kamaro frameworks 003 a 004

Přidat foto

Katčino kolo i s brašnama

Pár detailů je provedeno jinak

Ovládání řazení je taženo přímo z rámu

Spokojená Katka (konečně se dočkala)

A moje kolo

Vidlice a kokpit

Hlavové trubky zhotovené technologií bi-laminated

Grafika je kompletně lakovaná

Zadní osvětlení - 3x LED dozadu a 2x LED do boků

A to jsem já

Předem bych se rád omluvil, protože vkládám rovnou dvě kola. Jsou totiž téměř stejná, takže snad mi bude prominuto.

Vývoj trval skoro stejně dlouho jako u raketoplánu. Materiál jsem si koupil v roce 2015. Ze začátku to šlo celkem rychle, protože první rám jsem představil po cca 3 měsících.

Poté jsem se ale drobně zadrhnul a vše se táhlo. Nakonec jsem musel slevit i ze svých požadavků a provést zjednodušující úpravy, jinak bych to asi nedokončil nikdy. Takže pohon řemenem a Arduino padlo.

Protože vývoj trval opravdu tak dlouho, tak se postupně i měnilo určení kola. Původně měla být určena pro jarní a podzimní cesty do práce. Takže co nejvíce bezúdržbové, s blatníky, osvětlením a malým nosičem na postranní brašny. Mezitím jsme ale začali dělat na sebe a pracujeme z domu. Takže kola budou využívána na cesty s malými brašnami na lehko (bez stanu) a taky trochu do horšího počasí (nepíšu přímo jako zimák, ale v podstatě to moje i jako zimák).

Pár dalších podrobností:

Pohon řemenem byl nakonec opuštěn po zkušenostech na předchozím kole (řetěz je prostě lepší).

Z vnitřní baterie je napájeno přední světlo Lucifer MK3 i zadní osvětlení, které má vypínač za hlavovou trubkou a umístěné je v koncové části nosiče. Vedení je kompletně vnitřní, nabíjení je prostřednictvím konektoru u světla.

Alfine je mírně upravený a řadící lanko je taháno přímo z rámu. Odpadla ta hnusná páka, která drží konec bowdenu.

Brzdy jsou taženy vnitřkem, u té přední byla instalace celkem porod, ale je to tam. Hadice vstupuje totiž už do představce.

Nosič je kompletně nerezový a je napevno. Velikostně je přizpůsoben na brašny Ortlieb Front Roller. Blatníky jsou Curana Mudguards CLite v šířce 30mm. Lahve jsou bezkošíkové Fabric, ale toto byl velký omyl. Až je poztrácím všechny, tak dám klasiku od KingCage.

Vnitřní rohy od SqLabs – hodně návyková věc, budu používat i na dalších kolech.

Gripy ESI Chunky – nasazování porod, ale jinak zatím spokojenost.

Moje první kolo na bezduších – instalace této kombinace naprosto bez problémů, držely tlak i bez tmelu.

Kdo se dočetl až sem tak dejte vědět která barevná kombinace se Vám líbí více.

(vloženo 18.9.18)

kamaro kamaro
Ohodnoť bajk: (3.8  / 294 hlasujících)
Značka kamaro frameworks
Model 003 a 004
Modelový rok 2018
Velikost na míru
Hmotnost 12 (včetně plně nabitých baterií)
Rám kamaro frameworks, Columbus Zona + 25CrMo4, posuvné patky, integrovaný nosič, 2x 18650 baterie uvnitř rámu
Vidlice kamaro frameworks, 25CrMo4, pevná osa, vnitřní vedení brzdy, upside-down konstrukce
Hlavové složení KCNC/Chris King
Kliky Praxisworks M30 Zayante/ FSA Gossamer
Středové složení Praxisworks/FSA (PF30)
Měnič Shimano Alfine 11s
Řazení Shimano Alfine 11s
Převodník Gebhardt Klasic,1s, 40z
Kazeta Shimano Alfine 20z
Řetěz Shimano Nexus
Náboj přední Shimano XT 15x100, 32H
Náboj zadní Shimano Alfine 11s, 36H
Brzda přední Shimano SLX, kotouč XTR 180mm
Brzda zadní Shimano SLX, kotouč XTR 160mm
Brzdové páky Shimano SLX
Ráfek přední Lightbicycle RRU45C02 + páska Notubes + ventilky LB
Ráfek zadní Lightbicycle RRU55C02 + páska Notubes + ventilky LB
Dráty DT Competition + mosaz niple
Pedály Shimano PD M520
Řídítka kamaro frameworks (kombo s představcem)
Představec kamaro frameworks, upside-down konstrukce
Sedlovka integrovaná
Sedlo Brooks Cambium C17
Pláště Schwalbe Pro One 622x28 + tmel Notubes

