Z původního kola už jen rám (se všemi složeními a ložisky) a brzdy.
Pro letošek úpravy hotové, vzadu teď je 135mm, předek 140mm, cca stupeň a půl na hlavě je znát.
Příští rok: úpravy pohonu (minimálně XT řazení, ideálně 12sp, ale SRAM nechci); brzdy 4 pístky minimálně dopředu – uvidíme, co se naskytne (určitě zůstanu u oleje, takže asi Sh nebo Magura). Původně uvažováný Pike dopředu je blbost, půjdu do Aurona, ale ještě nevím, jestli 34 nebo 35mm. Epicon TR je na lítání po Ještědu fajn, ale chtěl bych si vyzkoušet nějaký závody, tam už se kombinace 32mm nohy + 90kg + neopatrný jezdec bojím.
(vloženo 11.9.18)
Značka | EX - Haibike |
Model | Q.XC 7 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 20 |
Hmotnost | 13,5 |
Rám | Al |
Vidlice | Epicon TR 140mm |
Tlumič | Monarch RT3 DA |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Shimano Zee |
Středové složení | Shimano PF |
Přesmykač | - |
Měnič | Shimano SLX |
Řazení | Shimano SLX |
Převodník | Ovál 34 AB |
Kazeta | Shimano XT 11-42 |
Řetěz | Shimano XTR |
Náboj přední | Fulcrum Red Zone 700 |
Náboj zadní | Fulcrum Red Zone 700 |
Brzda přední | Shimano m615 |
Brzda zadní | Shimano m615 |
Brzdové páky | Shimano m615 |
Ráfek přední | Fulcrum Red Zone 700 |
Ráfek zadní | Fulcrum Red Zone 700 |
Dráty | Fulcrum Red Zone 700 |
Pedály | Shimano m520 |
Řídítka | Giant 800mm |
Představec | Spank Oozy |
Sedlovka | KS Cruxi 100mm |
Sedlo | Selle Royal Sirio SL |
Pláště | Michelin Wild Grip'R 2 + Joe's TL |
Si myslím, že nový XT 1×12 je prostě na spadnutí, když teď japonci konečně vylezli s 12tkou, tak si nenechají ujet vlak (jako úplně). Takže to prostě narok propadne do XT sady, bude trochu těžší hazka, kazeta nebude mít prostředek z titanu atd… Jo, taky na to tak trochu čekám, páč jak se chová Shimano mě prostě baví ;-)
Jinak kolo fajn, jen bych možná skusil udělat nějaký smysluplnější fotky. Akorát teda… vozit petku v košíku (?), to je peklo, tyjo kup si pořádnej bidon, stojí pár kaček ;-)
Tak, stran XTR to hlavně záleží na tom, jestli budu mít fakt chuť jít na 1×12. Pokud by v dohledné době ohlásili 1×12 XT, tak si počkám :) A pak, to platí pro všechno, pokud něco zajímavého, co nepotřebuju, seženu za fajn prachy, koupím a osadím, původní komponenty nechám stranou, až trefím na zajímavej rám, tak přestrojím, starej (tenhle) rám pošlu od světa na odloženejch komponentech. Takhle jsem to v podstatě chtěl udělat i tady, ale můj HT chtěl brácha tak, jak byl, takže jsem narychlo řešil novej pohon.
brzdy chápu, ale peníze na XTR a Pika bych dal stranou a nechal je do výměny celého rámu… na tohle mi to přijde trošku škoda :) ale jestli ti sedí..
12.9.18 08:06
Asi budu muset začít spíš hlavou, nějak mi uniká význam toho sdělení.
…oh, wait, možná to bude spíš tím komentářem? :D
ad Petronen2 ) +++ nevím jak to jezdí, ale nevypadá to nic moc, začít rámem je dobrá rada ;-)
zacal bych ramem. asi uz je nabouranej
Přešel jsem z relativně čerstvého XT (500km), co jsem měl na ht, na nové SLX. Něco udělá kazeta (SunRace vs XT), ale to XT chodilo jinak. Navíc, hlavně, odřazování na XT o dva vs SLX o jeden…
Mezi SLX a XT neni, rekl bych, nejaky zasadni rozdil ve funkcnosti. Pokud je system dobre udrzovanej, funguje skvele i SLX. A zanedbany XT bude fungovat hur nez udrzovany SLX.
Jen my zkusenosti, nekdo jiny to mozna vidi jinak.
Další věc je, že chci dopředu 4 pístovou brzdu, otázka je, jestli XT bude ke koupi…
Mno, bylo tam 3×10, peklo, na ht jsem si zvykl na 1×11 xt. Musel jsem jít na 1× něco, Slx bylo cenově nejdostupnější, řazení je oproti XT ale nic moc, takže minimálně to. Jenže, láká mě 1×12 a preferuju Shimano, to je vše.