Původní kolo při koupi
Můj první horák v 50-ti letech po 10-ti letech na crossu Acstar Europe.
Objednáno na netu od Cyklo Němčík. Rok jsem hledal, jak se na tom usadit, až jsem vyměnil původní rám 20,5" za 19", řidítka za vlašťovky, představec a bylo to ono. Pak ještě výměna Raidonu za Epixon od Slance, brzdy za SLX a už to bylo úplně ono. Jenže letos jsem zkusil 29" Sparka a HT jde do světa. Ale ty 4 roky na něm byly super.
(vloženo 1.12.18)
Značka | MRX |
Model | MRX 27,5 XT |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | 12 |
Rám | MRX Elite X5 |
Vidlice | Suntour Epixon XC Elite - 100 mm , LO |
Hlavové složení | Force semiintegrated |
Přesmykač | XT780 |
Měnič | XT780 |
Řazení | XT780 |
Převodník | Shimano XT78042-22-32 |
Kazeta | Shimano XT 11-34 |
Řetěz | Shimano HG94 |
Náboj přední | Shimano XT 780 |
Náboj zadní | Shimano XT 780 |
Brzda přední | Shimano SLX |
Brzda zadní | Shimano SLX |
Brzdové páky | Shimano SLX |
Ráfek přední | Remerx Sting |
Ráfek zadní | Remerx Sting |
Pedály | Shimano 520 |
Řídítka | Specialized - vlaštovky 680 mm |
Sedlovka | Force |
Sedlo | Bondager Evoque |
Pláště | jak kdy, většinou 27,5 x 2,2 X-King a RR |
Já bych to tak nehanil. Aspoň to barevně doladilo ten hrozný nápis Raidon na vidlici. Kolotoče přijely, ale jestli dobře sloužilo tak proč ne.
2.12.18 10:32
Dneska už je to jedno. Ty „chytrosti“ mám ze servisu, který měl tehdy zastoupení MRX a měnil mi ten rám. Přidal jsem pro srovnání fotku.
Mrx je už asi od roku 2012 v podstatě skoro stejný. A každopádně dělá velikosti 19,5" a 21"
Ráfky, co tam měly být, nebyly, tak mi je odečetli s tím, že je někdy vyměním. Ale nebylo proč. A rám 20,5 v roce 2014 dodával pro MRX jinej číňan než ty ostatní. Takže tu geometrii nepochopíš.