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
sorak
sorak

20.9.22 07:22

Bodová škála naprosto nedostatečná, dávám 99!

Naprosto nechápu některé ty komentáře. :(

Místní chlapci a děvčata by si laskavě měli uvědomit, že vzít naditou šrajtofli a koupit top osazenýho spešla je hrdinství na úrovni prvního stupně základní školy a porovnávání pindíků.

Koupit komponenty dle vlastního výběru, sladit to a poskládat do funkčního kola je taková maturita a známka jisté B-F plnoletosti.

Nechat si udělat věci na zakázku, zvládnout upravit díly, zaplést kola nebo přelakovat rám, tam už to zavání i nějakou zručností.. A co si budem povídat – donést dom dimplom je pro spoustu lidí míň dřiny, než se naučit něco dělat rukama.

Ale kur*** dopr*** buďte soudní, toto co je na fotkách, to je těžkej postgraduál!!!

Máš to naprosto nádherný!

Reagovat
Meridabiker
Meridabiker

15.10.18 08:47

Ach můj bože to je krása.....nechceš mě adoptovat do rodiny?

Dokonalost ve všech detailech, nejhlubší smelnutí klobouku jaký umím ✌️

Reagovat
jtvr
jtvr

14.10.18 18:43

Fakt pěkné! Bych to rád projel ;-)

Jinak tip na ESI nasazení, který se mi osvědčil, stříknutí dovnitř gripu čistič na kolo (mám takový běžný nejobyčejnější zelený), to samé na sundání, prizvednu grip a striknu pod něj injekční stříkačkou ;-)

Reagovat
kamaro
kamaro

28.9.18 20:17

daldrum: Od jaké rychlosti je u Tebe „povolené“ mít vysoké ráfky. Třeba tuto podmínku splňuji…

K tuhosti: Vážím kolem 63kg. Bez brašen je to bez problémů, s brašnama je poznat trochu odlišné chování. Ale to je poznat na každém kole s brašnama. Pokud bych něco podobného stavěl pro 70kg jezdce, dám horní trubky 12mm, pro 75kg spodní 35mm a horní 14mm a nad 80kg bych už jim tuto konstrukci rozmluvil…

Reagovat
cioran-m

27.9.18 22:15

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vsudenakole

26.9.18 17:52

Pěkné ale zajímalo by mne jakou to má boční tuhost díky těm horním „trubičkám“.

Reagovat
daldrum
daldrum

25.9.18 19:24

cioran-m: To, že dle tebe naprosto nezáleží, jestli tam jsou vysoký nebo nízký ráfky, neznamená, že není někdo, komu na tom záleží:-). Mně by na tom záleželo i na takovým kole, vlastně právě na takovým kole. Zřejmý praktický důvody: Vysoký ráfky jsou prostě pro rychlou jízdu – tohle není kolo pro rychlou jízdu, tady bych je nechtěl kvůli silnýmu bočáku. Protože vím, jak s mou docela nízkou vahou dokáže cvičit silnej boční vítr při použití 46mm ráfků, a že poslední dobou u nás docela fouká. Zkrátka by mě to nenapadlo použít, i když vysoký ráfky vypadají dobře, ale jak na kterým kole. Tady mám ale dokonce pocit, že hlavně ten zadní ráfek je pro toto kolo až moc, takže u mě by to nevyhrál ten vysoký fárek ani z estetického pohledu, ale každý jsme jiný a to je dobře

Reagovat
easyrider
easyrider

24.9.18 22:40

No Romane, porníčko :) A dresy jsou parádní!

