Par fotek ze vcerejsi stavby. Jeste vymenit zadni hadici od brzdy, upravit nejak lanka kolem riditek a hotovka. Necekal jsem ze ta modra bude tak dobra. Komplet hotovku pak s popisem do galerky pridam.
(vloženo 10.7.18)
Čas od času procedíš výpletem kamen a dokáže udělat paseku. Já si celkem záhy udělal škrábanec na vertikální vzpěře cca 12 cm. Ale je to jen lak :) Stačí párkrát vystoupit a zahodit kolo a člověk už pak škrábance neřeší. Naserou důlky :)
na co je ta gumová ochrana na zadní stavbě vlevo u brzdy, tomu tedy nerozumím? Vpravo to ještě pochopím kvůli řetězu, ale i tak je to moc zejména na horních ramenech..
@wilda81: jasan… navíc jak často se v tom člověk hrabe… jen jsem předával co jsem nakoupil na FB.. ;-)
Staci nalepit. Je to samosvaritelna. Ono se to tvari ze to vubec nelepi. Ale lepi to prave jako blazen, staci aby se kousek spojil k sobe a uz to nerozlepis od sebe. Na trubce to drzi dost dobre.
A ta páska pod rám stačí jen nalepit z kluka a nebo podlepil nějakou oboustrankou
Abel: doporučuju ten blatník udělat trošku v lomený. čehož docílíš zdvojením a překrytím těch částí za který to pak uchytíš. I to lomení jde ladit, viz třetí foto. Vypadá to podle mě o dost líp než když to necháš rovný a navíc se to trochu zpevní. Chce si to zkusit z tvrdého papíru, trošku si pohrát s křivkama a pak jednoduše zajít do papírnictví a vybrat vhodné desky, obkreslit a tadá..případně můžu poslat nákres
A když na ty spodní pásky provlečeš tak aby to přitisklo kraje blatníku k zadní stavbě bude to zase o kus hezčí.
Jo a co sem koukal, tak na FB většina píše, že vnitřní vedení je pitomost, že vnější je lepčí (jako údržbově určitě jo)…
Vydirani pistnic bych ti mohl vypravet. Ale to byl snad problem rocniku 16/17. 2018 jsem dostal kdyz jsem reklamoval tu 16 a jezdila dva mesice uplne v pohode. Takze u 18 je prej nejaka zmena a nemelo by k tomu dochazet. Vakl ma snad kazdej teleskop. Ja ho pod zadkem necejtim teda. Co se tyce ceny tak takhle me stala 4328. Nova se zarukou. Paska pod ram je ta RM tape a kupoval jsem ji na brastro.cz v 50mm sirce. Scotch je dvakrat tak draha myslim. Tohle na ramu drzi dost dobre a paradoxne to jde odlepit silou i s tim ze na ramu nezustane to lepidlo. U zadniho blatniku zatim ho tam mecham. Na trancu se mi bohate osvedcil, ale kdyz poleti bordel na vahadlo a nebude to mit valnej efekt tak ho sundam. Jako kdyby byl za 200 jak se u nas tyhle blatniky prodavaj tak ho tam necham bejt to sebe hnusnejsi, ale kdyz stal jeden asi 20kc tak me to netrapi. To uz me vic sere ze cekam na tu hadici od bowdenu abych to mohl konecne radne nafotit. A jeste asi upravim tu gumu na zadni stavbe. Trochu mi to tam ulitlo a neni to uplne rovne jak bych chtel tak to musim obriznout.
Pene: Díky za navedení. Jsou tam celkem slušný záseky. Jen je to docela morda za kus gumy. Asi budu improvizovat s oboustrannou 3M a technickou gumou.
