Po delším rozhodování, jestli koupit gravel nebo cyklokros, jsem se rozhodl pro druhou možnost. Canyon měl po mém objednání asi 3 týdny na odeslání, prodloužilo se to až na skoro 2 měsíce. Původní kazetu 11–36 jsem hned sundal a dal s rozsahem 42z. Kdyby měl někdo zájem o původní kazetu, je k dispozici. Kolo mám k určení na dojíždění do práce a zdolávání VKV, která jsou vzdálenější. Kolo jede dobře po horší asfaltové cestě, pláště dobře drží i na mokré trávě, větší terén už je o kompromisu, stejně tak na silnici to nejede jak silnička. Trochu si zvykám na páky, kdy se řadí i odřazuje jen spodní páčkou pod brzdou a jelikož mám na silničním kole páky shimano ultegra, pořád mám ve zvyku řadit na lehčí převod pákou brzdovou.
(vloženo 26.8.18)
Značka | Canyon |
Model | Inflite AL SLX 6.0 Race |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | XS |
Hmotnost | 9,1kg, váženo |
Rám | hliník |
Vidlice | Canyon One One Four Inflite CF Disc |
Hlavové složení | Canyon | Acros |
Kliky | SRAM Apex 1, 11s |
Středové složení | SRAM GXP Pressfit |
Měnič | SRAM Apex 1, 11s |
Řazení | SRAM Apex 1, 11s |
Převodník | 40z |
Kazeta | SRAM PG-1130 11-42 |
Řetěz | SRAM PC 1130 |
Náboj přední | DT Swiss -Spline |
Náboj zadní | DT Swiss -Spline |
Brzda přední | SRAM Apex 1 |
Brzda zadní | SRAM Apex 1 |
Brzdové páky | SRAM Apex |
Ráfek přední | DT Swiss C 1850 Spline DB |
Ráfek zadní | DT Swiss C 1850 Spline DB |
Dráty | Ploché , přímé |
Pedály | Crankbrothers Egg Beater 1 |
Řídítka | Canyon H17 Ergo AL |
Představec | Canyon V13 |
Sedlovka | Canyon S23 VCLS CF (25 mm Setback) |
Sedlo | vader |
Pláště | Schwalbe X-One, 33 mm |
Ahoj. Co si myslite o tomhle novem gravelu (srovnano s Inflite AL SLX 6.0 Race)?
Ahoj, mě zadní 40mm plášť sice nedře, ale je tam fakt málo místa. Nechám si ho na předek a dozadu půjde 35mm.
Tak jak funguje ten 40mm plášť? Ptám se proto, že jsem už na více místech četl, že to zadní kolo při 40mm dře, viz např. tato nová (z předvčerejška) docela detailní recenze: https://road.cc/…-slx-60-race.
Jinak kolo jsem objednal už před 10 dny, na jejich webu se i teď píše, že zvolený model je k dispozici v půlce října. Ovšem v potvrzení objednávky mi napsali, že přijde až v prosinci. Zkoušel jsem je kontaktovat. Odpověděli, že to asi v ten moment objednal i někdo jiný. To ale moc nesedí s tím, že i po aktualizacích jejich webu je furt dostupnost v říjnu. Mají v tom binec.
Tak mi to vypočítalo na mojich 169 cm xs a sedí mi to perfektně. Pokud dobře vidím tak XL začíná někde na 190cm, tak bych asi věřil tomu, že Ti to vypočítalo L.
Tak to je dobrý. Ještě se zeptám. Vybíral sis velikost podle jejich tabulky? Mám 187cm, čekal bych, že budu XL, ale to jejich online počítání rozměrů mě furt posílá do L. Takže jim mám věřit?
Ještě fotka průchodnosti předního kola
Ahoj, právě včera jsem tam dal pláště Michelin Power Gravel 700c o šířce 40mm, na zadní stavbě je z každé strany ještě tak 2–3 mm místa. Ve předu tam je místa snad ještě 10mm z každé strany. Pohodlnější je to teď mnohem víc.