Reagovat
cioran-m

22.9.18 21:43

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Hogy
Hogy

22.9.18 20:22

Pokud se nepletu, tak přes tohle kolo jsem se dostal před lety k Robovi a jeho kolům. A pořád to považuju za jeho nejlepší stavbu.

Tomii paráda. Neznal jsem. Řada pěkných detailů a nápadů.

Reagovat
kamaro
kamaro

22.9.18 18:55

Hogy: To Yamaguchi je moc pěkné, líbí se mi tvar toho představce a ta korunka vidlice – ta je naprosto luxusní…

Rob English na svých rámech používá spoustu zajímavých technických řešení (upside-down vidlice, jeho skvělý skládací systém, jeho konstrukce s integrovaným nosičem, kompletní vnitřní vedení a pod.). Ale nemá ty rámy dotažené do takové detailní elegance, prostě řeší hlavně funkčnost (i když pár výjimek potvrzujících pravidlo se najde).

Z hlediska čistoty detailu patří mezi mé oblíbené Nao Tomii. Konkrétně tento kousek mám moc rád. Je u něj dobré také to, že vkládá i spoustu fotek z výroby bez laku, což je pro mě otevřená kniha…

K nerezi: Chystám se na ni a plány směřují k tomu nejlepšímu co se z hlediska nerezi dá sehnat. Ještě ale musím napřed potrénovat na dvou jiných rámech…

Reagovat
Hogy
Hogy

22.9.18 17:56

Ještě vlastně, inspirace Robem Englishem je u tebe jasná (není myšleno vůbec zle) a vzhledem k tomu, že já mám řadu jeho věcí taky moc rád, tak sem hodím odkaz na pro mne asi nejhezčí součastnou ocel. Mám teda namysli rámovou sadu a představec. Inspirace kolama na ovál se tam nezapře (inu japonci… :-)), ale pro mě to je něco neskutečného. http://www.cycleexif.com/dougs-yamaguchi

Reagovat
Hogy
Hogy

22.9.18 17:50

Ano, do určité rychlosti větru to platí :-) Jinak to kolu bude asi pěkná „žehlička“, byť v tuhosti to už jen vzhledem k té horní rámové excelovat určitě nebude, ale u těhle kol jde o pohodlí, ne o vlastnosti ve spurtu. Jak máš řešené vedení lanka rámem, aby to nemlátilo?

Tak a teď něco z nerezu, ať se doma nenudíš :-)

Reagovat
kamaro
kamaro

22.9.18 15:37

Hogy: Měl jsem z bočního větru strach, ale je to v pohodě. A taky si myslím, že na ocel klidně mohou jít vysoké ráfky. S obdobnými dogmaty bych to kolo musel postavit na cantilevrech, galuskách s béžovými boky, venkovním vedení a striktně stříbrných komponentech.

Reagovat
Hogy
Hogy

22.9.18 13:49

Vysoký ráfky na součastnou ocel patří, ale tady bych taky raději viděl nízké. I vzhledem k zaměření kol a větší náchylnosti na boční vítr.

Reagovat
Haryk
Haryk

21.9.18 21:44

Brada dole, pět je málo. Tohle je uplně jinej sport…nádhera.

Reagovat
Hnoj
Hnoj

21.9.18 16:00

To v barvě je o mnoho hezčí. Vysoký karbon ráfky imho na ocel nepatří…

Reagovat
hubert.d
hubert.d

21.9.18 11:44

Smekám před tvou pílí!!!!! S nízkými ráfky by to bylo dokonalé.