JacoP: 4tis? ja ji vidim za 5,5
Ten zadní blatník za mě taky nee… stejně všecko furt poletí na prdel a sedlovku, tlumič je krytý za sedlovou trubkou… Osobně nemám nic rád takové ty přívěšky na kole, brašny, pumpu, duše…a poslední věc je sedlovka, mám ji na Banditu taky a musím říct že nic moc. Vakl, vydírání pístnice…V této době velké konkurence by měli zapracovat na kvalitě, sami cena tomu odpovídá cca 5tis… Nicméně teď se nově prodává SDG Tellis na bikestrike za cca 4000,– a to bude určitě úplně jinde…
MP: Neco malo k te pasce tady: https://www.bike-forum.cz/…e-bude-ticho po roce a pul jezdeni porad drzi a vypada takhle.
tys bez kondomu nikdy nepíchal viď ? :)
narozdíl od trance ta svislá výztuha není za pláštěm, ale z boku a bordel lítá přímo shora na dolní vahadlo – uvidíš sám, třeba to půjde. já jsem experimentoval v zimě s vlastním výtvorem a docela to fungovalo, ale je to eklhaft:-)
Modrá je dobrá :) Líbí se mi ten chránič spodní rámovky…rozepíšeš se o něm trochu? Jaká konkrétně RM tape a kde jí koupím. Zadní blatníček se mi naopak vůbec nelíbí, o tom nepiš :) Jinak Lyrik 180, EX511… co dodat. Jen tlumič bych možná řešil jinak. Neříkám, že nutně DVO co vozím, ale možná už to chtělo rovnou pružinu. Gramy evidentně neřešíš. Co tam máš za vodítko?
Vnitrkem to nejde. Neni tam pruchod, dirky jsou jen na proplachovani ramu pri tepelne uprave, nebo na nejakou povrchovku proti oxidaci. Ale ne na vedeni vnitrkem
Paska na ochranu je ano samosvaritelna RM tape (nahrada za scotch 2228). Je to lepsi jak kus hnusnyho plaste, plast ale bude mit urcite lepsi odolnost. Chce si to s tim pohrat. Predni blatnik je bez debaty proste jako ochrana od bordelu na nohy vidlice…a zadni se mi osvedcil z trance ze nelita bordel tolik na prevodnik a vlstne chranim loziska a tlumic zase pred bordelem co se muze odlepit od zadniho kola. Opticky to je mozna hnusny ale jedu na funkcnost a dlouhodobou vydrz. Hlavne 4 blatniky stali na Ali 1$ takze to neresim. Co se tyce vedeni bowdenu tak to je hodne nestny. Od zadni brzdy drzaky meli bejt nahore a ne dolu ( hadice by nebyla tak nalamana). Razeni by chtelo ten jeden uchyt navic vzadu, tam to musim jeste nejako lip pripevnit. A ty tri otvorove kabelove svorky pod ramovou trubkou. Ty jsou divne navrtany. Brzdova draha se nakrizi s radici. Stacilo by prohodit a kabelaz by sla ktasne rovne. Takhle mi tam pak vznikne krizeni dole.
Lyrik je 180, byl za super cenu kolu to slusi.
Vnitřkem jsem to měl na Giant, ale moc ne nemaká, každá přehazka to má trošku jinak a potřebuje pohyb.
Nebylo by lepší provést ten bowden vnitřkem zadní stavby? Tohle je dost hnus
vili: rozhodně není zbytečná, vlastní zkušenost z předlonska. bohužel až poté jsem tam dal kus pláště.
Hotovson = v našich bajcích…
No jo… když sme u tý ochrany, to je guma lepená asfaltem? Jako nemyslím to zle, spíš mě to zajímá… jinak VZV je zajímavej montážní stojan ;-). Pak mě napadá, jestli by kucí v RB neměli ještě přidat jeden držák na bowden před patkou z boku.. taky tam mám stahovací pásku a vizuálně to není úplně nejvíc čistý.. i když teda na dojivost to nemá vliv ;-)
Jako ještě pochopím, že si někdo dá na kolo ten hnusnej přední blatní, ale proč tam je ten zadní? Ten chrání co? Jinak to vypadá dobře. Ta ochrana je vzhledem k množství bowdenů pod ráme možná trochu zbytečná :-)