Značka | Canyon |
Model | Torque AL 7.0 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | L |
Hmotnost | 15,1 |
Rám | Canyon Torque AL 7.0 (zdvih 175mm) |
Vidlice | Fox 36 ELITE (zdvih 180mm) |
Tlumič | Fox FLOAT X2 EVOL |
Hlavové složení | Canyon Acros |
Kliky | TRUVATIV DESCENDANT 6K |
Středové složení | SRAM GXP |
Měnič | Sram GX 11s |
Řazení | Sram GX 11s |
Převodník | TRUVATIV DIRECT MOUNT 32 |
Kazeta | SRAM XG-1150, 11S |
Řetěz | SRAM PC-1110 |
Náboj přední | BOOST AXLE WIDTHS (FWRW): 110 X 15 MM |
Náboj zadní | BOOST AXLE WIDTHS (FWRW): 148 X 12 MM |
Brzda přední | SRAM CODE R |
Brzda zadní | SRAM CODE R |
Brzdové páky | SRAM CODE R |
Ráfek přední | DT SWISS E 1700 SPLINE |
Ráfek zadní | DT SWISS E 1700 SPLINE |
Dráty | DT SWISS |
Pedály | FIREEYE |
Řídítka | CANYON G5 |
Představec | CANYON G5 |
Sedlovka | KIND SHOCK LEV SI |
Sedlo | SDG CIRCUIT MTN |
Pláště | MAXXIS MINION DHR II 2.4 |
Díky za info, to jsem teda zvedavy co vymysli. (Byl by nejaky zdroj, kde o tom treba pisou?) Jinak kolo uz maji na pobocce v ČR v servisu, dneska mi posilali email, ze mi objednali zdarma novou sadu lozisek a kluznych futer, mel jsem totiz problem s dost kroutici se zadni stavbou a jeste k tomu jsem pri cisteni kola zjistil, ze jedno ze dvou lozisek v sedlove trubce, na kterych drzi vahadlo, je zatuhle a ma sekavy chod a kazde z nich bylo jinak zalisovane do hloubky, coz mohla byt vada a taky pricina uz z vyroby. Neresil bych to treba po nekolika mesicich jezdeni, ale kolo mam od zacatku prosince a prd najeto. Po pravde si ale myslim, ze tahle oprava tomu moc nepomuze, dokud ta vidlicka od tlumaku nebude primontovana na pevno k zadni stavbe a nebude jen nasazena na kluznych futrech, tak proste pevna nebude. Kdyz zatreses se zadnim kolem do stran, tak tam ta vydlicka dela docela slusnej bordel, jak jezdi ze strany na stranu po tech futrech a to kolo muze byt klidne novy, je o tom i par videi na YT.
Tak jsem se informoval a ono excesivni opotrebeni tech kluznych lozisek se deje tehdy, pokud nejsou dobre utahle. Kamos jezdi Torgqua cely rok, vicemene jezdi jen bikeparky a fr lajhny, cili to kolo moc nesetri a loziska ma v pohode. Prej ale Canyon uz pracuje na nove vidlicce a bude k mani v pulce roku.
Já bych v tom problém viděl a byl to důvod, proč jsem už nechtěl Canyon. Není důvod to vymyslet tak pitomě, aby to člověk musel každý rok měnit. Kdyby to mělo nějaký hlubší význam, ale je to prostě jen zase zfušovaný (R&D in Germany…). A ještě si to člověk zaplatí. Sice jsou to „jen“ 4 eura, ale je to starost navíc. Tohle mi pořád na gestapáky nesedí, oni přece hledají konečná řešení ;)
Asi chtěli zachovat možnost vůle a krupani jako u předchozí generace :)
Jestli futra sezónu vydrží, tak bych v tom neviděl problém. Prostě v zimě vyměníš a máš rok klid.
Zwura: u Speslu meli uplne stejne umystenou „vidlicku“ a meli ji na loziskach, neslysel jsem, ze by s tim mel nekdy nekdo problem. Proc to tak neudelali i v Canyonu je tedy opravdu zahadou.
Jediny problem co jsem zatim na nem nasel je ten, ze hlinikova vidlicka, co vede od tlumice, je nasazena na futrech na zadni stavbe, je opravdu jen nasazena, neni tam nijak pripevnena (viz. foto), loziska by se na tom miste asi vymackala, nebo nevim.. Kdyz jsem si toho poprve vsiml, tak jsem jen valil oci a rikal si, jak dlouho tohle muze vydrzet? Na prvni pohled si toho opravdu nejde vsimnout. Uz jsem si o tom zjistoval informace vsude mozne, pak jsem si jeste psal s jednim majitelem Torqua a rikal ze po sezone futra musel menit, ptal se na to primo v Canyonu, odkud mu futra poslali nova na vymenu. Holt s tim vsichni majitele budou muset pocitat, ze je kazdou sezonu budou muset menit, cena za futra je pry normalne 4€. Jinak jsem z kola nadseny a nemuzu si stezovat, na vlastni oci je opravdu paradni.
Btw.. kdybych o tom vedel jeste pred koupi, sel bych do nej stejne, popravde za ty penize co za Torqua chteji, je to porad rozumna koupe.
Koneckonců někdo, kdo tu měl Bandita, koupil Torqeu a byl nadšenej. Prej to šlo líp do vzduchu, líp řezal klopky a ve finále i do kopce to líp jel (ale na jako silnička) :) To je všechno pěkný. Ale soudruzi v NDR zase udělali někde chybu, o který píše i majitel tohoto kola, o které se psalo v testech a o které jsou rozsáhlé debaty na zahraničních diskuzích. V tomhle rozhodně nejsou Canyoni podobní s RB, bohužel.
Rek bych, ze Bandit a tenhle Torque budou na tom schopnostma ne az tak nepodobne, jak by se mohlo zdat.
Baba-Ji : Jo nemam přehled, jsem chudý Moravák a mam jen na RB. Ta má nejlevnější enduro rámy na světě !!! A stejně Torque je prý sjezďák na to nemám koule. I to enduro Bandit 675 co stavím bude hodně nad mé schopností, ale chci to zkusit.
googlit zdvihy u Torqua je jako googlit, kdo to byl V. Mensik …o silvestru :D
30.12.18 21:16
Moc pěknej, taky bych rád jednou takovou hračku :-) Za mě 5* :-)
Za mě super. 5*
Na pohled pěkné, ale nesmí se člověk dívat moc zblízka. Viz. vlákno se zadní stavbou. Ale na ten letmý pohled hodnotím 5*
pěkné, tohle kolo v L bych chtěl vyzkoušet, škoda, že jsi z druhé strany republiky