Reagovat
midlander

21.9.18 11:19

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
dodoslovensko
dodoslovensko

21.9.18 04:46

Super bajky bily

Reagovat
maajkee
maajkee

20.9.18 08:53

S čepičkou a brejlema to samozřejmě byla nadsázka. Nebrat to vážně ;)

Reagovat
Wáclavka
Wáclavka

19.9.18 20:59

Krásná práce

Reagovat
Martin Hodan
Martin Hodan

19.9.18 20:53

Vanderpoel: úplně s tebou souhlasím ;) tak tak

Reagovat
antt
antt

19.9.18 20:50

golde čechiše hende! :D Kloubouček smekám Sie

Reagovat
vanderpoel
vanderpoel

19.9.18 20:38

ta kola jdou sice uplne mimo me, ale presto i ja vidim, ze je to krasna prace. a zrovna u takovych kousku se rad podivam i na cloveka, ktery to ma na svedomi. a cepice mi k takovemu kolu prijde dost stylova. ostatne sam bych ji rad vozil, kdybych a) na to po nekolika vydatnych tlamach mel koule a b) v tom nevypadal jak retard.

Reagovat
Martin Hodan
Martin Hodan

19.9.18 18:53

Co se týče těch světel…co tam je za baterku? Máš to zajímavě řešený

Reagovat
daldrum
daldrum

19.9.18 18:47

Moc pěkný, ale já bych tam nechtěl ty vysoký ráfky – pro mě na takovým kole postrádají funkční smysl. No a když už blatníky, tak opravdu blatníky, ne tyhle šidítka.

Reagovat
myreczech
myreczech

19.9.18 16:02

Krásný, čistý, dokonalý…moc hezká práce…

Reagovat
miťo
miťo

19.9.18 14:47

Krásně vymazleno, smekám pane!

Reagovat
kamaro
kamaro

19.9.18 14:15

Pista: Souhlasím, mě se taky nelíbí. Uvidím jak často budu potřebovat vytahovat přední kolo.

Reagovat
Pista.Wassermann
Pista.Wassermann

19.9.18 14:11

Vlastní práce, vlastní nápad…smekám nad tou šikovností. Líbí se mi vlastní technická řešení, jako je uchycení vidlice a představce, systém nosičů, integrovaná sedlovka… Na závěr si dovolím napsat jednu drobnost, která mi neladi, což samozřejmě vůbec kolům neubírá, a to rychloupínáky, volil bych nejake vlastní, minimalistické na imbus. Není to pak asi tak pohodlné na výměnu, ale ty páčky zbytečně trčí s těch krásně subtilních ocelových vidlic.

Reagovat
jeniiiik
jeniiiik

19.9.18 13:51

Neskutečná paráda!!

Reagovat
kamaro
kamaro

19.9.18 13:42

maajkee: Omlouvám se za fotky, ale ono to chce občas vyfotit kolo i se srovnatelnýma proporcema. Ať je vidět jak to velikostně sedí k dané postavě. Omlouvám se současně za divné brýle, vozím jenom jedny a čiré mi vyhovují. Více brýlí si pořizovat nebudu s ohledem na cenu dioptrických skel, která v nich mám vsazená :-). Jo a helmu vozím, jen jsem si ji sundal na focení, aby byla vidět i čepička :-)

180 kotouč je tam jenom proto, že se mi tato sestava (2×180 a 2×160) ležela v šuplíku. Až bude potřeba výměny půjde tam 160/160.

Ubrus: Těší mě, že to označuješ slovy luxusní… Jinak ale příspěvek moc nechápu s ohledem na údajnou složitost – převodovka je celkem bezúdržbová, karbonové ráfky a integrované světlo nejsou z hlediska údržby náročné, tubeless gumy nejsou papíráky (naopak), blatníky toho trochu pochytají. Navíc jak píšu v textu, nakonec toto není kolo na každodenní dojíždění…

Reagovat
Vilém
Vilém

19.9.18 13:15

Prave ze z hlediska kazdodenniho pouziti se mi alfine a integrovana svetla libi, udrzba minimalni.

