Fixa performe
Vnitřní stranu jsme nechal původní
Při výměně zadní náby a přeplejtání kola jsme zjistil, že mám vše v černé barvě. Napadlo mě, zkusit udělat levitujicí brzdící kotouč. Zatím jen černou fixou na zkoušku. Při rotaci to vypadá zajímavě.
Btw. kotouč je „sram z číny“. Hmotnost, průměr, tloušťka, laserové popisky a logo Sram stejně jako originál. Akorát cena je 200 Kč. Přišel perfektně rovný.
Tak co, je to tuning nebo tuzing? ;)
(vloženo 9.8.18)
kOmE: mě se na tom líbí, že ten kotouč nemá žádné další nýty a spojování. Je to čistý design. Je to stejné, jako dělá Ashima, tedy lakované.
Mám taky sramy kotouče z číny a na XC v poho, nepozoruji horší vlastnosti než původní formule kotouče a to už jsem na nic něco málo najel.
Mne by zajimalo, co udela ten kotouc az ho poradne rozpalis z kopce. Ne ta fixa. Protoze mam podezreni, ze jsem jeden takovy koupil nevedomky v cr a upekl se tak, ze byl nepouzitelny, vydaval strasne zvuky a brzdit s tim neslo, vyplasil bych zver v okruhu 500m. Zkratka ta ocel na sintry vubec nebyla stavena. Na predku jsem mel origo a ten byl uplne cajk.
Ono neni problem obslehnout design, hodit to do CADu a nechat vypalit na laseru. Ale zalezi taky z jakyho matrose se to dela. Pochybuju, ze cinan pouzije kvalitni matros. Zabit se uz nemusim. Takze ted xt ice tech.
LM: to snad zjistím zítra. Fixa se předpokládám oloupe :) Je to pokus, takže to nevadí. Nečekám, že to nějak výrazně zasviní desky :)
p@X: co jiného dělat v takovým vedru než kraviny?
9.8.18 21:03
B je správně