Trek OCLV 5200 1995
BIELA PASKA BIELE GUMY .
onyx double s
Vyriesenie problem . novy smykac pouziva novu prichytku na rame kde sa ma opierat smikac srubou . pouzil som titanovy imbus naopak opiera sa o zbytom prichytky .
zadna stavba
Vyriesenie problem . novy smykac pouziva novu prichytku na rame kde sa ma opierat smikac srubou . pouzil som titanovy imbus naopak opiera sa o zbytom prichytky .
king titanium kosik
3t pro titanium 120m
titanova KAZETA 11/25
Ttrek 5200 kupeny v 95 asi jeden z prvych Karbonovych ramov na Sk Kupeny v NYC . Bidzigel = dzignes =spadnes /gel =bicyKEL . preco bidzigel? paru razy som na nom tak pripraskal na zem ze som mislel ze zdochem [zrazilo ma auto ,pokrutilo kluky] a bidzigelu=ramu nic .
(vloženo 19.8.18)
Značka | trek |
Model | 5200 |
Modelový rok | 95 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | neviem |
Rám | oclv |
Vidlice | oclv |
Tlumič | / |
Hlavové složení | a9 stronglight |
Kliky | DuraCell 7700 |
Středové složení | DuraCell 7700 |
Přesmykač | DuraCell 9100 |
Měnič | DuraCell 9000 |
Řazení | 105 strieborne |
Převodník | DuraCell 7700 |
Kazeta | Omni racer titan 2 kus 11-25 |
Řetěz | CONNEX NEREZ |
Náboj přední | DuraCell 7700 28h |
Náboj zadní | Onyx 28h double sprag |
Brzda přední | DuraCell 7700 |
Brzda zadní | DuraCell 7700 |
Brzdové páky | 105 STI |
Ráfek přední | mavic open pro 28 cd |
Ráfek zadní | mavic open pro 28 cd |
Dráty | DT 2-1.5-2 |
Pedály | Dura Cell 7410 |
Řídítka | TTT pro dural |
Představec | TTT pro titanium |
Sedlovka | Al-TREK |
Sedlo | Vetta |
Pláště | Continental 700x23 |
Proč si mám kupovat takhle drahý rám? Uběhne hodně let, člověk se na rám podívá a v hlavě se ozve AHA už vím! :-) Je to fakt paráda i po letech, za plný počet.
to je fakt skoda. ***** bruslar to mel uz v roce 1990, ale stejne s tim nic nedokazal ani na okresni urovni. blbej den, no.
To asi ne. Já jsem z klukama ze silnice přišel do kontaktu málokdy. Jednou jsem jel s nimi nějaké kritérium, ale už ani nevím kdo tam se mnou jel.
20.8.18 12:01
DaD. aha, já jezdil silnici, takže asi neznáme
20.8.18 11:29
Je to už drahně let, tuším 94–96 a byl jsem jediný, kdo za ně jezdil MTB. Měl jsem už v té době karbonového fulla a loukoťová kola od Bayeru. Trek „Y“ to byl parádní stroj na XTR.
DuraAce je korektní, ale nazývat to DuraCell mi moc neštymuje…
20.8.18 10:48
DaD: to bychom se měli znát, kdy si jezdil za TICO trek?
jo, na těchto rámech jsem viděl taky ruplou hlavu, to se stalo Pencovi
Dura je na tom naprosto korektní
I když jsem za TICO jezdil a vozil to, tak se mi to nikdy moc nelíbilo. Na mtb kolech dost praskala hliníková vložka v hlavové trubce. Byly v ní udělané otvory a ty pak popraskali mezi sebou. Pak už s lupáním z rámu nešlo nic udělat a muselo se to reklamovat.
Každopádně je to parádní retro až tedy na „DuraCell“ a nekompletní sadu
kupoval som ho uplne novy v new yorku . v casopise pelotom ukazovali team tico trek .
ano ty vitríny v zemi, pamatuji, tenkrát kola a vše ostatní pro mě nedostupné doháním to dnes :)))
19.8.18 18:57
Jojo, TICO Praha, měli tam i vitríny v zemi, člověk se koukal pod nohy, aby viděl, co mají na krámu … :-D
19.8.18 13:43
Vilém: je to trochu mišmaš, ale co se týká těch cen – tenhle rám je prostě stále natolik kvalitní, že si investice zaslouží
osobně se domnívám, že je to jeden z nejlepších rámů z produkce Treku, i když už je to kousek historie
Peknej kousek historie. Jen nechapu nac na takovyho veterana davat novy naby za 10 tycek, kazetu za 7 a kombinovat starou a novou Duru.
19.8.18 12:34
promiň, ale spekulací by bylo spíš tu větu vykládat tak, jak naznačuješ (i když možný výklad smyslu to je, ovšem opravdu hodně spekulativní)
@Trepifajxl: Jeden z prvnich neznamena prvni. Dale pise, ze ho koupil v roce 1995, ne ze ho koupil novy v tom roce. Proste spekulujes a neumis to uznat :-). O Linkovi jsi sice mozna nepsal, ale o tom, ze jsi mel prvniho treka v CR pises casto. Inteligentni clovek pozna na co ta narazka byla, zasmeje se nad tim a nehada se ;-).
19.8.18 12:16
orm: nikoli, zlato, to s Linkem jsem tu opravdu ještě nezmínil, pokud takový příspěvek najdeš, vystav jej tu a já ti pošlu za odměnu dárek
to o mém starém Treku zmiňuji nikoli v „každém druhém příspěvku“, ale občas, když se bavíme o karbonových Trecích, protože to k tomu patří
pokud nějak sv+ědomitě a pečlivě sleduješ mé příspěvky, tak to samozřejmě nečteš poprvé, pokud tě to konsternuje, tak ty příspěvky nečti, někoho třeba tento exkurz do historie může zajímat
Slovensko bylo v té době součástí republiky a později federace a opravdu pochybuji, že se tento rám na Slovensku objevil až v roce 1995… již jen proto že vím, kolik jich tam natahal Martin Penc, víme?
@Trepifajxl: Vime, nezapomenes to zminit v kazdem druhem prispevku. Pise o Slovensku. Situaci na Slovensku neznas, ale vyjadrujes se k tomu :-).
Kolo super, popis super. Jen by to chtelo vice fotek. To kolo by si to zaslouzilo.
19.8.18 11:49
a ještě veselá historka z natáčení: když jsem na tom v roce 90 přijel na trénink „od mostu“ tak pak na René si to prohlížel Pepa Linek, šklebil se a prohlásil, že tohle „v Americe černoška motá n akopytě obinadlem a že by mu to nesmělo do sklepa“ (kde měl tč. půlku represkladu)
no a za rok na tom jezdil a několik let jsem ho neviděl použít jiný rám
hmotnost rámu byla 840 gramů. celé kolo, za použití titanu, jsem v roce 90 dostal na 7,5 kg
19.8.18 11:14
jeden z prvních v roce 95 asi těžko, já ho měl už v roce 90 a o pár let později ho vozil v Praze každej druhej veterán, alespoň při trénincích „od mostu“ jich bylo plno a pochybuji, že na Slovensku byla tak odlišná situace
ok omluva myslel jsem ze je to na me, TICO Praha byl i team :) promin :)
19.8.18 09:10
jake nazvy dane vyrobcem????
ahoj krasné, milan.v, prodejna v Praze byla TICO, že?
19.8.18 08:26
Pamatuji si, že tenkrát měl Trek prodejnu v Praze mezi Národní a Staroměstským náměstím, ač v té době biker, hltali jsme tato krásná kola z v té době revolučního materiálu…