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

19.9.18 13:07

Pro mě jsou to taková kola na nějakou výstavu protože s rámy si majitel opravdu vyhrál, detaily jsou úchvatné a obdivuju že někdo něco podobného umí, ale z hlediska člověka který používá jako každodenní dopravní prostředek je to až moc luxusní a zbytečně složité-převodovka, karbonové ráfky, tubeless papírové gumy, integrované světlo, úzké a krátké blatníky..

Reagovat
raf007
raf007

19.9.18 12:59

Smekám

Reagovat
maajkee
maajkee

19.9.18 12:56

180mm přední kotouč na pevnou vidlici a daný typ kola taky moc nechápu. Jako kola jsou to fakt hezký a vážím si jakýkoliv takovýhle práce, ale příjdou mi děsně nepraktický :)

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

19.9.18 12:54

Když už jsi chtěl takový užovky 28mm a vysoký ráfky nebylo by lepší silniční kolo? Nemusel by jsi rešit ty podivný rohy, taky mi tam nesedí 180mm kotouč a ty blatníky jsou spíše na parádu, jako stylovka super ale na nějaký každodenní dojíždění bych takový kolo nechtěl.

Reagovat
gerrard
gerrard

19.9.18 12:46

Nadhera.

Reagovat
prodi
prodi

19.9.18 12:43

Mně se to líbí velice (víc stříbrná), smekám a obdivuji

Reagovat
maajkee
maajkee

19.9.18 12:36

bernie: Protože, se v týhle sekci rád kouknu na pěkný kola a nechci se dívat na týpky s divnejma brejlema a malou čapkou :)

Reagovat
kamaro
kamaro

19.9.18 12:20

bernie: píšu to o pár příspěvků níže, čekal jsem ohledně rohů diskuzi… Je to tento typ rohů, které se takto umísťují a já jsem s nimi velmi spokojený.

Reagovat
bernie
bernie

19.9.18 12:08

Proč by si měl odpustit fotky s uživateli kol? Na kole jezdí člověk a já hodně vysoko hodnotím, že k vysokému stupni personalizace má zmáknutý i stejně osobitý outfit.

Ale jak tu někde bokem zaznělo:

Jak na kole visí něco praktické a je tam minimálně stín uživatele, tak špaténka.

Mě u obou strojů uniká význam i umístění /z mého pohledu ovšem/ pouze těch rohů na řídítkách.

Reagovat
makimaki
makimaki

19.9.18 11:59

Samozřejmě moc hezký, jsi velký detailista, mraky práce. Ta zelenkavá je zajímavější.

Reagovat
JFtryall
JFtryall

19.9.18 11:59

Krasna prace. Za sebe bych to jen poskladal na osmirychlostnim DH Sramu, 140mm kotoucich a na 35mm obuti.

Reagovat
Rubi
Rubi

19.9.18 09:47

oba super, ale ty vysoke kola se tam moc nehodi…

Reagovat
maajkee
maajkee

19.9.18 09:30

Kola hezký, jen by sis mohl odpustit ty facebookovský fotky s majitelema… Na to jsou tady jiný kategorie

Reagovat
kamaro
kamaro

19.9.18 08:28

K vysokým ráfkům: Očekával jsem ohledně tohoto připomínky a diskuzi. Je to určené na silnici a z hlediska jízdních vlastností to přináší drobné výhody zejména po rovině. I když je to s blatníkama a nosičem na brašny, tak posez je relativně sportovní. Z hlediska vzhledu jsem se právě snažil o kontrast tenkých trubek a vysokých ráfků. Trubky jsou použity opravdu tenké (DT31.7, ST 28.6, vzpěry jsou 10mm) a opticky jsou potlačeny právě vysokými ráfky.