Ahoj, s výroby přijede s dušema.
Čau, taky uvažuji o tomhle kole, z výroby je na bezduších, nebo dojde s dušema. Díky Kamil
Marcelson, díky, ta mentolově zelená se mi taky zalíbila na první pohled, na to zahnutí horní rámové trubky, to už byla zase láska až na druhý pohled:-) Fofan- ano chyběly mi lehčí převody do kopců, více máš v sz.
Mně se to neskutečně líbí.........ta barva je skvělá a vůbec rám......
Čau,
mám vyhlídnutý taky tento Inflite jenom v černé :-) proč jsi měnil původní kazetu? Chyběly Ti převody do rychlosti nebo do větších kopců?
Dík
To je jako treba s buldockama. Je to tak hnusny, az je to hezky. Libi se mi :-)
Ten tvar zahnutí horní rámovky u sedlovky asi taky moc nevyužiju, zprvu se mi to taky moc nelíbilo, ale čím víc jsem se na to díval, tím víc se mi to začínalo líbit. Váha byla 8,7 bez pedálů, ale bez nich se špatně jezdí, tak jsem to zvážil i s pedály a kazeta je taky o fous těžší než původní.
27.8.18 15:46
@Zoidberg: Zrovna majiteli Alpinestars zrůdiček se nelíbí lehounce zahnutá horní rámovka :D
27.8.18 13:58
27.8.18 13:45
MirosPikos: jo tvar má funkci, ale kolik lidí z BF dělá cyklokros, že potřebuje nosit kolo na rameni?
Komu se nelíbí ten tvar, tak se stačí podívat na stránky. Je to ryze praktická záležitost, když člověk bere kolo přes rameno. Což ovšem neznamená, že se to musí líbit :)
By me zajimalo kolik by vazilo 2XL kdyz je tohle na 9.1 kg v XS
Jinak obe barvy jak zluta tak mint jsou top.
Kolo je nadherne ale tu barvu si netrefil vyfotit. Ono tyhle mint barvy asi presne ani nejde nafotit aby odpovidaly realite.
Mně se ten rám teda nelíbí, přijde mi to hrbatý po crashi, ale jezdit na tom budeš Ty.
jo jo tohle je pecka, kdybych ted shanel nejakou levnejsi CX tak tohle je jasna volba
jen skoda ze AL nemaji v te zluto cerne
už jsi na tom jel někam dál ? jak je to pohodlné třeba po 100 km ?
Kolo vypadá trochu jako po bouračce s autem, ale věřím, že bude fungovat pěkně ;)
Ta barva je jedovatě dokonalá až závidím. Pecka, nikdo další široko daleko to mít stejné nebude, takže tě každý pozná :) ale hlavně to na barvu nejezdí, tak at ti to jezdí a baví tě to, za 5*****
Ještě mě trochu mrzelo, že na ten hliník nedali střed bsa, ale zase přessfit. Ne, že by to už dělalo nějakou neplechu, ale mám rád, když se dá občas střed vyčistit a promazat. Na canyon nerve mi to po 2 letech pěkně chroupe v záběru a budu je muset vylisovat a asi vyměnit.
Tak ještě přibude podsedlová brašnička s lepením a pumpičkou, bez toho nejezdím. Ta velikost XS je vlastně na výšku 166–172 cm. Na mou výšku 169 je to ideální. 2 černé kola už mám a tato mentolově zelená se mi víc líbila než černá, tak jsem si řekl, že trochu barvy neuškodí.
Parádadní barva i hmotnost. 9.1 na AL CX je super, i kdyz je to XS. Ať to jezdí.
26.8.18 21:11
Barvička perfektní.
Jen bych asi nezkousl jednopřevodník a poměrně velké skoky mezi pastorky. Ale každý to máme jinak.
Moc pekny kolo…tak at slouzi:-)jo kolik by sis predstavoval za tu kazetu posli do zprav diky:-)