Už dlouho jsem nic neposkládal, že. Poslední kousek je Santa Cruz Hightower C. Aktuálně zdvih 160/150, ale časem pravděpodobně proběhne snížení o 1cm vpředu i vzadu.
Aktuální setup váží necelých 13kg včetně pedálů a mlíka.
(vloženo 5.8.18)
Proste Santa ma ted nejhezci ramy. Hrozne jsem chtel tohle v LT, ale polozenej sedlovej uhel me odradil, tak hledam dal…
Jo, myslím že jedno C je jako dvojka ok.
:-)
krabica: bohužel pravá páka už to asi za chvíli zabalí :(
Super, jen brzdy bych dal nějaké černé. Ty páky mi pak pošli. Dík. :-)
JAko urcite paradni a sen mnoha nas BF slintacu :-)
Nicmene mi k dokonalosti chybi minimalne jedno C :-)
Push by autobusu moc slušel! Měl jsem na Nukeproofu „pushnutý“ obyčejný CTD a chodil výrazně lépe než origo. Asi fakt ví co dělají :)
DHX2 je super, ale kdybych chtěl pružinu, tak bych tu sáhl spíš po CCDB IL s VALT pružinou.
A jestli chces zazit opravdovy labuzo dej tam 200×57 DHX2… to me prekvapilo opravdu hodne.
ra.ma1: V šutrech a kořenech je Tracer někde jinde, ale není se co divit, tady je DPS a na Traceru X2.
jeniiiik: XL
Super barvička! Na to, že je to druhé kolo do rodiny, tak o celkem jde… :-D
dalsi porno z tvoji staje.. jak ty to delas to nechapu :-) kazdopadne zase topovka!
jednou, až budu velkej, si možná taky takový boží kolo koupím…líbí se mi to moc.
nicméně neskutečná pila! zajímala by mě jaká je na tomto průjezdnost v bordelu (jako bordelem ne „bordelem“;) .. LTčko nebo nový Bronson budou určitě zajimaví kandidáti na super kolo
logoman: Určitě je. Já chtěl původně pluskove HT, ale v mezičase čekání na tehdy nedostupné LV H3 se objevila výborná nabídka na Santu. Líbila se mi variabilita ramu – pluska, 29, možnost zvýšení zdvihu, úprava geo. Třeba zůstane, třeba ne.
Tecka: raději nic neříkám. Vzhledem k rekonstrukci domu je to klidně možné :)
ra.ma1: LT je to spíš nechtěně. 200×51 mám jen původního monarcha. Vidlici jsem chtěl hned snížit na 150mm, ale letos už to nejde jen pomocí spacerů, tak chci najet něco víc než se rozhodnu na kolik snížím a koupím kit.
Neřekl bych, že něco jede výrazně lépe. Na obou mám celkem lehká kola, takže letí obě.
pumpy: na těch 135mm vzadu je rám dělaný tzn. odladěný chod zadní stavby apod. 150mm tam mám protože jsem nesehnal zatím odpovídající tlumič. V tomto mám daný gumový doraz ať mi nejde kolo do rámu.
Picino: zadek si pochvaluje :)
„Překvapivě“ se mi to líbí :-)
Taky bych chtěl mít symetrickou zadní stavbu s tou vzpěrou na obou stranách.
Ty se nežinýruješ:) Moc pěkný.
A proc nenechas 150/150…jen mi prosim vysvetli co prinese snizeni zdvihu vzadu na 140? Geo to nezmeni takze nevim duvod. Nebo je nejaky?
Pouziješ tlumič 200×57 místo 200×51. Je třeba si ale pohlídat at se ti nepotká zadní kolo se sedlovou trubkou.
Pěkný, jednoduchý.
Líbí se mi to.
Btw jak uděláš 150 vzadu?