G-One Allround 27x2.25 na Marin Pine 26"

Přidat foto

Leva strana

Prava strana

Center

Pokračujeme procházku slepými uličkami :)

  • rám Marin Pine z roku 2005, ocel, staveny pro 26"
  • ráfky 27.5" s vnitřní sirkou 25 mm
  • plášť nabouchán na ~50 psi (hned po nasazeni TLR)
  • šířka pláště ~57 mm na 50 psi, ~54.5 mm na 25 psi

Mezera dolu ~3–4 mm. Nahoře u sedlové vzpěry je to podobné, mezera asi o 1 mm víc.

(vloženo 10.7.18)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Archer
Archer

11.7.18 21:02

Tak jsem dnes s tím projel – klídek, pohoda, nic neškrtá. Odvaluje perfektně. Váha kola z 10.5 (G-One 2.0) šla na 10.7.

Reagovat
Archer
Archer

11.7.18 10:30

Jakobo, mam 26×2.3 (https://s.bkfrm.cz/…8yeqs23q.jpg), funguje to dobře, ale chci to zkusit i na 27.5×2.25. Na 2.0 to fungovalo super, až přestane pršet zjistím jak je to s 2.25 :)

Reagovat
Archer
Archer

11.7.18 10:27

Zoidberg, už mám 50mm Schwalbe G-One a jsou lepši než WTB :)

https://s.bkfrm.cz/…obxazkjb.jpg

Ale zkusit 2.25 jsem chtěl od začátku.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

11.7.18 10:10

Mám to takhle na starém Supu Team 29-er z roku 2009 (má z výroby úzkou zadní stavbu) a je to v pohodě. Šavle jsou sice v místě potenciálního kontaktu s plášťem vyleštěné na kov, ale na funkci to nemá žádný vliv.

Reagovat
Jakobo
Jakobo

11.7.18 09:52

Staci trochu rozhodit vyplet a riskujes zniceni zadni ztavby. Prevarovat, davat nejake plisky? Proc to vsechno, neni jednodussi zustat u 26"?

Reagovat
Zoidberg

11.7.18 09:50

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Archer
Archer

11.7.18 09:42

Rám modifikovat rozhodně nebudu, v případě problém mam ještě 26" vyplety, mam 2.0 pláště…

V blatě s tím jezdit taky neplánuji, je to celopevňak na asfaltky, zpevněný cestičky, šterk…

V tom kole je na 50% vzhled a 50% funkce :)

Reagovat
Tomínos
Tomínos

11.7.18 08:42

Když už takhle experimentuješ, vezmi kladivo a ty vzpěry zevnitř trošku pomlať. Věřím že tam na každé straně dva, tři milimetry dostaneš, když budeš hodně důrazný, tak i víc.

Reagovat
roman II

11.7.18 08:04

pokud nebudeš jezdit módně na skoro prázdných tak to vypadá v pohodě

Reagovat
Pista.Wassermann
Pista.Wassermann

11.7.18 08:03

Zkus kamara nebo easyridera požádat o úpravu, tu vzperu s úchytem na blatník posunout hlouběji a boky trocvhu zmáčknout mezi špalky nebo v přípravku. Pokud máš ten rám rád, tak se to vyplatí a bude to na furt.

Reagovat
Czupqa
Czupqa

11.7.18 05:22

Jak říkají borci, při nižším tlaku ti plášť bude dost házet a brousit stavbu. Já si tam dávám kousek hliníkového plíšku z čajové svíčky, přelepeného černou izolačkou :)

Reagovat
LM
LM

10.7.18 23:20

Asi bych ty kritický místa podlepil slabou průhlednou folií – ať případné škody vidíš na té folii a né rovnou na rámu :-)

Reagovat
Archer
Archer

10.7.18 23:04

Zkusím… taky se toho bojím trochu.

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

10.7.18 22:51

Tipoval bych ze pri silovym slapani budes brousit spodni vzpery/ chainstays bokem gumy. A gumou lze do ty vzpery vybrousit drazku – vlastni zkusenost..

Reagovat
Archer
Archer

10.7.18 22:31

LM, asi ano.

Reagovat
LM
LM

10.7.18 22:24

Ten „výstupek“ uprostřed vzpěry je díra na uchycení blatníku?

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

10.7.18 22:15

No, pokud s tím budeš jezdit na suchu a rovně, tak proč ne :-)

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

10.7.18 22:15

No, pokud s tím budeš jezdit na suchu a rovně, tak proč ne :-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

gersa 8
easyrider 2
Kubánec 42
MilesWheeler 19
Fofrník 14
Reyinstashot 32