Tuto silnici už mám asi třetí rok a maximální spokojenost. Tuhá, rychlá, ale zárověň pohodlná i na našich cestách. Na podzim jsem výhodně pořídil vyšší kola, které k tomu celkem jdou. Nejsou nejlehčí to uznávám, ale mi to stačí.
(vloženo 17.1.19)
Značka | Cannondale |
Model | SuperSix HiMod 2 |
Modelový rok | 2014 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 7,09 |
Rám | karbon |
Vidlice | SuperSix EVO |
Hlavové složení | SuperSix EVO |
Kliky | Cannondale HollowGram Si |
Středové složení | FSA BB30 |
Přesmykač | Shimano Dura Ace 9000 |
Měnič | Shimano Dura Ace 9000 |
Řazení | Shimano Dura Ace 9000 |
Převodník | FSA, 50/34 |
Kazeta | Shimano Ultegra 6800, 11-25 |
Řetěz | KMC X-11 SL gold |
Náboj přední | Mavic Cosmic |
Náboj zadní | Mavic Cosmic |
Brzda přední | Shimano Dura Ace 9000 |
Brzda zadní | Shimano Dura Ace 9000 |
Brzdové páky | Shimano Dura Ace 9000 |
Ráfek přední | Mavic Cosmic PRO Exalith |
Ráfek zadní | Mavic Cosmic PRO Exalith |
Dráty | Mavic |
Pedály | Shimano Ultegra Carbon |
Řídítka | Cannondale C1 Compact |
Představec | Cannondale C1 |
Sedlovka | Cannondale C1 |
Sedlo | Fi'zi:k Arione |
Pláště | Specialized Turbo S-Works 26mm |
27.1.19 14:54
Cannondale MK.5 pokud bys měl zájem se mě tu povalují , měnil sem za spiderring
víc když tak přes SZ
doom určitě bych u týhle galerie negeneralizoval. foto Č.1 je sice s pozadím ale kolo vidět je na. Č2 je kolo vidět víc než dost fotky detailů jsou dostatečné – to, že je tam pár „uměleckejch“ fotek „navíc“ než by muselo bych u tohohle kola neřešil :-) Rozhodně je to profil zmáklej víc než ty sračky co sem lidi občas „sypou“ (nemyslim kvalitou kola)
Krásný fotky. Super kolo. Po dlouhý době fotky co se mi opravdu líbí.
19.1.19 09:46
19.1.19 09:45
19.1.19 09:36
19.1.19 08:07
Hovado – 1) vybírat rozumné nerušivé pozadí. Fotit tmavé kolo před tmavým, to je záruka mizerné fotky. Motiv ti splyne s okolím. Možná to působí efektně, ale jako produktová fotka to nefunguje. A 2) dávat si pozor na kompozici, kolize motivu s okolními předměty, hlídat fragmenty na okrajích fotky – co na fotku logicky nepatří, to tam nemá co dělat. Když uvážím, že to kolo fotil Profesionální Fotograf, tak se drbu za uchem. Ty fotky jsou možná profesionálně nasvícené a udělané nějakým Známým Jménem, ale chyby jsou v nich začátečnické. Z hlediska produktové fotografie. Jako Velké Industriální Umění asi fungovat budou.
hovado: je to asi jako fotit pěknou babu a šoupnout ji za ty mříže. Uvidíš toho stejně, jak z kola nafoceného takto. Ale jinak souhlas s cioranem, to „ztracení se“ kola tady není tak úplně na závadu.
18.1.19 23:28
hovado: dokumentární kvalita fotek není věcí fotofóra, ale věcí obecnou, stejně jako pravopis nemá platnost jen mezi lingvisty
Ps bajk jak bejk! Leč kdyby mi parkovalo doma bylo by tam pár věcí jináč ale aj tak 5!
Celkem by bylo fajn, aby lidi co vždycky frflaj nad provedením fotek (nemyslím nad takovýma těma, který sou focený kalkulačkou přes sklenici od vokurek – tam to chápu) sepsali nějakej manuál “jak vyfotit kolo do profilu” nebo se odjebali na nějaký fotografický fórum a nepíčovali tady. Dík!
