2022
7/21
7/19
7/19
2/19
2/19
2/19
2/19
2/19
2/19
**Když Kolo, tak Silnice
Když Silnice, tak Bianchi
Když Bianchi, tak Oltre XR3*
*
oproti narození v 2/19 změna na FFWD F4R v 7/19 , a nová váha = 7,3 kg od 8/21 Combo Vision Metron 5D
(vloženo 23.2.19)
Značka | Bianchi |
Model | Oltre XR3 |
Modelový rok | 2018 |
Velikost | 55 |
Hmotnost | 7,3 |
Rám | Oltre XR 3 carbon monocoque + system COUNTERVAIL |
Vidlice | Bianchi Full Carbon |
Hlavové složení | FSA Orbit C-40-ACB |
Kliky | Shimano Ultegra FC-R8000 52x36T |
Středové složení | Shimano SM-BB72-41B |
Přesmykač | Shimano Ultegra ST-R8000 2x11 |
Měnič | Shimanio Ultegra FD-R8000 |
Řazení | Shimano Ultegra RD-R8050 SS 11sp |
Převodník | Shimano Ultegra RD-R8050 SS 11sp |
Kazeta | Shimano Ultegra CS-R8000 11-30 |
Řetěz | Shimano Ultegra CN-HG701-11,1sp |
Brzda přední | Shimano Dura Ultegra BR-R8000 |
Brzda zadní | Shimano Dura Ultegra BR-R8000 |
Brzdové páky | Shimano Ultegra -R8000 |
Ráfek přední | FFWD F4R 350 DT |
Ráfek zadní | FFWD F4R 350 DT |
Pedály | Look KEO 2 Max |
Řídítka | Vision Metron 5D |
Sedlovka | Bianchi Oltre Full carbon Aero |
Sedlo | Selle San Marco Concor Startup |
Pláště | gal.TUFO ride elite 25 |
Vysoký záplety a je to top, jako že už je, za 5*
24.2.19 15:31
samozřejmě kolo dobré, ale mě se v několika aspektech nelíbí
nelíbí se mi tvary tohto rámu, nejdou mi k tomu použitá kola a evidentně blbě velikost
Typická barva pro Bianchi kolo za 5*
předloni osazovali Oltre sériově Durou za rok tam tam budou dávat Soru nebo Clarisu…
24.2.19 11:08
Pro cira: Oltre previsto, že to švédští majitele Běleného osadí místo komponenty z Osaky těmi z Bangladéže, to tam mohli namontovat klidně i Rumpagnolo ze Slatiny.
Díky moc všem za komentáře a podněty :-)
Ke geometrii kola a podložkám u komínu jen to, co jsem psal u svého prvního Bianchi. Bohužel díky zádům jsem trošku atyp,
a proto je to nastaveno, kolik „plotna“ dovolí..
Původně jsem hodně uvažoval o Arii, ale pocit z Oltre XR3 při testování byl mnohem lepší a COUNTERVAIL vážně funguje
Velmi pekne . To ze tam mas podlozky pod konikom mas tak jak ti pasuje . Co z toho ze to vyzera lepsie ked ty z toho vyskoci stavec z chrbtice .
No ale tuhost jde do kopru – většinou se právě naopak snaží mít představec hned nad hlávkem.
Podložky pod predstavcem nevadí, pokud ti to takto vyhovuje, nevidím v tom problém. Takto jsem to viděl i na některých kolech na Tour a nikdo to neresil, když na tom seděl profík. Za 5, krásné kolo.
Má to ještě prostor pro úpravy a určitě to chce pořešit ten komín u představce, ale i tak dávám z osobních důvodů plný počet hvězd…
Ta Eroica je takový kočkopes. Je to splácanina i z pohledu rámařiny a ještě k tomu jsou na to naházené součastné komponenty. Kdybych takové kolo chtěl, tak si určitě seženu něco z té doby a ne tohle. Pořád to z té jejich nabídky velice kladně vyčuhuje co se designu týče.
Kolo docela pěkné, ale geometrie rámu ti zjevně moc nesedí (komín podložek po představcem). Za ty peníze už to chtělo poladit a vzít úplně jiný rám s vyšší hlavou, aby to nevypadalo jako „Oltre za každou cenu“.
23.2.19 15:50
Jediná silnička od Bianchi, na kterou se dá ještě celkem dobře koukat, je Specialissima. Teda ještě L'Eroica, která bude sice extrémně pohodlná, ale obecně moc nevím, proč to vůbec dělají. Kdyby raději postavili něco z moderní oceli. Pokud by to vůbec ještě zvládli svařit.
Že to kolo není na Campě se vůbec nedivím. Starou sadu na to nemá smysl dávat a z té součastné bídy bych si taky nevybral. A hodil bych na to nějaké lepší pláště a tyhle nechal na zimáka.
Kvůli tomu komínu pod představcem prostě nemůžu dát 5 *. Proto se prozatím zdržuji hlasování ve víře, že tu škaredost brzy odstraníš.
Kulervoucí
23.2.19 11:35