Myslím si, že kdo se zajímá o custom tvorbu tak inspiraci zná a zároveň ví, že mnohá technická řešení jsou právě zde okoukaná. Jinak první kolo které mě na tvorbu Roba navedlo také mělo vysoké ráfky v kontrastu se subtilním rámem (takže taková zpětná děkovačka Robovi).

Dále jsem čekal diskuzi ohledně rohů. Původně jsem uvažoval o gripech Ergon s malými integrovanými rohy ale díky opravdu dlouhému vývoji mezitím vznikly vnitřní SQLaby, takže jsem je zde použil. Delší výlety se nedají zvládat pouze na rovných rodlech, je potřeba měnit polohu rukou. Odhadem asi 80% času se držím za rohy a mám zde 3 drobně odlišné úchopy pouze za rohy. Úchop je úzký, ve stoje se v této šířce za rohy jezdit nedá. V sedě je to ale naprosto v pořádku.

Reagovat
Martin Hodan
Martin Hodan

19.9.18 08:12

…jo a krásně mě pobavilo to zadní osvětlení. Ani bych si snad nevšim, páč jsem si vše pročetl :)

Reagovat
Martin Hodan
Martin Hodan

19.9.18 08:09

Woow krásná práce!!! Koukám na to jak blázen. Sice to není můj styl ale musím říct že je to fakt originální a máš u mě velký obdiv. Ty kola se tam asi někomu líbit nemusí ty vysoký ráfky že?? Ale stejně je to super. Seš dobrej a hotovo prostě!!

Reagovat
RomanH
RomanH

19.9.18 07:43

Krasna prace, moc se mi to libi. Jen souhlas Vilemem ohledne tech vysokych rafku.

Reagovat
Trepifajxl

19.9.18 07:39

mě tato kola vůbec nic neříkají, takže práce asi pěkná, design umírněný, ale jezdit bych na tom nechtěl

a ta masivní kola na vysokých (proč vlastně?) ráfcích s opticky vzdušným rámem nejdou dohromady

Reagovat
bubman
bubman

19.9.18 07:02

Ahoj.Jak už tu psali jiní je to skutečná nádhera i když né každému se tento styl líbí. A co se barvy týče, tak kolo pro paní se mi líbí víc. Máš můj obdiv.

Reagovat
GULIN
GULIN

19.9.18 05:15

Pecka. Každá barva má něco do sebe, těžko bych si vybíral

Reagovat
Nimrod
Nimrod

19.9.18 05:02

je to nádherný. ty rámy jsou skvost, detaily umělecké. jsem zvědavý na tvé další rámy

Reagovat
cioran-m

19.9.18 03:48

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vpa007
vpa007

19.9.18 00:14

Tyjo… jako není to mý kafe, ale líbí se mi to. A líbí se mi Zoidbergovo zhodnocení „krásný retro-futuro“, je trefný! Jinak pokud bych si měl vybrat, tak pánskou variantu, Bianchi je super, ale sem konzerva ;-)

Reagovat
Pablo
Pablo

19.9.18 00:05

I když tam jsou detaily, které bych řešil jinak, tak jako celek super práce a nelze než za 5.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

19.9.18 00:05

Notypyčo.. jsem zapomněl hlasovat a teď koukám 3,6, slušnej oddíl, ale řek bych, že slovní hodnocení tyhle pitomce přebije, průměr tipuju tak na 20,9 a to neberu v potaz ty, co nemaj fantazii a dávaj jenom do pěti :)

Hogy, ten mimoděk byl asi míněn jinak, za mě kuličky v Subaru Ok pokud je majitel potřebuje nebo se mu líbí, Subaru není snobmobile a interiéry zrovna vytříbený nemaj (jedno jsem v Emérice měl, super kára, ale esteticky žádná snobárna, no vlastně žádná snobárna tečka, a to se mi na nich právě líbí…), na tomhle rámu by se mi líbily i Claris kliky a dost možná by to zvládly bez ztráty kytky, převodník je malej a silově se na tom jezdit nebude, víme?