Zato předchozí (nebo o víc?) desítková Dura, poslední klasická pořád krása a kvalita, možná osa, cena a dostupnost kompaktu jinak než novýho za šílený prachy? Ty černý 11× i asi už 10× nový jestli ještě jsou naprd včetě klik, házky a spol v černá, funkce asi super, vzhled nahovno, holt Japonci to už asi neřeší.
Kolo fajn, fotky sice stylové, ale vzhledem k zobrazení kola nic moc.
cioran: lepší FSA převodníky, než na celkem pěkném rámu nefunkční a hnusná desítková dura – jedna z nejhorších moderních sad ;-)
18.1.19 22:15
Souhlasím také, že fotky pro prezentaci kola nic moc. Jsou to jakési umělecké fotky jak je níže psáno asi styl autora ale kolo se ztrácí a naprosto nemá šanci vyniknout.
Taky se mi nafoceni libi :) Specialne ty fotky, kde se to ztraci v pletivu.
Prevodniky by tam sedly LevaTime od Praxisworks :)
FSA převodníkz jsou super a i dobře vzpadaj, pro mě teda spíš ty plný bey velkých děr, mám je na FSA karbon klikách starších a vyhled super, viz jednička v profilu, tohle je ale podle mě taky dobrá kvalita a tady ani ty větší díry vyhledově nevadí, tady… CIORAN souhlas s Hollowgramy.
18.1.19 16:46
18.1.19 16:20
18.1.19 14:32
18.1.19 13:37
já bych k těmto klikám hlasoval pro TA Spec., Extralite nebo B.O.R.
Nafocený to je blbě, o tom žádná. Teda pokud nebylo účelem to kolo co nejvíce schovat.
Převodníků je hromada. Rotor, Sram, Specialites TA, Praxis, Extralite, Gebhradt a mnoho dalšího.
Já beru každý názor :) Vždyť kdyby se líbilo všem to samé, tak by to byla nuda ne?
18.1.19 13:13
Proto jsem zbaběle nic nepsal :D
18.1.19 13:08
a já měl strach, že budu následně kamenován, jak je tu ve zvyku, když má někdo jiný názor než většina
18.1.19 12:58
Trepi, jsem rád, že nejsem jediný, komu se to nafocení nelíbí. U té bílé zdi je to ještě cajk, ale jak říkáš, před tím „pletivem“ se mi kolo ztrácí v pozadí. Ale jak říkáš, asi to bude rukopis. každý fotíme jinak.
18.1.19 12:51
mě se ty fotky nelíbí, jsou strašně napálený a objekt zmatečně zapadá do pozadí, ovšem díval jsem se na fotogalerie autora a má to tak všude, takže to bude záměr, jeho osobitý styl, který se mi ovšem nelíbí
Dostáváš jasnýho „bůra“. Zlato v pohonu dělá hodně, ale i tak to máš hodně „raketózní“, tak ať to letí
18.1.19 11:59
Kola jsou těžké-cca 1690g. Ale to mi zase tolik nevadí. A ohledně převodníků-spidering by byl super, ale ta cena? Kdyby měl někdo tip na nějaké pěkné převodníky co by pasovaly, tak sem s tím.
Fotky jsou od kamaráda www.martinhusar.cz, mrkněte.
18.1.19 01:36
Super, krásný kolo, krásný fotky…
Moc krásná střelka, fotky jak do katalogu a vojebeš to na předním plášti.
Ale, jinak dávám 5* jako káždýmu kolu co jsem na BF hodnotil.
Fakt moc krásná silnička, tak at' to šlape a líta jak má, opravdu se mi to líbí:-)
17.1.19 19:24
HoF: Za 5*
Petronen22: Podle profilu je ze Zlína, tak asi brázdí Rakouské silnice :)
Líbí. Fajn fotky. 5*.
Tu hmotnost bych čekal pod 7 jak prd.Ty kola maj tak 1800g ne?
5*
Na naše silnice začíná bejt pohodlné enduro a ne tenhle kulelam :-):-) jinak krásnej