Leva strana
Prava strana
Center
Pokračujeme procházku slepými uličkami :)
- rám Marin Pine z roku 2005, ocel, staveny pro 26"
- ráfky 27.5" s vnitřní sirkou 25 mm
- plášť nabouchán na ~50 psi (hned po nasazeni TLR)
- šířka pláště ~57 mm na 50 psi, ~54.5 mm na 25 psi
Mezera dolu ~3–4 mm. Nahoře u sedlové vzpěry je to podobné, mezera asi o 1 mm víc.
(vloženo 10.7.18)
Tak jsem dnes s tím projel – klídek, pohoda, nic neškrtá. Odvaluje perfektně. Váha kola z 10.5 (G-One 2.0) šla na 10.7.
Jakobo, mam 26×2.3 (https://s.bkfrm.cz/…8yeqs23q.jpg), funguje to dobře, ale chci to zkusit i na 27.5×2.25. Na 2.0 to fungovalo super, až přestane pršet zjistím jak je to s 2.25 :)
Zoidberg, už mám 50mm Schwalbe G-One a jsou lepši než WTB :)
https://s.bkfrm.cz/…obxazkjb.jpg
Ale zkusit 2.25 jsem chtěl od začátku.
Mám to takhle na starém Supu Team 29-er z roku 2009 (má z výroby úzkou zadní stavbu) a je to v pohodě. Šavle jsou sice v místě potenciálního kontaktu s plášťem vyleštěné na kov, ale na funkci to nemá žádný vliv.
Staci trochu rozhodit vyplet a riskujes zniceni zadni ztavby. Prevarovat, davat nejake plisky? Proc to vsechno, neni jednodussi zustat u 26"?
11.7.18 09:50
Rám modifikovat rozhodně nebudu, v případě problém mam ještě 26" vyplety, mam 2.0 pláště…
V blatě s tím jezdit taky neplánuji, je to celopevňak na asfaltky, zpevněný cestičky, šterk…
V tom kole je na 50% vzhled a 50% funkce :)
Když už takhle experimentuješ, vezmi kladivo a ty vzpěry zevnitř trošku pomlať. Věřím že tam na každé straně dva, tři milimetry dostaneš, když budeš hodně důrazný, tak i víc.
11.7.18 08:04
pokud nebudeš jezdit módně na skoro prázdných tak to vypadá v pohodě
Zkus kamara nebo easyridera požádat o úpravu, tu vzperu s úchytem na blatník posunout hlouběji a boky trocvhu zmáčknout mezi špalky nebo v přípravku. Pokud máš ten rám rád, tak se to vyplatí a bude to na furt.
Jak říkají borci, při nižším tlaku ti plášť bude dost házet a brousit stavbu. Já si tam dávám kousek hliníkového plíšku z čajové svíčky, přelepeného černou izolačkou :)
Asi bych ty kritický místa podlepil slabou průhlednou folií – ať případné škody vidíš na té folii a né rovnou na rámu :-)
Tipoval bych ze pri silovym slapani budes brousit spodni vzpery/ chainstays bokem gumy. A gumou lze do ty vzpery vybrousit drazku – vlastni zkusenost..
No, pokud s tím budeš jezdit na suchu a rovně, tak proč ne :-)
No, pokud s tím budeš jezdit na suchu a rovně, tak proč ne :-)