Něco pro gramhoniče, váha 4.28kg. Včetně rozpisu co kolik váží. https://www.youtube.com/watch?…
(vloženo 19.11.18)
25.11.18 19:58
Spartacus, Cio: mě se líbej kola vás obou
25.11.18 10:14
25.11.18 08:11
24.11.18 22:13
cio: podle mě jste oba v pohodě a relativně, vzhledem k B-F standardům, se Spartakem kámoši… já si to nemohl odpustit, protože mě pobavilo, jak se hádá „fašista“ s gladiátorem
24.11.18 14:00
24.11.18 13:48
24.11.18 13:43
Někomu ta pizza z mrazáku ohřátá v mikrovlnce stačí, někdo jiný si raději zajde do opravdu dobré pizzerie. Každému co jeho jest.
23.11.18 17:57
Tak on Canyon jistě je dnes to nejlepší ze skupiny cena/výkon a je to i pěkný kolo. Jde o to že tihle „šílenci“ jdou dál a jsou schopni pro svoji libůstku leccos obětovat a vznikne tak něco výjimečného . Ten příběh vzniku si ta věc pokud je kvalitní v sobě nese. Těm prostě kolo v krabici přijít nemůže. Samozřejmě to má mnoho limitů jako peněženka, čas, invence nebo „jen“ ta důležitost. Není třeba takový přístup brát jako útok. Je třeba to podporovat a to vlastně ve všech činnostech lidských.
23.11.18 17:21
jeden fašista a druhej gladiátor… vy jste si něco udělali?
23.11.18 15:41
22.11.18 21:44
Marty: ani ne, Bormio 2000 je vyloženě na rozjetí nebo třešnička na závěr
22.11.18 19:40
tak na té třetí fotce to nebudou rozpaky, ale spíše pěkné vyflusnutí po vyjetí na nějaký ten alpsky kopeček ne?! :-) Kolo bombice, první fotku po zvětšení jsem slušně oslintával…
22.11.18 16:43
22.11.18 14:32
tma
22.11.18 14:31
Blacky: první Umbrail z Marie (fotila Anna-Marie) a cestou jsme vyzvedli lelkujícího Lukáše, který pak v tunelech a galeriích nad Bormiem závodil s motorkami
druhá je lago di Sauris pod Passo Pura, následoval sjezd do Ampezza sedmi až kilometr dlouhými tunely, na zemi dlažebky, ze stropu tekla voda a okolo naprostá tam, fakt pošušňáňí…
třetí Bormio 2000
Kdybych měl tipnout odkud jsou ty fotky:
Umbrail z Marie
Duron (?)
Bormio 2000
U mě 14,7g včetně šroubků. Oba dohromady :-) A láhev v nich kupodivu drží perfekně a to i 0,75l. Jsou z trubiček, takže ta torzní tuhost je uplně jinde, než když je to jen placka (třeba jako nepoužitelné košíky od Tune, které jsem kdysi měl).
22.11.18 12:30
Hogy. mají 18 gramů a hlavně – drží v nich lahev
orm: udělám to sám, již jen proto, že jsem měl řadu let ateliér a pořád se cítím ještě trochu jako fotograf, jen jsem z toho už vypadl a tak se musím rozhoupat, vyndat hluboko uklizená světla a stativy a sehnat nějaký černý hadr na pozadí, protože to co jsem měl jsem prodal
@Trepifajxl: Napis do GCN treba ti udelaji peknou reklamu a fotky kola. Myslim, ze tvoje kolo si to zaslouzi.
22.11.18 11:26
Trepifajxl děkuje, zájem mu lichotí
Trepifajxl se stydí, že byl líný a neschopný to za celý rok nafotit a že může posloužit jen fotkami z akcí, na fotkách je alespoň vidět vzhled rámu po odlehčení jeho obroušením na holý karbon
na fotkách je také vidět, jak je Trepifajxl z takového zájmu celý v rozpacích
Žádná škoda, takhle tu mám v galerii nejlehčí kolo doufám já. Na kovovém rámu teda imho určitě. Nekažte mi tu radost :-)
20.11.18 18:13
parisch, Marty: děkuji, já na tom na letošní sezónu ještě zapracoval a tak by to chtělo nové fotky, jenže já byl celý rok nemožně línej to pořádně nafotit a namrskat fotky mobilem se mi nechtělo, jsem nemožnej, já vím
To jo, taky mi tu Trepiho kolo chybí …byl to (alespoň pro mě ) takovej “gramařskej ethalon” :) …samozřejmě v elegantnim provedení…ne toto…
toto se mi vůbec nelíbí, trepiho stroj je jiné kafe co si tak matně vybavuji, elegance, cit pro detail, škoda, že aktuálně je tu jen fotka těch řídítek… :-)
Chápu že váha je zde na prvním místě, ale toto je včetně toho nastaveného posedu příliš škaredé.
Mám rád když si někdo postaví pěkný kolo a ono vyjde lehký tak nějak samo bez zbytečných ko..tin.