Reagovat
Hogy
Hogy

18.9.18 23:52

Vilém: asi úplně jedno. Tohle je fakt pecka a nějaký mimoň na tom nic nezmění.

Reagovat
Vilém
Vilém

18.9.18 23:49

By mne zajimalo kdo tam zacal naklikavat to hodnoceni.

Reagovat
Radovan84
Radovan84

18.9.18 23:40

Tohle má prostě úroveň. Smekám.

Reagovat
Vilém
Vilém

18.9.18 23:26

pekny mimodek.

Reagovat
Hogy
Hogy

18.9.18 23:18

tromboonen. spíš jen cyklosnob. Asi bych za tím nehledal nic dalšího. Je to asi na úrovni, kdy bych si do svého Subaru dal tohle https://decodoma2.ocdn.cz/…15024_z1.jpg :-)

Reagovat
orm
orm

18.9.18 23:10

Na podobna kola tu proste neni hodnoceni. 5 je malo.

ps: Ja ti to promijim :-), ale neni to fer vuci jinym, kteri byli kritizovani za stejnou vec. Ciste formalne, by dve kola v jednom profilu byt nemela. Stejna nejsou.

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

18.9.18 23:09

Hors categorie.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

18.9.18 23:08

Hogy: hnidopych? (není to překlep, ta pýcha se nabízí), i FSB zvládne decentní kliky, finkce i design většinou neurazí a na tomhle špeku fakt nejde o to honit si triko na osazení, celek a detaily mluví za vše, dokud nějaká komponenta není nefunkční nebo esteticky nepřijatelná, tak není důvod ji tam nedat…

Reagovat
R-A-D-I-U-S
R-A-D-I-U-S

18.9.18 22:32

Koukám a nechápu nic ;-) Pecka !

Reagovat
kamaro
kamaro

18.9.18 22:27

Vilém: Za patou je místa dost. Brašny sou takhle skloněné, protože v této poloze se dotýkají pouze nerezových částí rámu a i hák kterým jsou zajištěny pevněji drží. Jejich poloha vyplynula až ze zkoušek na hotovém rámu.

K blatníkům: Jsou hodně úzké a na kole nejsou moc vidět. Ochrání před nečistotami z vlhké cesty, pokud je už vody více, tak dle mých zkušeností to už stejně nepoberou žádné blatníky.

Jiri: Vypínač byl už koupený antivandal nerezový, ale chybělo pár milimetrů aby se tam vešel. Menší se mi nepodařilo sehnat, takže tam je ten co tam je.

Reagovat
Hogy
Hogy

18.9.18 22:26

…ni…

Reagovat
Hogy
Hogy

18.9.18 22:26

Teď na to koukám znovu a kliky FSA? Jsi na fakt zlý :-)

Reagovat
Hogy
Hogy

18.9.18 22:25

Kola pecka, ale cos jí to tam chuděře dal za hlávko? Tohle si zaslouží Cane Creek. Jinak to její kolo je hezčí, ale to bude v souladu s jezdcem/jez­dkyní :-)

Reagovat
kandik psi zub
kandik psi zub

18.9.18 22:22

koncentrovaný vkusno. U mě jseš mazák. 27,3 z pěti.

Reagovat
kerim
kerim

18.9.18 22:17

Nádherný ŘEMESLO !

Stříbrná je taková decentní, relativně nenápadná, barevná pro dámu parádní.

Dvakrát za 5.

Reagovat
Alojs01
Alojs01

18.9.18 22:06

Nooo, naprostá pecka, krásně se na to kouká. A víc se mi líbí ta barevná varianta tvé ženy.

Jinak blatníky jsou spíš na ozdobu. Jezdím na kole celý rok do práce za každého počasí, několik druhů blatníku jsem vyzkoušel a troufnu si pochybovat o jejich účinnosti. Jako bude to lepší než nic, ale plnohodnotný blatník to není :-).

Smekám před tvojí šikovností!

