Značka | Favorit |
Model | F1 |
Modelový rok | 1974 |
Velikost | 580 |
Rám | ocel |
Vidlice | ocel |
Hlavové složení | Favorit |
Kliky | Favorit |
Středové složení | Favorit |
Přesmykač | Favorit pakovi |
Měnič | Favorit |
Řazení | Favorit |
Převodník | Favorit |
Kazeta | Favorit |
Řetěz | Favorit |
Náboj přední | velo |
Náboj zadní | velo |
Brzda přední | centric |
Brzda zadní | centric |
Brzdové páky | Favorit |
Ráfek přední | galuska |
Ráfek zadní | galuska |
Pedály | Favorit |
Představec | Favorit |
Sedlo | PWB Špecial |
Pláště | TOFA |
Crazym- nejrozšířenější velikost Favoritu byla 58. Taková česká univerzální. Galuskove F12 se dělali ve velikostech 56–58–60. Základní F1 se dělali v totožných velikostech, ovšem F1S jsem už viděl i ve velikostech 52. Dělali se na míru závodníkovi. Tvé kolo mi přijde jak o něco menší než 56. Snad těch 54. Mufny vypadají na Favorit. Vybavení Favorit. Brzdy Speciál. Snad by to mohl být ročník cca. 1970. V první polovině sedmdesátých let Favorit kooperoval s Renakem v NDR a na své kola montoval Renak náboje včetně RU. Na oplátku se v NDR řadilo prehazovackami Favorit.
doraz bwdenu z.brzdy sa mi viac pacil a ta nalepka ties… to je cele.
podla krku sudim 52–54 ( fijalovy 52 a modry 54) ked tak nech si ho zmera a vybavene,konec hadankam … ;)
9.10.18 20:10
Kolo krásný, barva taky moc pěkná. Pouze jsem jako Favoritak krapet zmatený. Ročník 74 takže co ta nálepka na horní rámové trubce? O linkách jsi neuvažoval? Doraz bowdenu zadní brzdy?
Abych se vyjádřil přesně, kolo se mi líbí.
Kolem roku 90 jsem měl na kole ten bowdenovy tachometr taky. To byla povinnost:-) jo a pak celé kolo ukradeno na zábavě:-)
Crazym – ta velikost bude spíše 54, max. 56. Ten Vaculík na fotce prstem kamufluje salámek zadní stavby, aby bylo obtížné identifikovat rám.
Ještě jsem si vzpomněl že můj děda když jezdil na favoritovi tak měl tyhle brzdy nějak upravený, měl tam to U-čko udělaný nějak prodloužený či co aby to líp brzdilo. A i brzdový špalky si vyráběl prodloužený :-)
kolo je krasny jenze ,kdyz se na to clovek teda podiva hodne kriticky ,tak vlastne jediny co za neco stoji je ten tradicni ram a zelena metaliza ,proste tyhle ramy ve spojkach s peknou metalizou vypadaj vsechny dobre ,to ostatni je celkem hruza a bylo celkem utrpeni na tom jezdit :)
Moc pěkný favorit, krásná barva a moc pěkně nafocené.
Crazymovi nemusíš říkat pane, on je náš :-)
9.10.18 12:18
pěkný to máš
vsetkym dakujem za pozitívne reakcie,a som rad ze okrem mna ste sa viaceri vratili v case.
Pan Crazym, na prvej vasej fotke je zrejme velkost ramu 520. Jasne ze sa vyrabali v roznych velkostiach.
K tomu modremu favu som zabudol dodat rok vyroby je 1990(tachometer na bouden)
Moc pekny.
Jó, to Já si pamatuju, jak jsem lítal na tátovo Fáčku :)
Sehnala mu ho tenkrát babička v Magnetu na vesnici v Chroustovicích, pač to nebylo možný splašit.
Jelikož jsem nedostal na sedlo tak jsem jezdil pořád ve stoje :) a co mi asi nejvíc zůstalo v paměti bylo, jak jsem měl furt omlácený kotníky od těch klínků co byly na klikách :)) na to asi nezapomenu. Furt kotníky od krve.
Jinak kolo krásný. 5☆☆☆☆☆
Kanta … přesně takto to vypadalo..stejně jako celé kolo. Uff, vrátil sem se teď o 29 let zpět v čase :-) Díky
dobrá práce
9.10.18 10:15
Sakra chlapi, Vy se tady rozplýváte nad tím, jak to krásně cvakalo a neberete ohled na Onuceho, co o pár témat vedle řeší složitou životní situaci s cvakající vidlicí, navíc ztracenou v matrixu České pošty… mějte trochu ohled :)
Krasna renovacia, a nielen tato :)
Nádherně zachovalý exemplář. :-) Ten tachometr si taky pamatuji, nějaký čas mi to taktéž cvakalo. Po něm to pak nahradila bovdenová verze tachometru s budíkem. To byly časy . Plnej počet :-)
Super je ten tachometr na přední vidlici, s tím jsem pár tisíc km taky najezdil a když se trochu povolil ten vnitřní mechanizmus, tak při sjezdu vyšla každá 3.-4.otáčka na hrot a ozvala se děsná rána :-))). Pak tam šla gumička z duše a bylo to zase opravený… :-))
Jinak stroj krásnej!