Tak to dopadne, když amatér s vrtačkou a naditou peněženkou v kapse, pustí se do upgradu svého (geometricky nevhodného) kola a GCN je z výsledku paf. Přitom krásný a citlivě postavený kola na podobné váze jsou lehce dohledatelný na webu.
20.11.18 13:52
blacki: tak se pak ozvi a můžeme prodiskutovat postřehy a zkušenosti
Přestože Trepiho za většinu jeho komentářů, kterými se to prezentuje moc nemusim, musím říct, že jeho výsledek se mi líbí o mnoho víc. Přijde mi, že tady gramařili uplně na pitomejch místech a výsledek je proti treepiho výsledku polovičně použitelnej.
Já můžu jen doufat, že časem budu mít dostatek času a ochotných lidí kolem sebe, kreří mi pomůžou dosáhnout něčeho podobnýho. Momentálně se babram kolem sedmi kilo předevšim proto, že mám lepší věci, do kterých leju prachy.
20.11.18 12:39
JSt: nedostanu, proč bych je tam měl dostávat? mám je tam kde je chci mít
rám mám správně velký
trepifajxl: ty na tom svem kombu rodla/forbec dostanes oblouky do stejne pozice se stejnym natocenim jako jsou na diskutovanem kole? ;-) kdybys pouzil keprovku a ten primerak pres paky, mohl bys mit ram spravne velikosti pri zachovani stejne hmotnosti treba. ;-)
20.11.18 09:23
Nechápu proč tu řešíte váhový limit – nebo opravdu předpokládáte, že stavitel má v hlavě nasráno? .-)
19.11.18 18:13
Kamilac: já vím, že to nemyslíš špatně, jen to dál rozvádím
osobně mě překvapuje, že řidítka i s tím megahnusným představcem mají 162 + 82, tedy 244 gramů, protože moje kombo Bontrager XXX mělo před úpravou 248 gramů a poté, co jsem zbrousil lak a barvičky to má dohromady 234 gramů
dál nerozumím gramaření na zbytečné vysokém rámu, raději ušetřím gramy na rámu lehce pod míru a doženu to delší lehkou sedlovkou a delším představcem, navíc pak odpadne potřeba takového hrozného patvaru
další věc ta hrůza na řidítkách.. .já použil pásku Eolo, má pár zanedbatelných gramů,dtto ta hrůza na pákách, já si dal udělat z karbonu objímkyna úchyt pák na řidítka a jsem na stejné hmotnosti
Když se tu už nakousla ta gramařina, tak Darimo má nově v nabídce silniční řídítka. V rozměru 42 c-c váží parádních 137g
Já z tohodle kola mám pocit, že si majitel pořídil o číslo větší rám, než měl. Krom výšky i poloha sedla, tvar řídítek (extrémně mělká)…
dluzno rict ze Gunter potazmo Fairwheelbikes za ty veci vytopili neskutecne penize.. kazdej dil pokud si dobre pamatuju byl custom a staly stotisice.. takze cele to 2.7kg kolo nakonc bylo za neskutecnej balik… btw jinak to je mnohem hezci nez tohle.. ale zase musim rict ze dat na tohle alespon ten „obycejny“ AX Zeus tak je to mnohem hezci
Je velká škoda, že Dash už nedělá náboje. To byla neskutečná gramařina. Stejně jako ty kliky, které jsou na tom pouze jako prototyp.
No řekl bych že to o čem píše cioran-m v přepracování od Firewheel Bikes je mnohem hezčí, Jediné tedy co se mi na tom vážně nelíbí je bezindexové řazení na rámu. Z hlediska funkčnosti by mi to nestálo ani za gram.
Trepifajxl: ten představec je fakt mega hnus, ale matně si vzpomínám, že se tady tvoje kolo kdysi mihlo a krom představce vypadalo dost podobně. Rozhodně jsem to nemyslel zle.
19.11.18 13:58
Kamilac: já se na tuto váhu dostal s koly a galuskami na kterých nejde normálně jezdit, na normální svezení jsem na 4,6 – 4,8 a tedy představec, kterej vypadá jako nos princezny Bosany, bych si na kolo nikdy nedal, ani kdyby byl plněný héliem a vážil – 30 gramů
V některých ohledech to má dotažené celkem do extrému, má tam nepoužitelné pedály atd, ale dá tam klidně těžký lanka a náboje. A špice určitě taky, neb je to sériovka. A kdyby si sehnal nizší rám, tak by tam nemusel dávat ten šílený představec a s hmotností by to šlo ještě níže. Nízké ráfky taky pomůžou, navíc co se AX-42 ráfků týče, tak zkušenost s nima mám takovou, že dost rychle vyměknou.
19.11.18 12:44
ty páky to je fakt hnus, stejně jako tesa místo omotávky. Zase tolik custom to není, na zakázku tam nemá nic, všechno díly co se daj běžně koupit.
19.11.18 12:24
celek zajímavý, ale ty gramařské detaily vypadají divně – „omotávka“, „gumky“ na pákách, ten bordel na vstupu bowdenů do rámu…