Reagovat
Džey Ár
Džey Ár

18.9.18 22:01

Moc hezké. Barevně těžko vybírat, ale asi tak jak to máte. Bianchi zelená pro holčinu, raw pánům :-) 5*

Reagovat
bikerman2
bikerman2

18.9.18 21:58

ahoj, si velmi sikovny-je to fantazia----1*

Reagovat
totalmaster
totalmaster

18.9.18 21:44

Za vlastní návrh rámu, originalitu a chuť vybočit z řady – 6 hvězd z 5. Obrovská poklona. Ale jako celek se mi to moc nelíbí, nejsem zastáncem tohoto „stylu“.

Reagovat
nooski
nooski

18.9.18 21:40

Krása nesmírná, ač se mě to netýká.

Reagovat
jecnak
jecnak

18.9.18 21:37

Libi se mi vic ta stribrna i kdyz bych se oprostil od tech fialovych drobnosti. Krasna prace. Smekam.

Reagovat
Zoidberg

18.9.18 21:32

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
fery18
fery18

18.9.18 21:26

Hustýýý

Reagovat
milan.v
milan.v

18.9.18 21:20

Nejsem příznivcem tohoto typu kol, ale tohle jako jo… Má to koule…

Reagovat
Vilém
Vilém

18.9.18 21:20

Jeste dotaz k brasnam. Proc jsou takto sklopene dozadu? Kvuli kolizi s patou?

Reagovat
petrun
petrun

18.9.18 21:04

Tak tohle je ale ******** dobrý. Škoda, že nejde dát desítka ;-)

Reagovat
Jirzofka
Jirzofka

18.9.18 21:04

Jako vzdy od tebe totalni pecka hned bych chtel od tebe ram

Reagovat
Vilém
Vilém

18.9.18 20:28

Jen ty vysoky rafky se mi tam nelibi. Jinak dokonaly jako vzdy.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

18.9.18 20:25

Jo ještě jsem zapomněl napsat: Nevím, co děláš, ale je Tě na to škoda :)

Reagovat
depresy

18.9.18 20:24

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
tromboonen
tromboonen

18.9.18 20:24

Bomba jako vždy, firemní oblečení taky pěkný, i když osobně bych místo modré dal základ černej. Takhle na fotkách se mi víc líbí stroj mladé paní, ten rám líp vynikne a ty barvy jsou super decentní. Ta stříbrná a detaily ze zamaskovanýma „nápisama“ je samozřejmě taky frajeřina a na živo určitě fajn, ale podle mě se to hodí spíš na nějaké image stroje typu klasická silnička bez blatníků, u téhle koncepce to nevynikne, protože stříbrné je tam všude plno. Karbon ráfky na tenhle typ kola docela odvaha, ale samozřejmě vypadá to super.

Reagovat
vojtechposmourny
vojtechposmourny

18.9.18 20:22

Paráda. Zvlášť když vezmu v potaz, že je to jen tvé hobby.

Reagovat
jadamek
jadamek

18.9.18 20:20

Tak to vypada luxusne.

Reagovat
prsoo
prsoo

18.9.18 20:16

kdybych mohl dát 6 hvězd, dám rovnou 10. jak já nemusím blatníky v jakékoliv podobě tak tohle tam prostě patří. a ta horní rámová trubka…

Reagovat
šlapatko
šlapatko

18.9.18 20:15

Neskutečné kola. Za mě jasných 5 a šlo by i více.

Reagovat
DoomHammer

18.9.18 20:11

Kolo pěkné, ale když už si dáš práci s focením, tak zapracuj na detailech, ty kompozice jsou silně odfláknuté – okousané okraje.

Reagovat
mirorek2
mirorek2

18.9.18 20:08

Pecka bomba detaily všechno, 100/5*

Reagovat
jIrI___
jIrI___

18.9.18 20:04

Pecka. Jen ten vypínač u hlavovky by to chtělo nějaký stylovější, tenhle mě vyloženě praštil do očí :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Kolobezkar 61
benobiker 28
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8
mamfpici 3