Sice jsem si na Guidy zvykl, ale stejne bylo v planu casem navrat k shimanu. Jakmile mi pred tydnem klekla jedna paka, bylo rozhodnuto. Nove XT. Rovnou jsem si konecne zkusil i zkraceni hadic a ovzdusneni. Nakonec docela brnkacka. Obavy jsem mel hlavne z protazeni hadice vnitrkem ramu na Lectorovi, ale taky to slo v poho. Uz se tesim na krest ohnem v sobotu, v Novem meste na Morave.
(vloženo 8.8.18)
četl jsem tři ****** vláken, a to je šest půlek
poznám rozdíl mezi špatně fungující brzdou a tou která funguje dobře nebo dokonce perfektně (podle mne)
moje brzdy brzdí a brzdí dobře, asi jsem najivní
:))))))))) ta naivita pobavila… Doporucuju precist vlakno o XT… anebo je nas tady X smolaru…:)) A je fakt, ze spoustu lidi to asi ani nepozna, tak problem nema… Jinak mam uz i novou sarzi (kamoska jeste novejsi), vyreklamovanou a sice uz nedela takovy problemy, co ta pred tim… kazdopadne nektere mouchy si nechava stale a rozhodne bych nerekl, ze je to povedena brzda… a servis? co byste chteli nekteri servisovat na brzde á co pul roku?:)) Design super, sila dostatecna, davkovatelnost paradni… ALE…
Skvělý brzdičky, taky je vozím a přijdou mi i ostřejší než ten starší model 786.
Kamaro: mas pravdu, mel jsem ten predek trochu posunou k vidlici, vubec me to v tu chvili neprislo, az si na to upozornil :) zkusim to, jak bude cas.
Jinak, dik vsem za uklidneni ohledne kvality. Starsi xt jsem mel na predchozich kolech a spokojenost, predpokladam, ze nove budou take ok.
Ruby: Taky jsem slysel par vyhrad, kdyz byli na trhu nove, pak uz dlouho ne, spis naopak. Na bf ctu co me zajima nebo zaujme, urcite ne vse. Zpravidla zakladaji tema nespokojeni uzivatele, ikdyz je naproti nim tisic spokojenych, kteri nemaji duvod psat tema ‚vsechno je super, brzdy brzdi‘ , samozrejme vyjma recenzi apod. :)
Pokud brzdy na kolo tak jedině SLX XT XTR
Také je vozím, i kámoši a nikdo nemá problém, naopak všichni si je chválíme. Jak by řekl klasik: Čo bolo, bolo, terazky som majorom…
orm: Ano vím, já je kupoval 11/16 a hlídal jsem si měsíc výroby, aby to nebyly ty starý problematický šarže. Ale on kupoval asi v poslední době, takže ho otravovat víc jak dva roky starou špatnou zkušeností, mně připadá zbytečný. Taky je vidět, že už si na ty brzdy až na výjimky nikdo nestěžuje. A kolik z těch nespokojených má udělanej servis brzd, jak to má správně bejt. Vlastníma chybama se nikdo moc nechlubí.
@figur: Budme uprimni, nejake problemy na zacatku asi byly. V zahranici se to resilo a brzdy se vracely. Uzivatele prvnich varek v CR problem take meli. Ja si pri koupi vyzadal novejsi revizi a problem nemam. Ted uz budou asi na trhu jen novejsi revize, takze to bude ok.
To samý – 2 roky v provozu – skvělý snadno servisovatelný brzdy. Nenech se otrávit podobnýma řečma. Ty brzdy osazují výrobci na 100tis. kola. Kdyby to byla taková hrůza, tak by si tím jméno nekazili.
Jo jde to v pohodě, a ta noční můra by mě taky zajimala, mám je tři roky a spokojenost, stejně jako s XT před tím a ještě před.
Prostě XT forever, měl jsem jednou i božské XTR asi pět sezón a taky cajk
Nehledej problémy kde nejsou
Čau
kamaro:Banjem jde pohnout i při naplněném systému. Jen člověk musí povolovat s citem, ať si brzdy nezavzdušní :)
Když jsi zkracoval hadice, tak jsi si měl rovnou povolit olivu i u třmenů a drobně si upravit úhel napojení hadice na třmen. Zadek celkem OK, ale na předku jsi si to mohl více přiklonit k vidlici. Nevím jestli to jde udělat i s naplněným systémem, já to raději dělal rovnou při zkracování hadic.
Taky nevím o jaké noční je řeč. Jelikož já s nimi také nemám jediný problém…