Tak dnes konečně došlo na změnu kokpitu a sedlovky na mojí španělce. Tímto jsem se dostal z 11,7 kg na váhu 11,3kg, což je myslím slušnej počin. Více info v mojich bajcích https://www.bike-forum.cz/…vna-spanelka
(vloženo 19.7.18)
Jery: vidlice v pohodě, nepozoruji, že by se něco kroutilo. A boost osa by to měla taky řešit, ne? Jj, s sl-k to vypadá taky parádně, ale nakonec jsem šel ještě lehčí cestou :) jinak díky
Libovka. Oranžovo černý kombo taky super. Nemám rád když to hraje hodně barvama. Odlehčení v rámci ceny/váhy akorát. Jasně, že by se to dalo shodit na 10.8Kg (asi rozumně) nebo níž (hodně extrémně). Ale je to o tom do toho sypat rance.
Jak je na tom tuhost vidle? Shodou okolností jsem viděl stejnou Orbeu, jen v L a foxem s Kashimou a ta vidle se kroutila jak had. Pevnější je i Lefty :-O jinak je to kolo samozřejmě krásný a lehoučký. A sluší mu i to SL-K co jsi plánoval předtím :-) ať slouží.
Však jasnačka to co máš je super :-) to odtatní je je už jen bonus navíc občas i drahej :-)
No, já zas tak negramarim. Hodil jsem lehčí komponenty, kam to šlo, abych do toho finančně nespadnul a zatím stačí. Jak říkám, na sedle se dá ještě 100g sundat, to samé na kotoučich. Ale to je hudba budoucnosti. Sedlo Fabric v karbonu za 4k teď kupovat nebudu :D
Gustav81, hele mam magury mt4, ktery sou o dost lehčí než XT ale to už je jen honění gramů. Teď co dovometu icetech kotouče tak budu pořizovat ty lehký centerlocky od formuly. Zlatej orel je samozřejmě za ranec.
jestli gramařit..tak bych se asi spíš zaměřil na gx eagle těžítko ne?:)
To už bylo drahé „jen“ na zlatého eagla. Myslíš, že sram tlm brzdy jsou lehčí? Spíš bych to viděl na kotouče, ale to je pak taky ranec… Zatím si budu muset vystačit s tímto :D
11,3 na fulla hodně solidní . Ještě vyměnit brzdy – tam relativně levně se dá ušetřit kolem 100 g :-) pak už “jen” zlatej eagle :-)
no a za chvili budes mit na to jezdeni po lese zase Rallona:)) Takze zas budes zpet tam kde jsi byl:D
Bady71: díky ;-) proč přechod? Jezdil jsem hlínu full a vyšší zdvihy, ale tíhnu k xc bajkům a tím pádem ke 100mm zdvihům. Proto jsem chtěl vyzkoušet po fullu karbonový HT, jak se bude chovat a jaký bude rozdíl oproti full hlíně. Rozdíl byl v rychlosti i obratnosti neskutečný. No a teď, co jezdíme s partou hodně lesní a kořenité cesty, turistické stezky, tak to pohodlí přeci jen ubývalo. Tak jsem měl jasno…opět přechod zpět na full, ale na 100mm zdvihy a hlavně karbon. Takže tak nějak…;-)
Vybrouseny do detailu. Vazne povedene a malokdy je videt aby celek takhle „hral“. Dve otazky…proc prechod z celopera na HT a zase zpet? co s tim jezdis? Diky.
njn ve velikosti xl tam mají tu spešlovskou vzpěru :-) neuděláš nic…
Pěknej Spešl :-))