Mate s tim nekdo zkusenost? Na dojezd po defektu by to nemuselo bejt spatny…
(vloženo 27.2.19)
Pokud vím, tak je to strašně zpomalující na valivém odporu, velký na převážení a vlastně i těžký, vhodný max na městskýho bika v celoročním provozu aby nikdo nemusel řešit v mrazu zkřehlými prsty… jinak žena když už nechce lepit nebo hledat díru, což chápu, asi spíš ocení obyč černou relativně tlustou duši, když jí ukážeš jak ji tam dát, že nenafoukanou a podobně aby se necvakla při nandávání pláště a k tomu aby měla mini pumpičku když jí nikdo nenabídne svou, tak minimálně na cestu domů to bude skladnější, celkem jednodušší na instalaci a OK i na jízdu, doma jí můžeš zalepit tu původní duši a jede se znovu, s sebou max dvě náhradní by mělo stačit. Taky existuje něco jako „vložka“, jen relativně pevnej pásek, co sedí mezi duší a pláštěm zevnitř, to je sice trochu těžké, ale dost odolné, vozili jsme to s commuterama v Dánsku, kde nejsou kopce, max 100 m vysoké a jen někde a měli jsme totálně ojeté pláště a šroubovací osy, ne RU, tam to fungovalo a negativa nevadila na těžkých tradičních kolech… pokud nejezdí na výkon a ne daleko a ne sportovně, taky je to řešení. Sory za dýlku.
je tam… kromě opravy duší byl asi i větší úklid.., tak se vycvakl a nacvakl;) žádná velká operace jako s gaadi tube:)
Jak dlouho doděláváš ten sokl pod linku? Já už to mám v tomhle stavu rok:D
Tak to je jeden z nejhorších bike „zlepšováků“, které jsem viděl. Jako rozříznout duši vejpůl kvůli jednomu defektu?:))
Na promo foto maj ženskou.. takže z žen dělaj telata. Když už někdo umí sundat plášť z patky a nožem rozříznout duši, tak snad zvládne i sundat a nandat kolo:)
Jednou za čas není nad poctivé lepení:
Má to v sortimentu i Rubena, u kol, kde je převodovka v náboji, bubnová brzda apod. je vyndání kola docela pakárna, takže pokud to funguje a nehrozí, že se ty dva konce rozlezou, proč ne.
27.2.19 12:17
Doomhammer vozí na všech kolech.
Trošku těžší, nemusíš nic dolejvat,knotovat,sundávat kola, plno výhod