Vždycky jsem chtěl zkusit silničku. Tenhle Pells se objevil před pár týdny na bazaru. Bílý silničky se mi vždycky líbily nejvíc.
Dojmy:
- přijde mi to hrozně lehký
- jede to svižně
- příjemně mě překvapilo, jak je jízda pohodlná
- na zimní ježdění po asfaltu je to ideál
- přestože je Sora low-end sada, líbí se mi její provedení
- ale myslím, že je mi to malý
- nějak se na to nemůžu srovnat nohama
Zatím nevím, co s tím kolem dál podniknu. Byla to dobrá koupě, to kolo je ve výborným stavu. Splňuje to účel, za kterým jsem ho kupoval. Dává smysl jezdit v Brně podél řeky na tomhle (na rozdíl od biku). Ale nějak se na to kolo nemůžu napasovat a asi ho pošlu o dům dál. Ale zkušenost je to zajímavá. Oproti biku je silnice fakt jiný řemeslo.
(vloženo 21.11.18)
Značka | Pells |
Model | Aeron |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 56cm |
Hmotnost | 10,1 - vč. SPD pedálů |
Rám | Pells Al P6 Ultralite |
Vidlice | Pells Aeron Carbon |
Kliky | Shimano FC-R3000 Sora |
Přesmykač | Shimano FD-R3000 Sora |
Měnič | Shimano RD-R3000 Sora 9s |
Řazení | Shimano ST-R3000 Sora |
Převodník | 50x34 |
Kazeta | 11-28 |
Náboj přední | Shimano HB-RS300 Sora |
Náboj zadní | Shimano PH-RS300 Sora |
Brzda přední | Shimano BR-R3000 Sora |
Ráfek přední | Mach1 Road Runner 622x15C |
Ráfek zadní | Mach1 Road Runner 622x15C |
Pedály | Shimano PD-M520 |
Řídítka | Pells RR8 OV Compact 440 mm |
Představec | Pells RX57 OV |
Sedlovka | Pells XR1 |
Sedlo | Pells Shark |
Pláště | Vittoria Rubino 700x25 |
kalimero: Mě nešlo ani tak o rychlost, já nejsem nějak moc výkonnej jezdec. Ale očekával jsem, že jízda na silničce bude na asfaltu „lepší“. A tenhle pocit se mi potvrdil. Pocitově je to fakt příjemnější. Asi není náhoda, že se to kolo do této podoby vyvinulo používáním na silnici. A stejně asi není náhoda, že jízda na biku je asfaltu „divná“. Prostě je jaksi cítit, že silnička patří na silnici a MTB do terénu. Myslím, že to působí příjemně tím, jak je celá silnička lehká, subtilní, úzký hladký pláště neslyšíš.
22.11.18 06:31
CzechJoker: Vidíš, mě překvapil opak. Bál jsem se, že silnička mě bude připadat oproti biku tvrdá, ale vůbec. Naopak mě to přijde „komfortní“. Až se tomu divím.
makimaki, vpa007: Právě proto, abych nepadl do „podezření“, že si zlepšuju prodej, jsem kolo neinzeroval na tomhle portále, ale jinde.
Zoidberg: Jojo Stravujeme a taky jsem od Tebe bral jedny řidítka. Slovo „nejednoznačné“ bych podepsal. Ale protože mám rád jednoduchost bytí a nemám rád hromadění věcí, proto posílám o dům dál. Koupě to byla opravdu dobrá a té zkušenosti nelituju. Přestože tentokrát mi to asi nesedlo, nijak zásadně se mi to „nezošklivilo“, takže do budoucna nejdou takovéto pokusy nadále vyloučit.
makimaki: přesně tak, jak znám trochu team_daddyho, tak to tu není kvůli lepšímu prodeji, ale protože si to kolo zaslouží minimálně fotku do fotoalba hliníkovejch milenek ;-)
Tohle kolo jsem měl v ročníku 2015 a osazené Tiagrou, bylo to pohodové, ale trochu tvrdé svezení. Nejhorší bylo čištění toho bílého matného laku.
21.11.18 19:34
makimaki: Ale tak nejsou na mě hned tak vostří. Tuhle sekci beru jako “garáž” toho, co jsem měl. A tohle kolo jsem měl a stále mám. Tak pochopěj. Myslím, že se tu vyskytuje hodně horších profilů.
Jsou tam fotky, je tam popis – ale když to chci prodat a najel jsem na tom pendrek, patří to do bazaru hned. Ale to už bych chtěl asi hodne – jinak pěkný kolo.
Jojo :-)
Pěkný kolečko. Ty máš naprosto opačný problém. Všem se tu vštěpuje: Co ten hroznej komín! A tobě by nezaříznutá vidle určitě řešila problém posedu. Trojková SORA se mi moc líbí. Za pěkný prachy funkční sada a konečně už bez opratí. Převody máš na víc než jen šmrdlání kolem líné vody a z Adamova do Křtin se určitě nebudeš plácat mezi tunama aut. Tak ať to jede
Srovnat se nohama je lehký, stačí správně nastavit sedlo, kufry, ale na mm, ne od oka jako na biku… a srovnáš se klidně i na měnší nebo větší rám (těma nohama), horší je srovnat se rukama (jak dlouhý posed a jak velký drop), tos měl řešit s kalkulátory před koupí, ale posed na fotce nevypadá nijak extrémně, drop slušnej, asi máš delší nohy, ale jestli ne zároveň kratší vrch a ruce, tak by to mělo být cajk. Nastavení posedu si nastuduj tady a tady
Pěknej stroj. A ty pocity chápu, mám to podobně. Brousit silnice a bojovat o místo s auty mě nechytlo, ale jako dopravní prostředek do práce po cykloše, nebo na zimní protočení nohou, to je paráda. Takže RX u mě zůstane. Ale moje dušička nejlíp regeneruje v lese… ;-)
5.