Originální vzhled - černá + Sram Eagle GX
Rám FACT 10 a SID Brain
Roval Control Carbon
Čekání na komponenty - SRAM XX1 Eagle Gold
Pro dlouhé zimní večery je třeba připravit program – přeskládání Epicu Expert na novou sadu a „lehčí“ komponenty. Jinými slovy SRAM XX1 Gold + karbonové doplňky.
(vloženo 9.11.18)
Zavěšení kola na zdi za tlumič je běžná praxe, nebo to tak je pouze pro účely fotografování?
Kluci vy jste zlý, však to bude pěknej bike. Pokud tam teda přidá zlatýho už jen egla a né žádný eloxovaný hovadiny.
Tady tohle by se Ti možná k tomu hodilo ;-)
wombi – drahý kolo se dá dobře prodat první rok,druhý rok jakž takž a pak už ztráta je brutální
@wombi: Důležitý je při prodeji jak stav a vzhled, tak taky katalogová výbava. Na top model bez větších výměn komponentů lidi docela slyšej.
@jonti: taky jsem k tomu došel. Musíš nějakej horší model postavit/koupit fakt levně, jinak je lepší nešpekulovat a brát top. Je to otázka podpory, zas kupovat to za plnou cenu, tak se na sworku z vysoka vykašlu.
Tomxx: Souhlas, platí to především pro kola 1–2 roky staré, pak už je to jedno. Jeden S-Works Epic 2014 mám ještě pořád doma a díky posunu v technice si myslím, že jeho cena je někde na 25–30% původní. Hodně důležitý je stav kola při prodeji (a první dojem ze vzhledu), nový majitel musí zvážit, jestli ošlehaný S-Works je lepší než na pohodu jetý Pro.
Rubi: S-Works má lepší kola a vidlici s karbonovou korunkou. Každopádně tohle se zlatým SRAM bude zase vypadat zajímavě (doufám) a možná, že podobné kolo nepočkám každý den. Rozdíl ve váze bude cca 400–500 g. Pojede to dobře i tak, tím jsem si jistý
tomxxx: urcite je rozumnejsi koupit S-works, jsem koupil Pro a lituji ted toho. Jezdit to bude se mnou skoro stejne, ale ten rozdil v porizovaci cene se za rok nebo dva pri prodeji vrati, S-works se bude prodavat o dost lip nez drahe, ale porad ne top kolo. Tim padam by me jezdeni na S-worksu stalo stejne.
Boží… měl by sis vyčistit mřížku ventilace, ale jinak to bude zuppa goldnovej bajk ;-)