak asi prostě jen čínský šmejd. Ale taky můžeš zjistit, že to opravdu silně přetahuješ a tohle může být výsledek.
Momenťakem jsem nedotahoval, ale pár set sedlovek jsem už za život dotáhl, tak těch 5 Nm mám snad v ruce…
Ty vole ta první fotka :))))))
Není možná. To je přece značková sedlovka, jen z noční směny. Všechny sedlovky se přeci vyrábí v jedné fabrice…