Dneska parádní projížďka na půjčené novince a dokonce jsem potkal další dva RB nadšence. Jen škoda, že zbývala poslední čárka baterky. I tak překvapivě dobré svezení, pro mě elektro premiéra, chtěl jsem si na elektriku udělat vlastní názor.
(vloženo 16.11.18)
26.3.19 14:00
27.11.18 02:56
rb paráda ale škoda za tu jednu čárku,potřeboval bys pošlapat si bez čárek,tak ho nejlíp odzkoušíš
No mě se to líbí a po vyzkoušení pár E-biku kolem MOC 150–180tis nepochybuji o tom, že si na tom můžeš dát do těla úplně stejně jako na klasice. Ale ani tak mě to extra nebavilo a 25km/hod je prostě málo a na spoustě míst můžeš jet na normálním kole rychleji.
Když Funn machine, tak RevX od Mrázka
jsou už i hezčí motorky, hlavně to musí zdálky vypadat jako kolo, to pro dobrý pocit sportovce :)
Tohle mi peipada jak kdyby nekomu v rb dali drogu a nechali mu volnou ruku.
RB je ve „světě hliníku“ TOP … tenhle krok mi není úplně „po vůli“ , ale chápu ho … každej máme leasing…hypotéku… děti… atd …
…na druhou stranu: pokud bych byl ochotnej vůbec připustit, že něco-tuvěcaliasmotorku jako ebike potřebuju…snažil bych se domluvit si testovačku......RB když něco dělá, tak to má hlavu a patu…tak už jen kvůli té zvědavosti …
17.11.18 08:02
Do budoucna budou v lese velke problemy mezi bikery a „piloty“ ebiku..... Rb se u mne dost shodilo.
By mne zajímalo jak moc tlumí ta 27,5+ v zadu, protože moje CRR290 do práce je nepoužitelné v terénu po 6 letech na fullu je HT dobré jen na asfaltě :-)
To jo to bych bral
Kdyby to tak chtěli dělat jako sériovku bez motoru, to by byl návrat ke kořenům…
Do kopce jsem na tom měl pocit, že vyjedu cokoli, stačí plynule točit nohama. Po rovině mi bylo příjemnější úplně vypnout pomoc. Člověk se stejně motá kolem 25 km/h a neustálé vypínání a zapínaní pomoci podle toho, jestli jedu 24, nebo 26, je po chvíli otravné, ten přechod je cítit. Z kopce mě překvapilo, jak se můžu na hardtail spolehnout (za poslední 4 roky jsem na HT najel asi 50 km). Pro jízdu rovně tank, co proletí vším bez zaváhání, nic ho nerozhodí. Zatáčky byly horší, pár jsem jich projel ne zrovna ideálně, než jsem se naučil, že je potřeba mu jasně ukázat, kam chci jet, náznaky na něj moc naplatí. Je znát, že dost váží, je vyšší. Zase na to, že jsem měl na svou výšku obří rám, jsem si na něm nepřipadal vůbec nataženě. Mít ten rám půjčený ve velikosti M, byl by na něm z mého pohledu docela krátký posed.