Značka | Štěrba |
Modelový rok | 2013 |
Hmotnost | 10,7 jak je na fotkách |
Rám | Columbus |
Vidlice | Reynolds |
Hlavové složení | Primax |
Kliky | Campagnolo Chorus |
Středové složení | Campagnolo Record |
Přesmykač | Campagnolo Centaur |
Měnič | Campagnolo Chorus |
Řazení | Campagnolo Centaur |
Náboj přední | Campagnolo Vento |
Náboj zadní | Campagnolo Vento |
Brzda přední | Campagnolo Centaur |
Brzda zadní | Campagnolo Centaur |
Brzdové páky | Campagnolo Centaur |
Ráfek přední | Campagnolo Vento |
Ráfek zadní | Campagnolo Vento |
Pedály | Wellgo |
Řídítka | Deda |
Představec | 3ttt |
Sedlovka | Syncros |
Sedlo | Selle Italia Flite Titanium |
Pláště | Continental |
Jojo to je nostalgie – přesně to samý jsem měla když jsem trénovala:) Klasickej zimák. Teď už radši trenažér v teplíčku anebo v zimě bajk. Ale na trénování super. Stejně jako ty jsem měla blatníky pro sebe :) Vepředu dlouhej vzadu krátší. Jezdila jsem v zimě sólo. Ve skupině mi buď byla zima v háku anebo jsem jela víc než jsem potřebovala a chtěla.
7.9.18 16:58
Takže jednou větou blatníky na ho.no a rám který nepočítá s montáží blatníku taky.Proto se mi vždy líbily silničky od treku neboť ty levnější měly nejen ůchyty na koncovkách ale i dost místa mezi můstkem a pláštěm.
Dík za recenze k blatňošům… do terénu to nechcu, takže blato by nemělo být problém, spíš jen aby na mě potenciálně nelítalo moc bordelu, kdybych se rozhodl vyjet do né na 100% suchých silnic ;-)
vpa- Blatniky sexy a lehke, +1 to rozsireni u retezu. Nekdy dost boj aby nesoupaly, neni to tak uplne nandat a zapomenout. Relativne odolne proti ucpani blatem, resp zacpou se o neco pozdeji nez klasika kdyz nekam blbe zatocis a prece se nebudes vracet (vyzkouseno). Minusy- relativne krehke zvlast v mrazu, neni problem ukopnout nebo urazit kdyz vleti klacek do dratu. Chce to zasobu kusu od kamaradu co uz to s nimi vzdali. Zadni dost kmita, zvlatst kdyz se prodlouzi. I lehke zasterky potrebujou extra vzperu.
Blatníky jsou ok. U zadního je super to rozšíření u řetězu. Na předním blatníku je zkrácený „konec“ ze zadního blatníku.
Jsou to jen ocelové Zefal. Ale kdybych teď nepostavil IF, tak bych tam dal titanové KC. Přece bych je nenechal v šuplíku… Jo a pedály mají titanové osy :-)
7.9.18 14:20
7.9.18 13:50
Takovej Rabstejn na festce, hmmm…
7.9.18 12:12
Ano, jezdím sám a pokud se za mě chce někdo pověsit, tak už je to jeho problém :-)
Jezdím na tom běžně i 100 km +, 12% běžně a občas i 18%. Bez toho šaltru by se mi do toho fakt nechtělo. Ale přiznávám, singla jsem měl naposled před 25 lety. Jen z tras, které jezdím, bych byl ochotný na něm jet jen jednu, co má pouze nějakých 45 km.
7.9.18 06:45