Jeden z prvních aero rámů. Tenkrát to ještě kreslili lidi ne počítače, tak se na to dá i dobře koukat oproti součastné produkci. Rám je Made in Japan! V té době s tím karbonem holt neuměl pracovat každý.
Kola jsou Spynergy poslední čtvrté generace v provedení Super-Stiff (zesílené loukotě) a doplněné ještě o vzpěry mezi loukotěmi.
(vloženo 3.9.18)
Značka | Kestrel |
Model | 200SCi |
Modelový rok | 1995 |
Hmotnost | 9,7 |
Rám | Bakelit |
Vidlice | Kestrel EMS |
Hlavové složení | Shimano 600 |
Kliky | Dura-Ace 7400 |
Středové složení | Dura-Ace 7400 |
Přesmykač | Dura-Ace 7400 |
Měnič | Dura-Ace 7400 |
Řazení | Dura-Ace 7400 |
Převodník | Dura-Ace 7400 |
Náboj přední | Spynergy |
Náboj zadní | Spynergy |
Brzda přední | Dura-Ace 7400 |
Brzda zadní | Dura-Ace 7400 |
Brzdové páky | Dura-Ace 7400 |
Ráfek přední | Spinergy |
Ráfek zadní | Spinergy |
Dráty | Spinergy |
Pedály | Look |
Řídítka | Nitto |
Představec | Dura-Ace |
Sedlovka | Dura-Ace |
Sedlo | Selle San Marco |
Pláště | Vittoria |
Tak třeba to v roce 1988 na 386ce spočítal nějaký sofistikovaný SW na aerodynamiku a ten rám takto navrhl, nicméně já k tomu budu přeci jen lehce pesimistický. Asi jako k mimozemšťanům v Roswellu.
V roce 95 to kreslil lidi, ne počítače? V ulambataru, nebo kde!? Ještě tu o červený karkulce :)
Dobře jsi to sem nasypal! Dost kontrastní oproti tomu co tu standardně frčí. Což není myšleno negativně. Často nás totiž omezují naše obzory vědění, zpracované marketingem. Stroje, i pojednání si zaslouží ve všech případech plný počet.
tak tohle je neskutečný mazec, úplně škoda mít takové kolo. já bych na tom nejezdil, aby vydrželo věčně a mít ho, aby stálo doma to nemá smysl. perfektní práce
Košíky jsou tady opravdu titanové KC. Nicméně mi tam úplně neseděli, tak jsou tam teď tenčí nerezové KC a černé. Nechal jsem je nitridovat :-)
Fajny . kosiky na flase su KING titanium ? [vyzeraju tak podla zvaru] ked hej tiez mam take . dakedy davno som dal za jeden 40bubakov .
Tak jako zapšklý nejsem! Staromilský outsider teda už jo :-) Jako Dogma je víc. Přeci jen to to dogma. Hnusný je to teda obdobně.
4.9.18 22:44
4.9.18 22:43
Richards: to je tím, že to je z karbonu a ne oceli. Všechny tři mé slušné ocelové kola (zimáka vynechávám) váží méně. Takže je to uplně jasný :-)
mr.antik: z produkce minimálně posledních deseti let bych snad našel něco relativně přijatelného, pěkného, co má paměť dává, nic. A pokud něco snad postavené bylo, tak imho mimo běžné značky. Spíš se v tomto okruhu nalézá řada nejošklivějších kol, která jsem kdy viděl.
Tobyfree: tohle vůbec neřeším. Všechny moje kola jsou mimo mainstream a pro většinu víceméně zcela nezajímavá.
Paprsky nejsou loukotě, takže nikoliv vzpěry mezi loukotěmi, ale mezi paprsky. V cyklistice se loukoťová kola nazývají loukoťová nikoliv proto, že by byla opravdu loukoťová, ale proto, že se skutečným loukoťovým kolům vzdáleně podobají (zejména kvůli malému počtu silných paprsků).
4.9.18 15:17
4.9.18 15:16
Asi blbý dotaz, ale tuto éru silniček až tak nesleduji. 9,7 kg ? Co je na tom tak těžkého ? Ale jinak nádhera za 5* každopádně.
Nadhera, jenom me mrzi, ze nejakej vandrák nedal 5, takze nedosahnes na komplet 5 hodnoceni :( …rozhodne by si to zaslouzilo!
Krásnej kus historie. To má plnej počet.
4.9.18 07:49
4.9.18 07:45
4.9.18 07:22
Současná produkce je díky novým „standardům“ většou moc pěkná, to bych nehaněl. Dnes bych si na krámě tohle nekoupil. Ale na tu dobu to je teda bomba
3.9.18 21:45
neskutečné :)